Hørt om han her?

Hei

//Annonselink

Har du hørt om Jacob Whitesides? Jeg har de siste dagene hørt på musikken hans og liker virkelig mye av det han gjør. 

Liker den litt hese stemmen hans og liker å slappe av til disse låtene. Han sjarmerer meg i hvert fall. Nå kommer han snart til Oslo også. Allerede 4 oktober har han konsert på Parkteateret. Det er fri aleder på konserten.

NOT MY TYPE AT ALL

WORDS 

Ved å trykke //HER får du mer informasjon. Jeg har veldig lyst til å få med meg denne konserten. 

Hva syns du?

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Jeg likte best “Words”, skikkelig søt sang! Jeg tror jeg har hørt om ham et eller annet sted. Navnet høres iallfall litt kjent ut…Flink til å spille gitar også, er en av de tøffeste jeg har hørt hittil ( foreløpig har jeg bare hørt guttene i klassen og de er helt…ja, du skjønner sikkert..). Håper du får med deg konserten i oktober siden du har så lyst til å gå 🙋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg