Oppdatering, får du følge meg?

Hei

Jeg får en del spørsmål på Instagram om jeg fremdeles er i Østerrike og jeg trodde det kom klart frem både her på bloggen og Instagram. Mange følger meg kanskje bare på IG og andre leser bare bloggen og følger meg ikke på Instagram.

Her kommer en liten oppdataring til dere som ikke har IG eller ikke følger meg der. Dette er ikke alle bildene jeg har lagt ut på IG, men noen. Mest informasjon om dagene får man jo her på bloggen, men jeg svarer en del på Instagram i kommentarfeltet under bildene. 

Ferien ble ikke helt som planlagt ettersom lillesøster ble syk få dager etter vi kom til Østerrike. Hun begynner heldigvis å føle seg bedre, men tar ikke så mange bilder med henne som hun vil legge ut på blogg/IG og det forstår jeg jo og respekterer. 

I går forsøkte jeg å lage en vlog, men det gikk heller ikke som planlagt. Etter uker med ekstrem varme og sol så skiftet i går været. Det begynte da vi var i byen og innenfor 20 minutter opplevde vi sol, regn, hagl, og så mye og sterk vind at store grener knakk av trær rund der vi var. Vi stod under tak og ventet til det ble opphold. 

 

 

Noen har sikkert lagt merke til at jeg har hatt åpen profil på IG de siste ukene. Det er uvant og mer jobb. For jeg kan ikke la alle som vil følge meg få følge meg. Jeg vil ikke følges av brukere som er rasistiske, som gir poeng på utseende til andre, reklamebrukere som bare legger reklame på min bruker ol. Samtidig virker det som at en åpen profil sier velkommen til dere som skriver dritt til andre. Slik er det virkelig ikke. Heldigvis er det få av dem, men dette er jo fremdeles ikke greit. Alle dere som syns at en person som er “kjent” i sosiale medier fortjener hat har virkelig et problem. De som mener at ytringsfrihet er å skrive stygge kommentarer/trusler og trakassering, dere har virkelig misforstått. Til de som tror de kan dømme en person bare fordi den følger personen på IG eller leser bloggen til en person de har mye å lære. Husk nå at det jeg dele på IG og blogg er en liten del av hele min hverdag. 

Og de som syns at det er en grunn til å hate enda mer bare fordi jeg blokkerer brukere som skriver dritt, hva tror dere…..? At det skal være greit….? At de bare skal få følge meg og slenge dritt? Jeg tar heller ikke avgjørelser på hvilke brukere som blir blokkert, det skjer ikke ofte at noen blir blokkert heller men det er som oftest pappa som gjør den jobben. 

Nå er det få dager til musikkvideoen til “Elektrisk” til Marcus og Martinus kommer ut og det er visst mange som syns det er totalt ufortjent at jeg er med i videoen, at jeg ødlegger den fordi jeg er så stygg og at jeg tror at jeg er så fin osv. Vel, dere får nesten spørre de som har laget videoen, eller de som synger i videoen hvorfor jeg er med i den. For det er de som spurte om jeg kunne tenke meg å være med. Det takket jeg selvsagt ikke nei til og det er jeg glad for. Det var 2 utrolig fine dager hvor jeg fikk gjort det jeg liker veldig godt, å spille en rolle. 

Til høsten kommer kleskolleksjonen min ut, sikkert ufortjent i mange sine øyne det også og sikkert enda en grunn til at folk vil dikte opp historier om meg. Historier som at jeg betaler for å lage en kolleksjon akkurat som jeg betaler for å være med på andre ting. Det er jo ikke noe sant i det og kolleksjonen er et samarbeid med Wow, som jeg er utrolig stolt av og som jeg gleder meg til å dele med dere. Nå stopper jo ikke disse ryktene meg i fra å gjøre det jeg liker heller. 

Heldigvis så er det så utrolig mange fler som skriver snille ting til meg, som støtter meg og faktisk også forsvarer meg. Heldigvis drukner det dumme i alt dette, men noe tar det jo litt tid før jeg glemmer. De faste følgerene og leserene som jeg kjenner igjen som lyser opp dagen min og de helt nye som kommer inn og forteller at de nylig har lagt merke til brukeren min eller bloggen min og som liker det jeg gjør. 

Jeg har også nettopp rundet 100 000 følgere på IG, som er utrolig, tusen takk.

Og til slutt. Fortsett å drømme, strekk deg etter drømmene dine. De kan bli virkelige, men alltid husk at å tråkke på andre i håp om å komme dit det fører deg mest sannsynlig ikke dit. 

Leste du hele innlegget?

Klem Jennie

(om du leser bloggen min så vet du at jeg “aldri” skriver negativt på bloggen min, men i dag måtte jeg få ut noen tanker)

 

95 kommentarer
    1. jeg synes du fortjenter dette siden du er en utrolig flink blogger og gjør en så fin jobb med bloggen og alt det andre så det er så trist at noen snakker stygt om deg og jeg håper det går bra med deg og stå på og ha en super fin kveld videre jennie Sofie og du er også sykt pen og du er ikke stygg i det hele tatt 🙂

    2. Hei, Jennie! Ja, jeg leste hele innlegget og jeg ELSKER det!!! Jeg liker at du står for den du er og ikke lar folk pushe deg ned. Du er et stort forbilde for meg og alle fortjener et forbilde som deg!! Husk at de som slenger dritt bare er sjalue. Jeg er så glad for at du ikke gir opp så lett<3 Jeg har lest bloggen din hele sommeren og jeg går aldri lei? Jeg blir bare mer og mer interessert, så stå på!!!! Jeg gleder meg til musikkvideoen til M&M!!! Sikker på at du passer perfekt i den rollen du har fått. Gleder meg også til kleskolleksjonen? Du har sykt fin stil og du inspirerer meg mer enn noen andre!!! Takk for at du er den du er og gratulerer med 100k på insta, det er vel fortjent<3
      Klem Elise<3

    3. Jeg kommenterer sjeldent blogger, men etter å ha lest dette innlegger ønsker jeg å fortelle deg at jeg virkelig liker det jeg leser. Jeg syntes dette var veldig bra skrevet av deg, og det sjokkerer meg at du klarer å skrive så vokstent på denne måten med tanke på hvor ung du faktisk er! Stå på videre, det er tydelig at du vet hva du holder på med! 🙂

    4. Jeg syns sikkelig synd på deg. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan holde kjeft. Jeg vet at noen folk er dumme og bare slenger dritt. Dette fortjener du ikke. Du er en utrolig flink jente jeg har sett og jeg elsker å lese bloggen din. Jeg gleder jo å se musikkvideoen med m&m.
      Gratulerer 100k følgere ikke gi opp stå på
      ønsker deg god sommer

    5. Hei jeg har lest bloggen din helt siden du startet å blogge. Tar meg sjelden tid til å kommentere, men i dag tenkte jeg å gjøre det 🙂
      Synes du er utrolig flink som i en alder av bare 14 år har oppnådd veldig mye i livet og fulgt drømmene dine! Det at du får oppleve så mye fint som å samarbeide med WOW, være med i musikkvideo og slikt, synes jeg er vel fortjent!
      Blir veldig inspirert av deg, så jeg sier bare stå på videre!

    6. Skjønner deg utrolig godt:-) Du er et stort forbilde for meg, fordi du ikke bry deg om hva andre mener om deg. Skjønner hvorfor du har så mange fantastiske venner sånn som du er:-) De som bare
      bryr seg om og slenge dritt, er bare misunnelige og prøver og få oppmerksomhet.
      Husk og forsette med det du elsker, og stå på!
      Du er en fantastisk jente med et godt hjerte<3

    7. Hei:) jeg synes du fortjener å være med i videoen og få oppleve mye og sånt. Det er ikke bare bare å være 14 år og være ute på så mye som du er. Du jobber sikkert kjempe hardt for det du vil oppnå og får det til, jeg digger hele deg og bloggen og at du hele tiden er deg selv! Så det er egenlig litt synd at du får så mye hate av folk som egentlig er sjalu eller ikke klarer å gjøre noe bedre enn å prøve å trykke deg ned! (Men det klarer de ikke uansett;))Jeg er helt sikker på at 99% av de som sender deg hate er sjalu for du har jo alt! Du har utseende, drit fin klestil(!!), og kjempe mange rudt deg som bryr seg om deg! Du gir meg så mye inspirasjon så gi f i alle som slenger dritt til deg for du har så mye mer å gi enn dem, haha skjønner ikke helt hvorfor de gidder å lese bloggen din egentlig hvis de har så mye i mot deg?? Stå på videre du inspirerer og motiverer mange rundt deg! Gleder meg forresten til kleskollekjonen din kommer den er sikker drit kul og inspirerer meg enda mer;)

    8. Jeg leste HELE innlegget! Jeg synes du er TØFF som står fram og si dette!! De som går rundt og kommenterer slike ting, finner ikke på noe annet å gjøre enn å kommentere dumme ting… De tror at de kan gjemme seg på IG (og andre sosiale medier)… Jeg unner deg og være med i musikkvideoen til M&M, lage kleskolleksjon med Wow og alle andre gode ting som skulle hende deg! Du gir meg styrke til å stå frem mot personer som vil andre vondt!!!! Du er en BRA person! Uansett hva som skulle hende, (jeg vet det er vanskelig(har prøvd selv)) men prøv og ignorer dem! Jeg beundrer deg og di styrke, og tror IKKE du betaler for å gjøre ulike ting!
      Miriam

    9. Hei. Jeg er egentlig litt uenig i NOE av det du sier. Først vil jeg bare si at jeg har ingenting i mot deg, har bare lyst å si hva jeg mener. Selvom om du er en “kjent” person så fortjener du absolutt ikke hat, men så er det sånn at nesten alle personer en eller annen gang får en stygg kommentar. Og siden du har mange følgere på instagram og er en kjent person får mange så får du automatisk mer hat enn en meg f.eks. Når folk blir sjalu snakker de ofte dritt om den personen får å føle seg bedre. Jeg leste også em gang på kommentarene dine, da fikk du en “hat” kommentar og måten du svarte den personen på synes jeg ikke var en så veldig bra måte å svare på. Du skrev noe sånt: “du hadde altfor mange skrivefeil så jeg skjønte ikke hva du mente. Får det første så hadde ikke den personen så mange skrive feil, og man forsto veldig godt hva personen mente. Det er kanskje litt latterlig å henge seg opp i sånne små ting, men jeg ble sikkelig irritert over måten du svarte på. Du er et forbilde får kjempe mange både yngre og eldre og da tror de kanskje at det er greit å svare frekt og uhøflig tilbake om man noen gang før en stygg kommentar. Det er det ikke!! Mange MMere oppfører seg kanskje litt frekt mot deg, og det er absolutt ikke greit, men drømmen til alle MMere er å få være med i Marcus og Martinus sin musikkvideo og når du får lov og ikke de blir de jo selvfølgelig sjalu og sure. Det varer nok ikke for alltid. Jeg prøver bare å si at du fortjener ikke hat, men noen mennesker er veldig sjalue, så prøv neste gang du får hat å tenk at de faktisk er kjempe sjalu og kanskje drømmer om å være deg. Så til sist vil jeg bare si at jeg gleder meg masse til både musikkvideoen og kleskolleksjonen, også lykke til videre i livet. Du er et stort forbilde for mange.

    10. Tøft du tør og skrive sånt<3 ganske modig gjort. Et rart spørsmål ( ha ha) hvit er den sorte kjolen fra? Den var veldig fin😆

    11. Hei jennie! Det er ikke så ofte jeg kommenterer på blogger men jeg følte jeg bare måtte nå. Det var utrolig bra skrevet av deg først og fremst! Du er en nydelig jente, som ikke fortjene noe av det negative! Kjenner jeg blir irritert når folk kommenterer drit. Du er en fantastisk jente jennie! Stå på så oppnår du alt!

    12. Åh.., Jennie! Dette er så sterkt gjort av deg, jeg mener, du gjør så mange fantastiske ting og virker såå grei! Jeg kan ikkje forstå at noen vil hate på en person som deg, og ja, jeg vet at jeg ikkje kjenner deg, jeg vet såvidt noe om deg! Men jeg føler at du er en kjempe snill og grei person og det er bare èn av tusen grunner til at jeg er innpå bloggen din hver eneste dag:) Du fortjener virkelig alt du har og har opplevd! Klem

    13. Jeg leste hele, og det var veldig bra skrevet!
      Ny er nydelig på innsiden og utsiden, ikke la noen stå i veien for deg Jennie Sofie! Lykke til videre, du kommer til å nå langt! 😊💕
      God sommer videre! 😘❤️☀️

    14. Veldig bra sagt! Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder og skrive stygge kommentarer og slenge dritt. Jeg synes du virkelig fortjener og være med i videoen og alt annet du har fått og får oppleve. Elsker bloggen din<3

    15. Helt enig med alle som skriver her at du fortjener alt du er med på! Du viser gjennom bloggen hvilken fin person du er, og hvordan du unner alle det beste. Det ønsker jeg deg også! Jeg leser mange blogger, men din er den jeg liker best! Du er den yngste bloggeren jeg følger, men likevel den som er mest moden og reflektert, som kommer med gjennomtenkte innlegg om utseende og andre problemer som mange unge sliter med. Du er virkelig et godt forbilde! Du viser så gode holdninger, er alltid så klar og er aldri redd for å stå opp og si det du mener. Samtidig virker du utrolig snill. Jeg blir glad av å lese bloggen din! Bare fortsett som du gjør, det vil alltid være idioter på nett, som tror de kan ytre hva de vil fordi de har et tastatur. Du hever deg over dem og det er så bra. De må få seg et liv, de taperne…stakkars, de må ha triste liv. Håper du får en kjempefin sommer siste delen nå, jeg skal på jobb igjen i morgen, men det går vel bra det også. Håper også du ikke syns det gjør noe å få en kommentar fra en som er voksen, men syns det er morsomt og inspirerende å lese blogger likevel. Klem fra Tove

    16. Det var bra du la ut dette for jeg er helt enig med deg det kommer alt for mye hat å det fortjener du ikke!! Du har ikke gjort noen ting for å fortjene det😔 Fortsett med det du gjør å stå på❤️ Drit i dumme folkene som skriver stygt!!! Det er mest bare for de er sjalu.. Jeg leste hele innlegget å jeg likte det veldig godt❤️❤️ Kos deg videre og god bedring til Emilie Mari❤️

    17. Jennie. Disse folkene som skrev disse kommentarene, de har ikke liv.😂 Jeg skjønner ikke at de gidder.❤️

    18. Bra skrevet Jennie Sofie!💗 INGEN fortjener hat!! Det har jeg opplevd selv. BE STRONG💪🏼💗

    19. Veeldig godt sagt❤️ Ingen fortjen hat og det var et veldig godt innlegg<3 ja jeg leste hele innlegget;-)

    20. Hei! Jeg har tenkt litt(mye) på om jeg vil reise på språkreise. Jeg er liksom ikke helt sikker, det blir jo langt unna her og sånn, og å reise til et “fremmed” land uten å kjenne noen, og snakke et språk man vanligvis ikke snakker utenfor engelsktimene er jo litt “skummelt”. Jeg har sett meg ut et kurs som er fra 14-17 år, og jeg er 14. Jeg tenker at da er jeg liksom litt liten, og kanskje ikke god nok i engelsk. Grunnen til at jeg skriver dette her er fordi jeg gjerne vil ha svar på hvordan det føles å reise utenlands “alene” og sånn, og hvor god man må være i engelsk. Det hadde vært hyggelig med svar, for dette er virkelig noe som opptar tankene mine for tiden. Føler meg egentlig litt dum som stiller dette spørsmålet her, på en populær blogg, men jeg kjenner ingen som har vært på språkreise så ja. Hvem som helst kan svare❤️

    21. får frysninger på meg, du har lært meg så utrolig mye! det er selfølgelig en av grunnene til at jeg virkelig respekterer deg, du skal vite det at jeg elsker måten du er på, hvordan du behandler folk på (og denne måten elsker jeg jo selfølgelig på høyeste grad).
      ok. jeg kjenner deg ikke på ordentlig, og det har jeg fått hørt utrolig mange ganger da jeg har fortalt venner om hvor snill, rettferdig og utrolig mye mer du er. nei, jeg har aldri sett deg i virkeligheten. men siden 23 mai 2013, kan jeg si at jeg kjenner deg. og det kan jeg fordi du har delt på bloggen om hvordan type person du er. du har fått meg til å tenke, er det rett og trakkasere andre? er det rett og dømme folk for kviser? NEI! det er det da absolutt ikke, og det viste jeg faktisk ikke før akkurat du lærte meg det! jeg er så utrolig takknemmelig for alt du har lært meg! og jeg bryr meg ikke hva vennenne mine sier når jeg sier positive ting om deg, jeg har da liksom aldri sagt direkte til de at jeg kjenner deg, men det føler jeg at jweg gjør.
      noen ganger tenker jeg på foreldrene dine, hva er det de har gjort for å få deg som som du er? følge meg er de foreldrer alle kan ønske seg! ikke vet jeg om det er du selv som har bestemt deg for å bli en så praktfull jente, eller om det er de som har opplært deg til dette. men grunnen til at jeg vet de er foreldrer alle kan ønske seg, er fordi jeg har sett på tone når hun har skrevet tilbake på hate på profilen din, ikke vet jeg om du har sagt noe. men jeg selv synes foreldrene dine er så utrolig ansvarlige, snille og utrolige.
      jennie sofie, jeg beundrer deg så utrolig mye. du kommer til å oppnå så utrolig langt med deg selv hvis du fortsetter slik som du er nå. du er så utrolig snill, fin, omtenksom, rettferdig, målbevist, vakker, sporty, flink, pliktoppfyllende, lattermild og ikke minst UTROLIG! du er så utrolig fantastisk, jeg bare vet du når langt.
      ja, jeg kan kanskje bli litt sjalu når du får møte mine største idoler (the main level). men jeg sender deg jo ikke hate på noen som helst måte! jennie sofie, du kommer aldri i livet til å få en eneste hate kommentar av meg! uansett hva du gjør, eller hvordan du er, eller hvordan klær du har på deg, eller om leppestiften ikke passet inn (jeg synes ikke noen av disse tingene). det kommer aldri i hele mitt og ditt liv til å skje,
      jeg elsker deg så høyt, det er ubeskrivelig. blogginnleggene dine er praktfulle, bildene dine er perfekte, bioen din på IG er kjempe fin, tilbakemeldingene dine er supersnille, søstra og broren din er kjempe fine, foreldrene dine er kjempe snille. du er så heldig med det jeg vet, jeg vet ikke hva som akkurat skjer nå hos deg, jeg kan ikke si du har et perfekt liv, med null problemer. for det har du, og absolutt alle andre her i verden.

    22. hei Jennie, jeg har lagt merke til hat på bilder på instagram dette fortjener du ikke ingen fortjener å få sånne kommentarer. du er en super jente med kjempe fin blogg og en super personlighet. jeg har lest bloggen din ganske lenge og jeg liker absolut vært innlegg du skriver
      stå på
      jeg leste hele innlegget og elsket det!

    23. Jeg syntes det er utrolig dumt av folk å dømme folk de ikke kjenner😔 jeg vet at du er en fantastisk jente å du fortjener virkelig ikke dritt. Men jeg støtter deg uansett hva verdens beste 😍❤️ Du er helt fantastisk som du er ❤️❤️ Stor klem fra meg

    24. Hei! Leste hele innlegget og det håper jeg det var mange som gjorde!! Vær stolt av deg selv Jennie!! 💗💗 du er den tøffeste, snilleste og mest talentfulle jeg kjenner! Nyt resten av sommeren!! Klem💗💗

    25. Hei!
      Hvis du kjenner igjen meg ‘Matta’ så skal jeg ikke spørre hva du tok bildene med, hehe…
      Jeg ville bare si; du er ikke stygg! I det hele tatt! Du er NYDELIG! Rett og slett! Og de som sier du er stygg, er bare sykt sjalu på deg! Fordi du er nydelig!
      Jeg leste hele innlegget, det gjør jeg alltid, fordi jeg liker det du skriver og jeg liker å lese bloggen din 🙂 Jeg leste mange av setningene mange ganger 🙂
      Musikkvideoen tror jeg blir helt super! De som sier at du ikke fortjener å vere med i den, er litt merkelige… Hva har du gjort som ikke fortjener det? INGENTING! Den blir sikkert helt super! 😀
      Kleskolleksjonen din blir nok veldig fin! De som sier at du ikke fortjener det, ja, de er rett og slett frekke! Du fortjener mye! 🙂 Fordi jeg syns du er perfekt! Du er nydelig! 🙂
      STÅ PÅ! Ikke bry deg om hva haterene slenger dritt om! Du har vel rundt 90.000 følgere som elsker deg! Og jeg er en av dem! 🙂
      Det var det jeg ville si 🙂 Håper du leser alt! Stå på!
      Grattis med 100.000 🙂 !
      Stor klem! 🙂 kos deg i Østerriket 🙂 Jeg fikk med meg at du var i Graz 🙂

    26. Veldig bra innlegg! Likte å se deg i Jenter og gleder meg til å se musikkvideoen☺️ Gleder meg også til kolleksjonen med wow!👍🏼

    27. Veldig bra sagt❤️❤️ alt sammen er vel fortjent, du jobber hardt og får noe igjen. Det er bare rettferdighet☀️ Du er er stort forbilde for mange, og du setter et godt forbilde❤️ Stå på Jennie❤️❤️

    28. Matta: Hei hei 😀
      Som oftest tar jeg bilder med mobil. Kamara bruker jeg mer til fotoshoots som da vil si oppstilt bilder eller bilder av produkter og filming av videoer 😀
      Veldig koselig at du tar deg tid til å kommentere så mye som du gjør. Klem Jennie

    29. Hei jennie💕
      Ja jeg leste hele innlegget, du er en fantastisk blogger og inspirerer meg og mange andre, når jeg har hatt en dårlig dag og leser det du skriver på bloggen senere på kvelden blir jeg så glad, jeg leser og har lest bloggen din hver dag siden du startet, som sagt så inspirerer du meg, jeg bestemte meg for å fokusere på det bra her i livet og slutte og tenke på alt det som var dumt( selvom alle har dårlig dager innimellom), jeg fikk bedre selvtillit av å lese bloggen og du har rett og slett forandret livet mitt, på en god måte selvfølgelig😉🍍 Jeg syns det er bra at du lagde et innlegg det du skrev hva du tenker, alle de haterne der ute skjønner ikke hvor flink og fin du er💗 Jeg er like gammel som deg, men fikk ikke ig før om et år siden, men når jeg først fikk det var du den første jeg begynte å følge💓 Den her ble litt lang, men jeg ville bare si alt jeg ville si🙊 du er en fantastisk person Jennie💖 Klem Wilma🌸

    30. Anonym: Hei Ramona, så du skrev at det var deg etter at du kommenterte <3
      Det betyr mye for meg å ha følgere som deg og du er jo en av de jeg husker godt som har fulgt meg lenge og som også har sendt meg post. Du er en fantastisk jente syns jeg og veldig søt også da. Jeg forstår godt at man kunne ønske selv at man kunne oppleve ting som andre opplever, jeg kjenner på det selv enkelte ganger. Livet mitt er ikke perfekt, hvem har egentlig et perfekt liv. Samtidig så velger jeg jo å ha en positiv blogg og da kanskje noen oppfatter det slik. Det er viktig meg gode foreldre som følger med på det barna deres gjør, jeg er veldig glad for det mamma og pappa gjør for meg og mine søsken. Tusen takk for at du er den du er. Klem

    31. Tove: Veldig koselig med kommentarer fra andre enn de på min egen alder også. Tusen takk 🙂 Og fortsatt god sommer selv om du skal begynne å jobbe igjen.

    32. Hei Jennie Sofie!
      Vil bare si at jeg liker innlegg som dette veldig, veldig godt.
      Ikke misforstå meg altså, jeg liker å lese om dine meninger og
      at du står frem for den DU er.
      Jeg kjenner deg jo ikke, men du virker som en veldig positiv og glad jente.
      Vet mange skriver akkurat det jeg har skrevet, og skal skrive nå.
      STÅ PÅ!
      Som Taylor sier: “Haters gonna hate, hate, hate, hate, hate
      But I’m just gonna shake, shake, shake, shake, shake
      Shake IT off, shake IT off!!!! 😉

    33. Hei Jennie!
      Jeg har fulgt bloggen din i over 2 år nå og jeg har lest alle innleggene du har laget fra da jeg begynte å lese bloggen din. Jeg kommenterer ikke så ofte, men dette innlegget fortjener du virkelig ekstra mye ros for å skrive. Det å gå imot de som skriver hatkommentarer er veldig tøft, og du er sikkert klar over at du også kommer til å få hat for at du skrev dette, men ærlig talt har du all grunn til å være stolt over deg selv, heve hodet ditt og ta imot alle positive kommentarer som om det var ditt levebrød. Du er en helt fantastisk blogger og slik som jeg ser det; en fantastisk jente! Jeg beundrer deg for alt du gjort og fått til. Du har møtt noen av Norges største artister, du har vært skuespiller, vært med i en musikkvideo, designet din egen kleskolleksjon og MYE mer i en alder av 14 år! Det er det ikke så mange andre som har!
      Stå på Jennie! Når du har klart alt dette, vet jeg helt sikkert at du kan klare mye mer;-)
      Stor klem fra Helene<3

    34. Words assa!😍😍😱 det var utrolig bra sagt☺️👌🏼 bare fordi du har veldig mange følgere på ig om masse folk leser den fantastiske bloggen din, så fortjener du IKKE hat!😔💖 man må sette seg inn i situasjonen. Som om du selv hadde vært den som ikke har gjort noe galt men likevel får hat og ekle kommentarer. Hadde ikke d vært utrolig urettferdig?? Keep going jennie, 💖 du er en fantastisk jente✌🏼️💖 klem😋😌

    35. Setter pris på dine tanker og meninger og jeg leste hele innlegget<3 alt du er med på er vel fortjent av deg syns jeg!<3
      Men jeg lurte på om du kunne spørre Emilie Mari hvorfor hun ikke har blogg? Hadde blitt utrolig glad hvis du gjorde det!
      P.S jeg følger deg på blogg men har ikke IG.
      Klem<3

    36. Hei! 🌸👍
      Jeg leste hele, veldig bra sagt foresten.
      Tusen tusen Takk for at du prøvde å lage en vlog, som jeg spurte om for noen uker/ dagen siden.
      jeg gleder meg sykt mye til “elektrisk” musikk-videoen! 💕
      Den er allerede favoritt-sangen min. 🎶
      PS: Du er så utrolig peeen💕 Du er forbildet mitt. <3

    37. Hei!! Ja , jeg leste hele innlegg , utrolig bra skrevet. ❤ Det er ingen som fortjener hat! Å man kan absolutt ikke dømme folk man ikke kjenner! ❤ Stå på videre jennie, ikke la noe komme i veien!

    38. Du burde være stolt og glad for alt du har oppnådd i en såpass ung alder! Dessverre er det slik at mange der ute føler at de må prøve å dra deg ned… Av ren sjalusi. Fortsett å stå på Jennie! Ta de mulighetene du får og ikke bry deg om hva nett troll skal mene. Jeg er sikker på at hadde de også fått slike muligheter hadde de også takket ja. Så at de sier at det er ufortjent er bare barnslig og latterlig. DU er kjempe flink med det du gjør. Gi alt og stå på! Det lønner seg til slutt! Selv i tunge tider 🙂
      Ha en god sommer videre 😀

    39. Jeg pleier vanligvis å ikke kommentere under så mange blogginnlegger, men jeg følte jeg bare måtte etter å ha lest en tekst som jeg er 100% enig i. Imens jeg leste innlegget ditt, var jeg enig i absolutt alt du nevnte! Og det med at folk kaller deg stygg er ren sjalusi! Du er vakker, på både innsiden og utsiden! Du fortjener virkelig å ha en kleskolleksjon og få spille en rolle i musikkvideoen til Marcus og Martinus. Etter alt du har gjort, jobbet hardt for, stått for det du sier, en helt nydelig person, synes jeg godt at du fortjener virkelig å være med på slike greier! Jeg har kun sett deg og søstra di en gang, og jeg kan si at du er like pen, faktisk penere i virkeligheten! Jeg har nesten ikke noen ord, men husk Jennie. Stå på videre med sånn du gjør, du kommer langt med det! Akkurat nå har jeg ikke noen ord, for etter å ha sett alle videoene dine og alt du har postet, har jeg lagt merke til at jeg er så lik deg! Jeg må alltid le når jeg ser den videoen av deg og Tuva som har whistle challenge, og åh jeg blir så glad av å se på dere begge! Hvor fint vennskap dere har! Har sett Tuva en gang også, og hun er like spretten og glad som hun ser ut! En av drømmene mine er å bli kjent med deg! Du er et stort forbilde for mange unge og eldre! Foreldrene dine bør være veldig veldig stolt av deg! Jeg elsker bloggen din og igjen, du er kjempe vakker. Blir nesten sjalu!<33 klem meg :*

    40. Herlig skrevet Jennie! Har egentlig ikke så mye mer og si jeg, for jeg er ganske så enig i hva du sier <3 Håper du kommer deg over alt dette, for det er du som tjener på det ikke dem, du har fulgt drømmene dine, og det virker som om noen ikke takler det! Jeg kommer enda ikke over kommentarene på Instagrammen din.. Husker enda godt hva jeg tenkte når jeg så du la ut videoen av "Elektrisk" - "Åneeei, drama i kommentarfeltet", så jeg valgte å lese absolutt alle sammen, blant noen av de fantastiske kommentarene du fikk, var det jo selvfølgelig sjalusikommentarene som fikk min oppmerksomhet og som fikk meg til å måtte skrive de kommentarene jeg skrev!! Du skjønner jeg blir temmelig irritert når de ikke klare og se fra ditt perspektiv, hadde det vært de som var i videoen og fått slike kommentarer hadde de kanskje ikke tålt det du går gjennom!! <3 Det at du faktisk skriver at det var de som spurte om du ville være med i videoen og at det da dessverre ikke synker inn for noen personer er så latterlig som det går ant og få det, off, ikke bra! Så jeg håper for guds skyld at de som skrev de fæle kommentarene skjerper seg betraktelig mye 🙂 Verste av alt var at de var yngre enn deg, og det var skremmende og se at jeg som 18-åring faktisk måtte ta de i og holde på sånn, det burde i hvertfall ikke fungere sånn mener nå jeg.... Nettet har bare blitt et rent h******* de siste årene (beklager språkbruket).. Forferdelig at jenter nede i 11 års alderen skal holde på som de gjør, hadde de møt deg in real life hadde de nok ikke vært like tøffe i tryne som de er over nettet! Stå på videre, du er et forbilde for flertallet Jennie, husk det <3 Kos deg videre i sommer og lykke til meg skolegangen 🙂 Selv om jeg er 18 år vil jeg støtte deg!
      Klem Camilla <3

    41. Hei Jennie! Jeg fant bloggen din siste juletider og nå har jeg lest absolutt alt du har skrevet her på bloggen, fra mai 2013 til dette siste innlegg. Hvis jeg får lov til å si bare fra tekstene dine at jeg kjenner deg godt, så syns jeg at du bare er fantastisk.
      Jeg syns at du er veldig modig at du konfronterte deg mot de som får andre til å bli lei seg.Hvis jeg hadde vært deg så er jeg nå veldig lei meg og sur på dem som skrev så stygg mot deg.(og det ble jeg faktisk.) Jeg vet minst i hodet at verden er urettferdig og det er mange som ikke har det bra, og det kan være vanskelig for dem å være positive og ha en sunn tenkemåte. Og jeg syns det er viktig å ha noen som deg som inspirerer folk å være positive. Men jeg tror tross alt ikke at det er din oppgave å hjelpe dem og være snill mot dem eller få dem til å tenke positivt selv om de oppfører seg så stygg mot deg. Jeg vet at vi må passe på hverandre og hjelpe hverandre hvis noen av oss ikke har det bra, men det er lov å holde avstand fra de negative når du selv føler deg ikke så bra. ( for eksempel fordi du er lei deg eller du ble syk. Man må passe på seg selv godt akkurat sånn som man gjør på andre.) Jeg syns det er helt i orden at man sier inni seg”jeg hater de som skriver hat” når man virkelig syns det sånn og jeg ble glad for at du skrev i dette innlegg helt ærlig, ikke bare positive ting.
      Tusen takk for at du deler med oss så mye fra livet ditt. Jeg liker virkelig å lese bloggen din😊

    42. Jennie, jeg synes du er en utrolig fantastisk jente💕 Jeg er utrolig sjalu på degnfor at du fikk lov til å være med i M&M sin musikk video, men det fortjente du virkelig👏🏽👏🏽👏🏽 Jeg gleder meg kjempe mye til din wow kolleksjon😊 Jeg har spart bursdagspengene mine til å kjøpe klær fra din kolleksjon😘 Jeg gleder meg såååå utrolig mye, det er nok fordi at du har så god stil og at du helt sikkert har designet noen klær som er utrolig kule, fine,fantastiske O.S.V. Jeg leser ALLE blogginnlegene dine, men jeg komenterer dessverre ikke på alle blogginnlegene😔 Det er nok mest fordi at jeg ikke vet hva jeg skal kommentere😂😂 Men jeg er en utrolig stor fan av deg, og jeg er veldig stolt av deg❤️ Har veldig lyst til å møte deg, skype med deg eller snakke med deg på telefon❤️ Jeg synes at du er utrolig heldig som har fått møte M&M💕 Og forresten alle som komenterer dritt om deg er bare sjalu på deg, så det er absolutt ingenting å bry seg om, det hadde ikke vært så rart om du synes at du er så utrolig fin, for det er du virkelig❤️ Jeg er også veldig glad for at du svarer på mange av kommentarene du får her på bloggen💕 Har veldig lyst til å bli kjent med deg, håper på å få kontakt med deg en gang❤️ Hilsen en stoooooor fan av deg og M&M💕❤️💖

    43. Ayano: takk så koselig. De værste kommentarene blir jo slettet heldigvis. Og jeg ønsker ikke å trekke frem søt det dumme og vonde barn kan få seg til å skrive til andre. Men tenkte at leserene mine kanskje forstod at det ikke er så lett å være “kjent” om det betyr at man da også må godta å få dritt slengt etter seg. Så takk for at du likte innlegget mitt som er litt annerledes

    44. Camilla: tusen takk kjære deg. Det er ille å lese kommentarfelt i aviser også noen ganger, hvordan voksne også slenger dritt. Så du har rett i det du skriver om hvordan nettet har blitt. Samtidig vil jeg derfor gi en litt “sunn” blogg til barn på min alder. Ikke pupper, lår, falskt hår og spraytan, om du forstår. Takk for støtten. Klem

    45. Cuteiinspo: <3 Så koselig at du liker videoene og at de får deg til å le 🙂 vi er oss selv i videoene så de er vanskelig å ikke ha det gøy da. Noen liker det, andre liker det ikke. Klem

    46. Dette var veldig fint innlegg Jennie❤️ Jeg har følgt med på bloggen din i over 2 år(startet å lese den i juni 2013) Å jeg syntes du har fortjent alt du har vert på. London, språkreise, wow, vinterlyd, Østerrike, star tour (med familien i fjor tror jeg) jenter og ikke minst en MUSIKK VIDEO som kommer ut om under en uke❤️ Jeg gleder meg😊 Å det med at familien (mamma’n og pappa’n) din hjelper deg med å blokkere og sånt=supert😊👭 Håper du forstår at jeg respekterer deg❤️ PS: god bedrin til deg å søsteren din. Dumt du har fått tilbake det med halsen da.. Å lillesøsteren din vannkopper😕 God bedring fra meg💕 Klem @elise.ul

    47. Ok, takk for svar det betyr mye for meg søte, snille, pene og kule Jennie Sofie!!<3 glad i deg<3
      Du er best!!!!!!!!! Tankene og meningene dine er tøffe og brae.
      Stooooooor klem fra meg<3<3<3

    48. Har jeg lov til å skrive et blogginnlegg om deg på bloggen min??
      P.S: Jeg spør deg fordi jeg vil være sikker, og ta det rolig , jeg skal skrive fine ting om deg<3<3<3
      <3STOOOOOR KLEM TIL PENE OG VERDENS BESTE JENNIE SOFIE<3

    49. Hvor er den hvite fine blusen din fra, som du
      har på bilde Nr.6? 💕Håper virkelig på
      svar, hadde betydd så mye:-)

    50. Kjempe bra skrevet. Du er helt strålende Jennie. Alt det du har klart, har du virkelig fortjent! 🙂 Stå på <3 Gleder meg til å se deg i musikkvideoen, og til å se kleskolleksjonen din 🙂 <3 Klem

    51. Leste hele innlegget og jeg må bare si at du fortjener det du har oppnådd.Du jobber hardt og bare prøver å glemme alt det vonde og tenke på det positive! Du stråler hver eneste dag og bloggen din og instagrammen din gjør meg glad! Digger deg Jennie og fortsett å spre glede<3

    52. Jeg syntes det er kjempebra at du skriver det her jennie!
      Du er kjempeklok og verdens beste blogger!
      JEG STØTTER DEG 100 % i alt du gjør!

    53. To spøtsmål 1. Hvor kjøper du klær 2. Hvotfor fikk du bære med i musikk vidioen til Marcus og Martinus??

    54. Du er en fantastisk jente!💞
      Du får tjener ikke det negativet.
      Jeg støtter deg, uansett hva du gjør!❤️👍🏼❤️
      Mvh Camilla❤️
      Instagram:camsim02

    55. Leste hele innlegget, utrolig bra skrevet. Folk som har så lite liv at de må slenge hat på personer de ikke engang kjenner personlig må virkelig få opp øynene.Å lese alle de negative kommentarene på bilder du har delt på instagram gjør meg sint, for hvem tror de de er som kan slenge dritt på deg? Såklart fortjente du å være med i videoen, designe en kleskollekjson og få opplevd alt du har gjort, for det er jo ingen andre enn DU som har jobbet deg til det! Tenk så mye du har oppnådd, i en alder av 14! Vær stolt av deg selv, Jennie<3
      Jeg er fast leser på bloggen din og husker så godt første gangen jeg kom over bloggen din. Jeg er egentlig ikke fan av å lese blogger men din er bare helt fantastisk og oppuntrende .Du er en fantastisk og positiv jente som har oppnådd utrolige mye, og det er derfor du er forbildet mitt.
      Klem<3

    56. Leste hele inlegget og får frysninger av hvor flink du er til og skrive og vere en slags forfatter. Det vil derfor si at du paer perfekt som blogger💕 Jeg er en fast leser på bloggen din og jeg har jo skjønt at du ikke skriver mye negativt, men det du sa var utrolig viktig og dele, syntes jeg!💞 Det gjør jo slik at folk faktisk skjønner hvor mye hat du får!😃 Jeg unner deg utrolig mye både ,usikkvideoen og kleskoleksonen!👌👌❤️

    57. Du er så flink! Fortsett! Stå på! Ikke bry deg om de som mener du ikke fortjener å gjøre det du gjør 😀

    58. Leste hele de som skriver hat kommentarer er bare salu på deg. Så ikke bry deg du fortjener og være med på alt du er du er en herlig person med et stort hjerte som du holder åpent for alle følgerene og fansa dine og det burde du bare fortsette med og de personene som skriver hat har heller ikke selv så bra og derfor skal det gå utover deg og det er ikke riktig. Det er ingen som fortjener hat kommenterer spesielt ikke du så ikke bry deg tenk på det posetive og fortsett og blogge og gjør det du liker og ikke bry deg. Skjønner at du blir frustrert og lei deg men ikke la de ødelegge for deg husk at du er en bra person og det er de som har feil og ikke du og når du viser at du blir lei deg eller irritert så bare glem de og heller tenk på alle de som støtter deg og liker deg som du er vær heller stolt av deg selv og tenk at du er bare 14 år og du har allerede har opplevd så mange posetive ting og morsome. Så da håper jeg at du leste hele kommentaren og hvis du har det så tenk på alt du har fått til og alle målene du har satt og fått til. Selvom jeg ikke kjenner deg så håper jeg du fortsetter og ha en super ferie
      Klem Caroline ❤️ Insta:carolineeriksen00 hvis du vil prate med meg

    59. Å, nydelige Jennie! Jeg leste sikkert hele innlegget ettersom jeg er en fat leser!! Du fortjener alt det gode og gøye du er med på, og du har fått de mulighete av en grunn. Jeg skriver ikke disse tingene for å få oppmerksomhet eller bare fordi du er kjent. Jeg vet jeg ikke kjenner deg, men gjennom bloggen din får jeg og andre se deg som person! Jeg vet at alle kan bli sjalue på det du har og får være med på, men de som skriver dritt om deg har ingen som helst grunn til å skrive noe stygt om deg (og heller ingen andre)! Jeg håper du tar til deg alle de fine kommentarene du har fått, og ikke de dumme du får- for det er ikke sant! Husk at det er en grunn til alt du får være med på, og at vi blogglesere vet at det er jobb bak det du har nådd! Og husk at du er skap akkurat slik Gud ønsker deg!!<3
      Send meg gjerne en direct på instagram om du leser dette 🙂 -@juneaanonsen

    60. Jeg leser/ følger sjeldent med på blogger sånn hele tiden med innlegg, og jeg komenterer nesten aldri, men jeg syntes virkelig at du hadde full rett til å skrive dette, jeg leste alt sammen✨ Det er vel bare mange som sikkert er sjalu. Ikke bry deg Jennie💕 (Nå kjenner ikke jeg deg sånn egentlig men) du er sikkert en helt fantastink person og fortjener ikke hat komentarer💜💖

    61. Bra innlgg!Det var langt una et klageinnlegg for å si det sånn. Og i tillegg er det din blogg og du har rettigheter til å skrive og uttrykke det du vil

    62. Jeg er helt enig med deg!💕 jeg syns at du fortjener virkelig å få lage din egen kleskoleksjon fordi du er kreativ og har veldig fin og kul stil✨ Jeg syns også at du fortjener å være med i videoen og du er virkelig ikke stygg!💜 og det er veldig modig av deg å skrive hva du syns og ikke tar til deg all driten som andre skriver fordi de er sjalu❤️

    63. Kjære deg. Jeg får tårer i øynene og blir så lei meg over at du må forsvare alt det fine du opplever og i det hele tatt LIVET du lever. Det er så trasig og urettferdig at du ikke skal få nyte mulighetene dine fullt ut, på grunn av folk som ikke klarer å passe på seg selv og sitt. Huff. Selvfølgelig fortjener du å være med i musikkvideoen til Marcus og Martinus, dere kjennere hverandre og er venner! Er mye triveligere for de å jobbe sammen med deg og Maren, enn et par tilfeldige jenter? Det tror i alle fall jeg.
      Jeg har sakt det før, og sier det igjen; du fremstår som et godt forbilde for jenter på din alder. Håper du klarer å se så godt som mulig gjennom de negative kommentarene folk spyr ut. Ha fokus på deg selv, det du liker, venner og familie. Det virker som du klarer å stå godt i det, og jeg håper det vil fortsette slik for deg.
      Du er fantastisk og du inspirerer med alt du får til. Tøffa!
      Klem fra Trøndelag

    64. Blir virkelig rørt av det du skrev i dette innlege. Jeg leste hele innlegge og syntes det var sikkelig modig gjort av deg å skrive dine meninger og hva som er rett og gale. Du er en sterk jente og som du sier selv, følg drømmene dine✨ Du har virkelig den beste bloggen, den beste personligheten å du er helt UTROLIG!! Du er altid positiv og du er altid rettferdig og tenker mer på andre en deg selv, det er det som gjør slik at du er den du er. Du gjør virkelig dagene mine mye gladere og jeg blir selv mer positiv. Å de som syns at du ikke fortjener å være med i musikkvideoen å designe klær for wow tar 1000000%feil. Du fortjener virkelig dette mer enn det noen noen gang hadde fortjent!!!! Du er deg selv og du oppnår såå masse med å bare være deg selv. Det er det som er så fantastisk❤️ Jeg ser virkelig opp til deg fordi du er en så positiv og glad jente! Jeg beundrer deg å det DU gjør så utrolig mye! jeg kjenner deg såååå godt derfor vet jeg alt dette. Jeg kjenner deg ikke men jeg gjør det likevell fordi du deler livet dit med positivitet på bloggen din. Jeg kjenner deg og livet ditt bedre enn det jeg gjør med vennene mine. Jeg har bare sett deg 1 gang, det var i stavanger på vinterlyd, det var en stor opplevelse for meg å se den personen som virkelig betyr så mye for meg og som gjør livet mit til noe mye bedre!!💕 tusentakk for at du er den du er og for st du gjør det du gjør! Du betyr Utrolig mye for meg❤️ og husk, du er fantastisk bare fordi du er deg selv❤️ ilu✨💕 klem amanda

    65. Den toppen på det første bilde! Kan du linke deg?❤️💛 den er bare så fin❤️❤️❤️💜💜💜💜💛💛💛💛💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙

    66. Leste hele innlegget og må si det var utrulig bra skrevet! Du er ei utrulig sterk jente og du fortjener ikkje å få alt det hate!
      Og eg skjønner godt koffår du fekk spm om å få vere med i musikvideoen til “elektrisk”, du var jo fantastisk!😁❤

    67. Det ga sterkt uttrykk Jennie! Jeg forstår. Du var heldig som fikk være med. Du er som et forbilde for meg! De som skriver negative ting til deg er bare missunnelige!

    68. Ja jeg leste sefølgelig hele😚 og du fortjener ikke hat komentarer👌🏼 du fortjente virkelig å være med i musikkvideoen😊😘 forsett å stå på Jennie Sofie ikke la de tro at du er noe du ikke er for du er fantastisk❤️ Å jeg er sikker på at du er forbilde mange barn og ungdommer❤️👍🏼💜 det var tøft sakt😚💕. Hilsen Alise😘💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg