FAKTA OM INNSPILLING

Hei

I går var det jo premiere på musikkvideoen Elektrisk. Mange har spørsmål rundt denne videoen og jeg tenkte derfor å lage 20 FAKTA til dere i fra meg.

 

1. Videoen ble spilt inn over 3-4 dager.

2. Jentene i videoen (Maren og jeg) var på innspilling to dager.

3. Den ene dagen spilte vi inn til midnatt, da skulle det jo være litt mørkt.

4. Maren og jeg ble spurt om å være med i musikkvideoen.

5. I videoen er det Maren og Martinus som er det ene paret, Marcus og jeg er det andre.

 

 6. Mye er spilt inn uten script, at vi bare skulle ha det gøy og filmes.

7. Vi kastet bare ett stjerneskudd hver i vannet, det er det som vises på videoen.

8. Vi har på våre egne klær i videoen. 

9. Jeg hadde aldri brukt kjolen min før, kjøpte den fordi jeg ikke hadde noen lys sommerkjole.

10. Vi hadde med flere ulike antrekk så fant styling ansvarlig ut hva som gjorde seg best på kamera og til settingen.

 

 

 11. Vi spilte inn på flere locations som ikke er med i videoen.

12. Vi jobbet med et helt fantastisk Crew.

13. Petter Katastrofe var ikke på innspilling da scenene med Maren og jeg ble spilt inn.

14. I pausen andre innspillingsdag spiste vi pizza. 

15. Jeg syns det er kjempekult at Petter Katastrofe er med i denne sangen.

 16. Jeg fikk sett videoen ca en uke før den ble publisert (det var veldig spennende, visste jo ikke hvordan den ville bli klippet)

17. Scenen vi brukte mest tid på var rundt bålet.

18. Når vi sitter rundt bålet så ler vi blant annet av pølsedelingen og morsomme ting som skjedde underveis.

19. Marcus og jeg hoppet også flere ganger ut i vannet fra flåten, men det kom ikke med. 

20. Maren og jeg var føst ut i vannet.

 

 

Tusen takk for utrolig mange koselige og fine tilbakemeldinger på videoen. 

Klem Jennie

HER ER VIDEOEN, MANGE SIER DE IKKE FÅR NOK AV DEN 

34 kommentarer
    1. Elsker videoen:-)
      Du postet et bilde av deg på instagram, og du hadde på en sånn
      rutete cardigan tror jeg:-) Hvor er den fra?
      Tror det er det fjerde bilde du postet eller noe:-)
      Hadde blitt veldig glad for svar:-) Stor klem<3

    2. Malin: så koselig 🙂 den fikk jeg i gave her i Østerrike. Har pakket den ned nå, kan sjekke hva det står på lappen inni når jeg pakker ut hjemme i Norge igjen 🙂

    3. Veldig fine spørsmål 🙂
      Jeg får ikke nok av videoen (;
      Jeg lurte bare på hvor kjolen er fra, veldig pen! (:
      Klem

    4. Hei Jennie Sofie. Elsker videoen. Du og Maren er utrolig pene. Hvor kjøpte du kjolen din? Ha en fin sommer videre. Klem din største fan Anna Linnea.❤️❤️

    5. hei 🙂 jeg vurderer å dra på språkreise i 2016 😀 så jeg lurte på hvor mye lommepenger du hadde med deg? 😀 håper du kan svare!

    6. Du e heldig! Æ bor jo i samme fylke som dæm men æ har aldri møtt dem æ hva jo på vglista i Trondheim! Æ elska videoen æ venta kjanskje tre ganga i timen! Ps: hvist dere Marcus og Martinus ser denne så e det æ som prøve og bli venn me dokker på snapchat! Klem Nadine Elise

    7. Hei Jennie Sofie æ bare elsket videoen Elektrisk æ høre på den hele tiden nesten! Du e så heldig ja du og Maren. Æ har aldri møtt dem men det drømme æ om det e mine idola!!!! Klæm Nadine elise Nordlandjenta

    8. Hei søte Jenni Sofie😊
      Jeg har sett på veldig mange innlegg både her og på Instagram! Syns du er en super flink blogger❤️Du og Maren var sååååå sykt heldige som fikk være med i ⚡️Elektrisk⚡️! Jeg har følgt deg super lenge (Instagram), og har håpet på at du kunne følge meg og😜Jeg heter emily_chd
      Håper du ser dette😘
      Hilsen Emily, verdens største fan av deg😍

    9. Ååå elsker bare de gutta<3 Videoen var så fin<3 Jeg syns du er kjempe fin, du er forbildet mitt:) Hadde satt utrolig stor pris på om du kunne tatt en titt på bloggen min<3

    10. Hei
      Jeg vet at det er veeeeeldig langt tilbake, men fra Språkreisen din, så har du et bilde av at du er ‘graduated’ og da har du en kjole på deg, så jeg lurte på hvor kjolen var fra? 🙂
      Håper på svar!
      PS. Veldig kul video! Det fortjente dere! Klem

    11. Hei jennie jeg lurte på om du kunne hjelpe meg å bli en blogger vis du ska gi tips så kan su svar hær eller instagram på direktemelling jeg hete saraevell03 å dt va en flott video å en kjempefinn kjole håpe æ får svar takk😊😂

    12. Hei jennie æ lurt på om du kunna hjelp mæ å bli en blogger som due dt har vert sikkelig kult du kan svar hær eller på instagram æ hete saraevell03 takk håpe æ får svar
      Klem-Sara😁😊

    13. Hei Jennie jeg elsket videoen deres er stor fan av Marcus og Martinus og jeg vil veldig møte dere. Du var nydelig i kjolen din forresten jeg bor og i Nordlandfylke👍🏻❤️ Du er best💁🏼😊

    14. Hei Jennie. Jeg elsket videoen elektris og er stor fan av dere drømmen min er å møte dere. Du var super fin i kjolen din og dere var veldig flinke😊🌸. Og foresten så bor jeg og i Nordlandfylke😀. Du er bare best💁🏼🌸❤️💗❤️.

    15. Hei Jennie. Jeg elsket videoen elektris og er stor fan av dere drømmen min er å møte dere. Du var super fin i kjolen din og dere var veldig flinke😊🌸. Og foresten så bor jeg og i Nordlandfylke😀. Du er bare best💁🏼🌸❤️💗❤️.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg