VIDEOOOOO

Hei

I dag var enda en varm dag her i Østerrike. Følte nesten det var litt for varmt men det er faktisk meldt enda varmere. Får håpe på noen turer til bassenget og andre badesteder i nærheten. I dag har jeg faktisk sittet en del inne på grunn av varmen.. Måtte ta noen pauser fra sola. Da tok jeg meg tiden til å jobbe på INNKJØPSVIDEOEN fra England 2015. Blir ganske irritert på at jeg ikke finner noen fine screenshoots men bare slike tullete. Men det er vel det dere liker. Hahahaha!

I morgen vet jeg ikke helt hva planen er men håper på å få tatt noe kule antrekksbilder.

Vil du ha et spesielt “sommer innlegg”?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. hadde blitt glad hvis du hadde et sånt innlegg helt i slutten av sommerferien, der du skriver dato og hva du gjorde de dagene + maaaaangeeeee bilder☺️

    2. Hei Jennie!
      Du er bare rett og slett dritkul! Du lager så sykt mange rare, kule og morsomme grimaser! Hvordan? Og du er så sykt pen! Håret ditt er fantastisk, ansiktet ditt er perfekt 🙂 Blogginnleggene dine er så gøy å lese, bloggen din er ikke rotete (noen blogger er veldig rotete å lese liksom) . Bildene dine er så lyse å fine! Antrekkene dine, klærene dine, alt er PERFEKT! Du er 14 år, men du er så pen! Sminken din er kjempe pen, rommet ditt ser kult ut (ut av hva jeg har sett da, haha) 🙂
      Det er nok maange som vil bli sånn som deg! Du er bare rett og slett PERFEKT!
      Hilsen Matta! 🙂

    3. Vil gjerne at du kanskje kunne hatt en room tour, har spurt om det helt sykt lenge!
      Og kanskje du kunne hatt noen outfiter? 🙂
      Hadde blitt utrolig glad:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg