BARE 2 DAGER!!!

//samarbeid

Heiiiii!!!

Kan nesten ikke tro at det er VIP-lansering av kolleksjonen min nå på onsdag. Tiden har gått så fort! Jeg gleder meg til å møte flere av dere flotte lesere og følgere. Det gjør meg ekstra glad at så mange har vært positive til dette med kolleksjonen og har støttet meg gjennom hele prosessen. Etter en del arbeid er det fint å se at noen liker det jeg har arbeidet med. Er utrolig fornøyd selv, men det er ekstra stas at flere av dere også liker det. 

( Vil igjen minne om at jeg nå på onsdag,  den 2. september vil være på Oslo city og åpne den nye kolleksjonen min. Det er altså bare på Oslo City det vil være mulighet for å kjøpe kolleksjonen og møte meg den 2. september. Jeg vil være der fra kl.18.00 til 20.00<3  Kolleksjonen lanseres i alle WOW-butikker den 3. september. )

 

Flere som har spurt om prisene på plaggene og da kan jeg svare at de vil variere mellom alt fra 149,- til 799,- for ytterjakke. 

 


Kommer du på onsdag?

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Åå så fint! Likte buksa og de vinrøde høye sokkene kjempegodt<3 vet ikke helt siden det er midt i uka, men håper jeg kan 🙂

    2. Hvor kjøpte du new era capsen din? Gleder meg super mye til kolleksjonen din kommer ut!! Du er min største inspirasjons, og jeg ble veldig gla for å høre at du har kommet så langt <3<3 Lykke til videre med bloggingen!! Håper du aldri slutter

    3. Du er så sykt flink! Til å designe, håndball, blogging og alt. Vet den kommer til å bli en suksess <3

    4. Jeg kan ikke 🙁 Bor ikke i Oslo og det blir litt stress og reise, hvis du skjønner 🙁
      Ønsket virkelig at jeg kunne komme <3 Vær så snill å kom til Bergen 🙂 Vil så sykt møte deg <3 <3
      Synes det er kjempe kult at du samarbeider med WOW :))
      Du er kjempe kul, snill, pen og kjempe morsom <2 😉
      Håper du har det kjempe fint Jennie <3

    5. Elsker bloggen din Jennie❤️ Gleder meg til at kolleksjonen din kommer ut! Vil bare si at du er er fantastisk forbilde for mange og du gjør en utrolig jobb med bloggingen og andre ting. Du er en veldig fin modell forresten. Du er et av mine største forbilder og idoler. Ikke bare med blogg og Insta, men også på måten du gjør alle disse tingene på. Du lar ingen stoppe deg for det du virkelig vil. Og uansett hvor mye du prøver så gir du aldri opp💛 Du er bare helt fantastisk! Du er kul, fin, vennlig, morsom, og mange andre flotte ting. Og du er sofistikert😘☺️ Jeg bare elsker deg og bloggen din❤️

    6. Jeg har veldig lyst men jeg klarer ikke å komme til Oslo jeg bor så langt unna å jeg har såååå lyst å møte deg😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️
      Kos deg på Oslo City og lykke til fiiiine deg<3
      Klem Tuva <3

    7. Jeg kommer til og kjøpe mye i din kule søte kolleksjon. Håper du vil lese min blogg lovisej.blogg.no

    8. Jeg møtte deg på Karl johan gata i dag!!!! Jeg tok et bilde med deg!!( jeg er hun med svart jakke og fargerik sekk). Det var så gøy! du er virkelig pen, dine venninner også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg