Videooooo som mange har ventet på

Hei

I dag er dagen da musikkvideoen til Elektrisk endelig ble publisert. Mange har jo hørt sangen flere ganger siden den ble lagt ut for en uke siden, det er jo en veldig fengende låt syns jeg som man fort blir gående rundt å nynne/synge på.

Innspillingen er det også mange som stiller spørsmål rundt, tenkte derfor å lage et innlegg til dere med masse fakta om videoinnspillingen, men det kommer i morgen. 

Nå har jeg bare lyst til å dele videoen med dere og nyte mine siste 2 dager med familien her i Østerrike. 

 

Marcus & Martinus – Elektrisk ft. Katastrofe 

 

Håper dere liker den

Klem Jennie

24 kommentarer
    1. ELSKET VIDEOEN DU VAR UTROLIG FLINK<3<3
      NÅ HAR JEG TATT VEIEN NED TIL OSLO OG NÅ BOR JEG NÆRT DEG<3 IDAG SKAL JEG OG SØSKENBARNET MITT PÅ TUSENFRYD Å DET GLEDER VI OSS TIL!!! KOS DEG VIDERE I SOMMER
      KLEM TUVA<3

    2. Leser bloggen din hver dag, men tar meg ikke ofte tid til å kommentere. Men for noen dager siden leste jeg, her på bloggen, noe om at visse folk ikke synes du fortjener å være med i musikkvideoen, så da vil jeg bare fortelle at dette er første gangen jeg har gledet meg så mye til en av musikkvideoene deres og mye av grunnen til det er at du og Maren Sofie er med i den. Dere gjorde begge en fantastisk jobb, og det er ganske mye av grunnen til at denne musikkvideoen ble så bra som den ble😊

    3. Jeg virkelig elsket videoen og har sett den kanskje 20 ganger allerede !! <3 Jeg virkelig elsker deg og bloggen din så mye ! Det var gøy at du å Maren Sofie var med i den. Dette er den videoen jeg har gledet meg mest til i hele mitt liv <3 love u

    4. Hvor kjøpte du den lange jakka du hadde på deg på instagram? Tror den er på det tredje nyeste bilde eller noe sånt:) Den var sykt fin!

    5. Hei!
      Elsker bloggen din og jeg lurte på om du kunne ha sminke video eller noe sånt. Du skjønner jeg er så dårlig med sminke og du ser jo bare helt wow ut. Så jeg lurte på liksom hvilket sminkeprodukter du bruker, og hvilket du har og syntes er bra og sånt.
      Jeg vet at dette var kanskje et litt rart spørsmål, men jaja.
      Ily <3 klem Hedda

    6. Elsker sangen og videoen!
      Nynner på den hele tida!!!<3
      Du var sykt pen i videoen og du er pen ellers også<3
      Vel fortjent av deg å være med<3 du gjorde videoen kjempe bra med Maren Sofie og Marcus og Martinus<3
      Klemmm<3

    7. Du er elektrisk, du gir meg støt når jeg tenker på deg. Elsker sangen jeg synger den nå imens jeg skriver kommentar<3
      Er du sammen med Marcus/Martinus? Ser ikke forskjell på dem hehe<3
      Klem<3

    8. veldig bra og gøy musikkvideo, men var litt kleint å se på når han skulle mate deg med pølsa, haha

    9. Anonym: jeg er det. Du må se på Bloggtoppen.På topplisten ligger de som trekkes frem i aviser og på nettet slik at flere trykker seg inn på bloggene deres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg