Opp på fjellet, opp på fjellet

Hei

Dette er jo innlegg nummer to i dag faktisk. Har du fått med deg at jeg allerede har lagt ut innkjøpsvideoen i fra England/Brighton tidligere i dag? Jeg la det ut før vi dro på fjelltur 🙂

Hver gang vi er i Østerrike drar vi også på fjelltur. Vanligvis går vi opp til toppen og tar gondol ned, men denne sommeren er det utrolig varmt pluss at både tante og Opa går med krykker. I dag tok vi derfor også gondolen opp på fjellet. Det var utrolig varmt inne i gondolen på vei til toppen av fjellet, men da var det også veldig deilig å komme seg ut av den og nyte fjelluften. Litt kjørligere og til og med bitte bitte litt vind. 

Det første vi gjorde var å gå til et veldig fint utsiktspunkt. Elsker den Østerrike naturen og syns det er magisk. På veien bort dit møtte vi som vanlig på stoooore kuer og okser. Jeg syns det er litt skummelt, men mamma er supertøff og syns det er koselig å kose med kuene. Hun sier som pappa sier at hun sikkert løper fortere enn en ku, he he. Kua mamma klappet på var kjempesøt og snill og til og med jeg turte å kose litt med hun. 

Vi spiste lunsj på en restaurant og deretter kjørte vi Sommerrodelbahn som er en slags bobbane man kjører med. Kjørte flere turer, kjempegøy og det kiler i magen. Man kjører nedover fra fjellet og blir heldigvis trukket opp igjen.

 

Min ” FJELLTUR” outfit !

Er ikke utsikten bare fantastisk?



Hahaha, elsker denne banen. Kjørte den flere ganger siden turen var så morsom og ikke minst fin!


Liker du å gå på fjellet? Er du litt redd for kuer akkurat som meg? Hahaha

Klem Jennie

16 kommentarer

Siste innlegg