GÅRSDAGENS TUSENFRYD BESØK

Hei

Som noen av dere sikkert fikk med dere dro jeg til Tusenfryd i går med Petrine og Tuva. Flere tenker sikkert at det er lurt å dra 2 eller 4 slik at ingen sitter alene men vi greide det utrolig bra. Liker spesielt godt når det er bare vi i sammen og vi har det alltid gøy. Var der allerede i 11 tida og helt til det stengte. Det er ganske lenge,  men siden vi hadde kjøpt billetter for en dag valgte vi å være der en hel dag. Valgte å starte av med TØMMERRENNA siden det er tradisjon og gikk deretter til Thunder Coaster.

Ettersom at Thunder Coaster bare har en vogn nå, tok det litt over 1 time å stå i kø. Det er en god stud men siden vi hadde hele dagen tenkte vi det gikk fint. Vi fikk tiden til å gå med litt latter og klappeleker. Hahhahahah! Turen var helt klart verdt det. Må nok si at Thunder Coaster er favoritten på Tusenfryd, det er mer action!  Hele turen går fort, det humper og bråker litt. Etter 1 time i kø valgte vi å ta en spisepause

Ellers så gikk vi hele runden i parken,  men siden noen attraksjoner var stengt kunne vi ikke ta de. Det er ikke bare det at det er gøy å kjører de forskjellige attraksjonen på Tusenfryd men også det å kose seg med venner. Gjøre noe annerledes og morsomt. Jeg syns det er viktig at vi avtaler slike ting med venenr. Må heller ikke være det å dra til en fornøyelses park men kanskje så lite som å dra på stranda, sykle til butikken og kjøpe en is, være i hagen, hoppe på trampolina. 



Hva liker du å gjøre med venner?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. hvem tok det første bildet?
      liker at venner koser seg og har det morsomt <3 dere tre er bra søte i sammen!

    2. Skal til Tusenfryd på søndag. Gleder meg! Var SpinSpider stengt? Please svar fordi jeg vil veldig gjerne ta den.
      Forresten leste en av dine gamle innlegg som heter : TIL DERE HATERE. Det var skikkelig synd å høre. På kommentarene leste jeg at du ikke hade hatt det så bra. Stakkars deg! Du har nok GANSKE MANGE hatere, men mange elskere også heldigvis. Uansett hvor mange hatere du får, ikke glem at du har meg<3 glad i deg<3 Du kommer ALDRIIIIIIII I LIVET til å miste meg (som elsker)<3
      Ha et lykkelig liv videre Jennie<3 Kommer alltid til å huske deg<3 klem

    3. Elsker bloggen din! 🙂 Så bra at du koste deg 🙂 Var det mange som du møtte som ville ta bilde med deg, siden du er kjent?
      Og hvem tok det første bildet ? 🙂
      Klem

    4. Hei. Jeg lurer på når min språkreise del 3 kommer ut. Det har tatt sykt lang tid, nr1 og 2 kom rett etter hverandre. Også var det den sminke videoen som åsså tar sykt lang tid. I det siste er det som om du ikke vill legge dem ut! Du eier faktisk en blogg jennie! Skjerp deg

    5. Mille: hallo. Hva er det du får deg til å skrive. At jeg skal skjerpe meg… fordi jeg lever utenom bloggen også. Let godt Og lenge etter bloggere som blogger like ofte som meg. Jeg trener, har skole og venner uten om også.

    6. unskyld for det jeg skrev. Eller det var ikke jeg som skrev det. For jeg så på bloggen din så måtte jeg på do så s tok søsteren min padden å skrev det. Sorry altså. For jeg digger bloggen din å jeg vet at det ikke er enkelt😀😀😀😀

    7. Elsker bloggen din. Men jeg synes ikke det er noe snilt å skrive dritt om deg kjære Jennie. For jeg elsker bloggen din også synes jeg du er veldig snill og pen og omtenksom (tror jeg. Jeg kjenner deg ikke)

    8. Hei, jeg er dine store fan! Helt siden den dagen du var med i martin og martinus videoen, har jeg elsket deg. Har sett den sikkert hundre ganger og forguder deg, kan du please adde meg på snapchat: sitronsaft
      Det er min største drøm
      – Sindre (gutten din)

    9. Mille: Hallo, du må respektere Jennie! Hun har venner og trener og går på skole ogsånn ikke sant. Det er faktisk veldig hardt, tenk deg om før du skriver. Jeg støtter deg og bloggen din 100%, stå på. Gleder meg til videoen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg