COPACABANA

Hei

I dag var det rett og slett så varmt ute at vi bestemte oss for å dra vekk. Siden Østerrike er et innland er det ikke samme tilgjengelighet til strender osv… Vi er i hvertfall veldig heldige fordi det ligger kunstige innsjøer i nærheten og et mega stor svømmebasseng også kun få minutters gange her i fra som er hele 11.000m2. Vi var faktisk på Copacabana for 2 år siden og jeg husket det som et fantastisk sted med perfekt vann. Det var så fint å være her i dag og jeg brukte mye tid i vannet. Jeg og Emilie Marì tok flere ganger hver vår madrass og svømte lang ut. Vi hadde også noen pauser på land der vi drakk litt og sola oss. Is ble det også…hehe<3 Alle hadde det supert men jeg ble ganske sliten etterpå. Sånn skjer hvis det er veldig varmt ute. 

 

Innsjøen er 50.000m2 og har utrolig bra og deilig vann

 


Mine fine søsken og meg<3

 

Nå skal jeg ut å spille basket siden sola er på vei ned. Tenk at det i dag nesten var 40 grader!

Hvor varmt er det der du er akkurat nå?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Kos deg så mye 😘😘 akkurat nå er det 47,5 grader i sola på terrassen vår i Spania 😐 det er nesten litt for varmt for meg! Men koser meg veldig, og kan heldigvis bade når det er så varmt

    2. Hei!
      Håper på svar! Håper virkelig på svar!
      Hva tok du disse bildene med? Kamera eller mobil ? Og hvilke bilder er tatt med hva?
      Håper på svar!

    3. det var utrolig nok opp imot 20 grader idag! det har vært utrolig kaldt her i Norge denne sommeren:( du er så utrolig nydelig<3

    4. Rundt 15 grader hahah men gleder meg til å dra til varmere strøk om noen få dager 🙂 Kos deg så mye i Østerrike, det ser fantastisk ut der’

    5. Så fine bilder jennie og det ser ut som dere har det helt fantastisk ❤️ Jeg er i Italia nå å her er der Ca 23 grader akkurat nå😍 dere på forsette å kose dere i Østrike så skal jeg forsette å nyte siste uka i Italia 😍☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg