STYLISH

//samarbeid

Hei

Dagen i dag har vært ganske avslappende. Lillesøster har dessverre blitt syk så pappa og Mathias ble hjemme med henne imens jeg og mamma tok en tur inn til byen. Vi tenkte at det passet bra siden det var litt overskyet men nei da du…hahaha! Selv om det ikke er sol men en del skyer blir det opp til 30-32 grader assa. Man holder jo på å svette bort. Jeg og mamma møtte derfor kjøpe oss is og noe å drikke på by turen. 

Da jeg kom hjem spiste jeg middag og tenkte på hva jeg ville blogge om. Kom derfor på noe perfekt jeg ikke har fått vist dere ennå. Jeg fikk denne superkule toppen fra WOW og måtte ha en liten photoshoot i den. Har den også i mørkeblå.  Den blir nok litt varm å gå med på dagen her i Østerrike. Men på kvelden eller i Norge der det ikke er så varmt passer den veldig bra!

De ligger ikke ute på nettsiden deres ennå. Tror det er slik fordi de er høst-nyheter. Altså, de har nettopp kommet ut. 

 

BILDET FUNNET PÅ WOW SIN IG BRUKER @WOWANDME

(// trykk her om du vil komme direkte til deres IG bruker)

 



La det med siden jeg syntes det var kult! Hahahahah<3

Hvordan er været der du er nå?
Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Nydelige bilder av deg Jennie❤😍 her har det regnet i dag ☔, men egentlig mye bra vær❤ ☀ kos deg videre❤

    2. Uff:( god bedring til Emilie Mari❤️ Håper hun blir snart frisk igjen, kjedelig å være syk når man er på ferie 😞 kos dere videre også får vi krysse fingrene får at det ikke er så lenge til hun blir frisk igjen og at ikke noen andre av dere blir smittet😊 klem❤️

    3. på telefonen min står det at det er 13grader og regn.. men det stemmer overhodet ikke, hahahah <33

    4. Er i Italia så det er ganske varmt her :)☀️ Er sånn Ca opp til 30 på dagen og noe med 20 på kvelden☀️🌴 veldig fine bilder av en fin jente❤️😍

    5. Veldig kule bilder!
      Hva tok du bilde med? Og var det moren din som tok bildene?:) Og hvilken app?
      Håper på svar! 🙂
      Klem

    6. Her er det akkurat litt for kaldt til å kunne gå i t-skjorte/topp:( Hvordor er du så utrolig pen?! Misunner utseendet ditt✨ Bloggen din er kjempebra, fortsett sånn😊❤️

    7. Jeg kjøpte akkurat samme topp for noen dager siden!, haha, jeg synest den er døds fin<3 Jeg elsker bloggen din! Hadde vert gøy om du kunne tatt en titt innpå min også:)

    8. Hei! Jeg lurer bare på en ting:) kommer du fra Østerrike? Jeg er i Østerrike nå! Jeg kommer herfra:))! Kule bilder!:) Det er alt for varmt her!:))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg