MINE MUST HAVE`S FOR SCHOOL

Hei

Da har jeg kommet hjem fra første skoledag i 9. klasse og visste med en gang hva jeg ville blogge om. Det var ikke så mye jobbing denne dagen men mer det å få snakket sammen, bli kjent med nye på trinnet om det er det, få nye bøker, beskjeder osv.. 

Det verste med første skoledag er nok det å ta med seg bøker hjem for å ta på bokbind. Jeg hadde glemt låsen min hjemme så kunne ikke bare la noen bøker ligge igjen.

Dagens blogginnlegg skal være om mine ” MUST HAVE`S FOR SCHOOL ” altså det jeg ” MÅ HA FOR SKOLEN”  Dette er jo bare det jeg føler jeg trenger, men kanskje du behøver andre ting. 

 

1. En mappe å ha alle arkene mine i. På barneskolen var jeg dårlig på det og arkene endte opp krøllete og stygge. Derfor syns jeg det er viktig med en mappe så arkene holder seg fine og du mister dem ikke.

2. Dette er aller viktigst for første skoledag. Ha med sekk! Siden jeg bærer masse bøker tar jeg alltid med en stor sekk så jeg slipper å bære så mye. Bruker sekk nesten hele tiden men av og til blir det en bag eller veske. 

 
3.  Solbriller om det er sol den dagen <3

4. Noen notatbøker å skrive i om vi får viktige beskjeder eller om jeg kommer på noe jeg vil si, som jeg ikke vil glemme.

5. Penal er nok noe mange har, men det er viktig at jeg har orden i det. Tok ikke bilde av alle tingene jeg har i penalet men her er det første du ser når jeg åpner det.


6. Noe annet er viktig for meg er en leppepomade, avhengig av det.

7.  Markers!!! Jeg elsker å bruke markers. Ikke bare gir det alt mer farge, men det er fint når du stryker ut lekser du skal gjøre eller markere ord som er viktige eller ting som du må huske. Disse søte markeringstusjene kjøpte jeg i en liten butikk i Østerrike i sommerferien.

Sekken min er den samme som jeg brukte litt i 8 klasse, fikk den til jul i fjor av familie i Østerrike. Penalet kjøpte jeg hos Norli, gull bok hos Notabene, den andre notatboken hos Søstrene Grene. 

Er det noe andre skoleting du vil at jeg tar bilde av? 

Håper du har hatt en fin skoledag

Klem Jennie

29 kommentarer
    1. Kan du ha et innlegg der du har bilder av skolebøkene dine? Altså med bokbinn på og hvordan du pynter. Tegner og skriver på dem?😊 trenger inspirasjon❤️

    2. Ja! Kan du ikke ta bilde av sekken din? Og skrivebøkene dine om du har dem:-) Elsker virkelig bloggen din!
      Ta gjerne en titt innom min bruker også:-) Helt ny, håper på stor suksess!

    3. Hei! Hvir kjøpte du leppomaden fra? Hvor kan jeg finne den? Og det er mange som har sakt at etter sommer så vil den lepomaden bli fjernet fra butikker. Er det sant?😖

    4. Kjempe fint innlegg Jennie❤️
      Tror du kanskje at du kan ha en “what’s in my school bag” video?

    5. Jeg trenger ny skolesekk, og lirer på om den du har nå har VELDIG GOD PLASS. Siden jeg trenger en stor sekk:) håper du får ett fantastisk år!♥️

    6. Så bra at du har orden i sakene dine, det er mye morsommere å gå på skolen når man vet hvor man har ting å at man har det man trenger😊👍🏽
      Jeg har startet i 10. Klasse nå, å jeg vil bare tipse deg om at 9. Klasse er et ganske krevende år med mye nytt stoff å lære. Så jeg vil bare gi deg et lite tips, om å følge med helt fra starten. For jeg var litt sløv i starten av 9. Klassen noe jeg dessverre merket veldig etter hvert😟 Men du kommer til å klare det helt fint😘❤️ Masse lykke til å nyt ungdomsskolen, den går veldig fort å tro det eller ei, men vi alle kommer nok til savne den når vi går ut å starter på videregående😉❤️ Merker i hvertfall at jeg prøver å nyte tiden på en sentral skole med alle vennene mine😘❤️
      Mange hilsener fra Malene💕

    7. De markeringstusjene var skikkelig søte! Skal du ha en innkjøpsvideo av det du kjøpte i Østerriket?
      Love💐

    8. Elsker sekken din!
      Skulle ønske jeg visste hvilken butikk i Østerrike den var fra 🙂
      Kos deg på skolen!
      Klem 🙂

    9. Miffe: Det blir ikke innkjøpsvideo i fra Østerrike. Jeg er snart ferdig med “tullesminkevideo” og må også lage “Svar på spørsmålsrunde del 3” fra Brighton. Kommer nok flere videoer fremover, men ikke en innkjøpsvideo i fra Østerrike. Klem

    10. Malene: Hei hei. Lykke til i 10 klasse. Jeg syns faktisk 8 klasse var ganske krevende også. Vi hadde mange prøver og prosjekter, håper det ikke bli mer i 9 klasse. Klem

    11. Hei <3
      Jeg syntes penalet ditt var veldig fint! Og jeg har sett lenge etter et, men finner det ikke:-(
      Så jeg lurte hvor du hadde kjøpt ditt? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg