I`m graduated

Hei

//Samarbeid

I dag er den store dagen jeg ble “graduated”. Hahahahahaahah! Jeg stod opp i 6 tiden for å ordne meg og gikk deretter ned med hele den norske gruppa for å spise frokost. Etter det var det litt venting før vi gikk ut ved en gressplen og fikk kortene våre med karakter. Ella og jeg fikk samme karakter og vi er begge fornøyde med hvordan vi har forbedret oss. Det å gå opp var en spesiell følelse og hvertfall da de sa vi kunne kaste hattene opp akkurat slik som det gjøres i filmer. Det var ikke det samme men veldig gøy.

Jeg skal få flere bilder fra seremonien, for det var en lære som tok bilder der. Så fort jeg får flere bilder vil jeg dele bildene her på bloggen 🙂


Etter utdelingen møttes vi i et rom og så på bilder fra hele turen. Trodde ikke i det hele tatt at jeg skulle gråte men det kom noen tårer når jeg stod og snakket med vennene mine. Vi har blitt så nære hverandre på så kort tid. Det er helt sykt. De betyr så mye og det er viktig for meg å holde kontakt med disse fantastiske menneskene. Senere på dagen hadde vi fritid og vi valgte å ta en siste tur i byen og på vakre BRIGHTON PIER. Kommer til å savne dette stedet så mye.  Alle minnene og hendelsene. En av de beste opplevelsene jeg har hatt. Klarer ikke vente til jeg skal svare på alle spørsmål dere har i en video!! Gleder meg!!

Nå skal jeg på Neon Disco og nyte siste kvelden<3

Får du lyst til å dra på språkreise? Klikk //HER om du ønsker mer informasjon om destinasjoner og ulike reiser med EF. 

Klem Jennie

18 kommentarer

Siste innlegg