DISKO OG MORO

Hei

Etter at jeg kom hjem i fra språkreisen var jeg redd for at hverdagen skulle føles tom frem til jeg skulle reise igjen,  men det ble den sletters ikke. Har de siste to dagene vært på innspilling med Maren Sofie og Marcus&Martinus i sammenheng med den nye musikkvideoen deres. Kan ikke røpe handlingen til dere, men er veldig sikker på at dere vil like den. Har også fått høre sangen og den er mer enn fantastisk. #mmelektrisk. Så fort jeg har noen bilder å dele så legger jeg dem ut her på bloggen.

Det er faktisk noen ting jeg ikke har fått blogget om fra språkreisen også, og en av de tingene er nemlig disko. Diskoene vi hadde var utrolig morsomme og Ella og jeg koste oss masse. Det var også ulike tema på de forskjellige kveldene. Den første gangen skulle jentene kle seg ut som fotballspillere og guttene skulle kle seg ut som cheerleaders. Flere av guttene så helt latterlig ut men det var jo utrolig kult at de turte å komme i strutteskjørt, crop tops, og lag med sminke.

Den andre og siste gangen var det neondisco og det var kanskje det kuleste. Vi kom i ganske enkle lyse klær på diskoen og da vi ankom fikk vi hula-krans i mange forskjellige farger. Det var også mulighet for å bli malt i ansiktet med neonfarger som lyste i mørket. Det takket jeg selvfølgelig ikke nei til. Stemningen var utrolig bra. Både barna og lederne dansa og koste seg. Det ble jo litt varmt om du var der inne veldig lenge men da var det bare å gå ut og ta frisk luft. Det var det flere som gjorde. Det var også oss barna som valgte sangene så det ble en del italienske og spanske sanger. Det var jo helt klart engelske sanger også men det kom av og til en norsk sang også. Personlig syns jeg det ble mest stemning da ” WHAT DOES THE FOX SAY” kom på. Alle de norsk og noen fra Skandinavia samlet seg i en ring og danset til musikken og sang av full hals. 

 


Jeg likte best da ” WE COULD BE HEROS” kom på. Vi lærte EF dansen første dagen, og som dere vet elsker jeg å danse. Det var også limbo og macarena, som var to andre ting jeg elsket med diskoen. Så oppsummert i en setning var diskoen: ” en helmaks kveld med sang, moro dans og super stemning”!


Har du noen gang vært på disko med tema?

Klem Jennie

13 kommentarer

Siste innlegg