SOON BACK TO SCHOOL!

//samarbeid

Hei

Nå er det ikke lenge til skolen begynner og jeg kjenner jeg gru/gleder meg. Blir super koselig å se alle vennene mine igjen , men jeg må også komme inn i rutinen med å stå opp tidlig, gjøre lekser, ha prøver osv… 

Jeg håper på å få tatt en en tur til senteret før skolestart og finne noen kule antrekk. Har heldigvis WOW sin BACK TO SCHOOL kolleksjon. Fikk den litt før og jeg har levd i den hele sommerferien. En bit av kolleksjonen består av masse koseklær noe jeg elsker. Det er deilig gensere og hettejakker som passer fint til litt kjølige dager. De har også kose bukser og t-skjorter, men bare fordi det er en BACK TO SCHOOL kolleksjon betyr jo ikke at den må brukes på skole. Jeg koser meg i joggebuksene deres på kvelden når jeg sitter å blogger. 


I dag fikk jeg faktisk besøk av Tuva og det var supert å se henne igjen. Vi hadde masse å snakke om som sommerflørter, nye venner, opplevelser og masse masse mer. Vi planlegger også å lage en video  sammen for dere. En video som er blitt spurt om i over 1 år. Kan du gjette hva det er?

 

TULLESMINKEVIDEO DEL 2!!!!

Gleder du deg?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Jeg elsker tullesminkevideoen din! Har sikkert sett det 1000 ganger XD! En tullesminkevideo del 2 hadde vært supert!!!!! <3

    2. Hehe 🙂
      Hvem er din sommerflørt da ? 😉 Marcus? Martinus ? 😉
      Hehe Neida 😉
      Jeg har mest lyst til å de en ekte sminkevideo 😉 men jeg gleder meg 😉
      Håper på svar 🙂
      Klem

    3. Yey, gleder meg til videoen kommer!😄
      Du er så heldig som har en venn som Tuva:) Forresten, jeg vet ikke om du husker meg. Men jeg kommenterte en gang et bilde der jeg sa at jeg ikke har noen venner, føler meg utestengt osv? Du svarte og sa at jeg ikke måtte forandre meg, at dj bare ville gi meg en stor klem(😊) og at moren din også ble mobbet på vår alder. (Og takk for en liten oppmuntring)
      Jeg sliter fremdeles med dette og gruer meg i hjel til skolen begynner. Jeg har ingen å snakke om dette med, så er derfor jeg sier det her.
      Vet ikke hva jeg skal gjøre, og jeg er så slten og lei av alt😣

    4. June: jeg blir så lei meg av denne kommentaren. Ikke fordi den er slem men lei meg fordi du føler det slik som du gjør. Forstår at du gruer deg til skolen begynner, ferien har jo vært lang. Et nytt råd….. Vær snill, som jeg tror du er. Fortsett å vær snill og hyggelig og prat med noen. Prat med helsesøster eller en annen voksen på skolen. Håper du snart vil føle deg bedre. Klem

    5. Jaaaaa😍😍 Den første var super morsom😂❤️ Det hadde vært veldig gøy om det kom nummer 2❤️❤️

    6. Hei Jennie Sofie 🙂
      Jeg synes du var utrolig fin i musikkvideoen til Marcus og Martinus!
      Jeg har tittet innom bloggen din og den er helt fantastisk å lese, fordi du er så åpen og du er deg selv 🙂
      Jeg vil veldig gjerne at du leser kommentaren min Jennie Sofie!
      Jeg er enig med deg Jennie Sofie, jeg gruer/gleder meg til skolestart og har i tillegg bestemt meg for hva jeg skal ha på meg på første skoledag 🙂

    7. Hei Jennie Sofie 🙂
      Jeg synes du var utrolig fin i musikkvideoen til Marcus og Martinus!
      Jeg har tittet innom bloggen din og den er helt fantastisk å lese, fordi du er så åpen og du er deg selv 🙂
      Jeg vil veldig gjerne at du leser kommentaren min Jennie Sofie!
      Jeg er enig med deg Jennie Sofie, jeg gruer/gleder meg til skolestart og har i tillegg bestemt meg for hva jeg skal ha på meg på første skoledag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg