MINE FINE

Hei

I dag har jeg hatt en super dag med 2 av mine fine venner, Petrine og Tuva. De kom til meg litt senere på dagen og vi har hatt det utrolig koselig. Begynte å se på sminkevideoen jeg jobber med og vi syns alle den er veldig morsom. Deretter gikk vi ut på en liten tur. Vi spilte fotball, snakket og koste oss. Da vi kom hjem bestilte vi pizza og spiste den på terrassen. Var så koselig å være sammen med 2 av mine beste venner igjen etter sommeren. Vi snakket alle i et sett. Det var mye vi ikke hadde fortalt hverandre og mye morsomt vi ville si.  Det var faktisk overraskende mye snakk om sommer flørter. Hahahahahah!! Vi avsluttet med litt brettspill før jeg fulgte de begge til bussholdeplassen.

På vei til bussholdeplassen kom vi på at det bare er en dag til av sommerferien vår. (Altså, vi begynner på tirsdag)  Huff huff, denne sommeren har gått alt for fort. Men vi må jo tilbake på skolen igjen uansett så det er lurt å gjøre det beste ut av det. Tenk på det som en ny start, blanke ark. Et mål jeg har for skoleåret er å ha mer orden i sakene mine. Har du noe spesielt mål for det kommende skoleåret?

.


Håper alle har hatt en fin sommer, om du har vært borte eller hjemme?

Når begynner du på skolen?

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. hei. Jeg mener ikke og være frekk eller noe sånn siden jeg retter på deg, men det heter faktisk ” blanke ark” og ikke “planke ark”. Fordi man får et helt nytt, uskrevet, blankt ark som man kan skrive på helt fra starten. jsyk 😉

    2. Virker som om du har hatt en fin dag.
      Jeg starter på skolen i morgen/tirsdag!
      Jeg har mange mål for skoleåret.
      Holde styr i sakene mine, følge bedre med i timene på skolen, Få bedre karakterer, gjøre mer husarbeid, ha ryddig rom hele tiden.
      Lykke til på skolen!

    3. Hei Jennie Sofie! ❤️❤️
      Jeg er suuuuper fan av deg! Og høydepunktet hver dag er å lese bloggen din! 😊
      Men jeg lurer på når spørsmålsrunden del 3 (språkreisen) kommer? ❤️
      Du er mitt forbildet! 😊😊😊💜

    4. Forresten, en jente skrev i kommentar feltet på min blogg: hun skrev at jeg smisket med deg. Jeg svarte : nei, jeg smisker ikke.
      Syns du jeg smisker med deg???
      Klem

    5. Æsj. Du er sååååååå stygg!!!!! Du tror du er pen og du leker diva. Du faktisk ikke noeeeeeee pen i det hele tatt.
      På nederste bildet tok du peace tegn. Og du lekte såååå pen.
      Dumming! Du er skikkelig BERTE!!!!!!!!! JENNIE = BERTE!!!!
      UANSET SÅ SIER JEG BARE AT DU SKAL SLUTTE Å LEKE PEN!

    6. Startet på skolen idag, og har bare lyst til å gråte. Jeg er så trøtt, sliten og oppgitt. Jeg hadde trodd at ting ville bedret seg etter ferien, men synes folk ignorerer meg enda mer, og jeg klarte ikke si noen ting til jentene i klassen:(
      Håper du får ett fantastisk år, Jennie❤️Bra at du og vennene dine ivaretar og inkluderer hverandre👭💕

    7. Ikke for å være sånn som hermer etter deg fordi jeg liker deg så godt (jeg gjør jo det) men jeg har det samme målet som deg fordi i fjor var jeg SKIKKELIG ROTETE og det er bare en underdrivelse så ja. Målet mitt er å ha mer orden i sakene mine<3
      Klem Tuva❤️❤️

    8. Fine deg❤️ Skjønner ikke hvorfor folk driver å skriver dritt 😞 men husk, de er bare misunnelig😍❤️ Du er best og alle er fantastiske som de er 😍❤️ Stor klem fra meg❤️

    9. Du trenger ikke å være frekk å si at jeg er 9 åring.
      Uansett så er det litt dårlig gjort å sende tilbake kommentar på ALLE kommentarer du får. Du får ikke så mange nå får tida så du kan svare på folk som f.eks. Martina, korniss eller anisa fordi de spør deg om spørsmål.
      Du er så jævlig bitchy!
      Jeg sier bare mine meninger så ikke kom med en jævlig frekk kommentar til meg tilbake.

    10. Sikker på det Mina??? Innerst inne er det sikkert noe godt inni deg ,men du må bare grave ganske dypt får å det ut. Bare fordi at du er sjalu ,betyr det ikke at du skal skrive sånn dritt! Just saying!

    11. Unnskyld Jennie<3
      Det var ikke jeg son skrev de kommentarene. Det var storesøstera mi som er 15 år. Hun vet at jeg er stor fan av deg så hun bare ødelegger for meg hele tida.. Hun sa det først idag at hun hadde gjort det! Pliiiiis tilgi meg .det var ikke jeg som skrev de kommetarene.
      Pernille: nå vet sikkert du og så at dt ikke var meg.

    12. Hei! Jeg er stor fan lurer du om du kansje kan ta en titt innom bloggen min?💕 også lurer jeg på hva overskriften på innleggene dine er? Skrift type💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg