Sommertiden er fantastisk og fargerik

Hei

BILDER AV KLOKKER I DETTE INNLEGGET HAR COPYRIGHT, SKAL ALTSÅ IKKE DELES AV ANDRE                 //Samarbeid

 

 

Hei alle mine trofaste lesere som sitter og leser min blogg nå i sommerferien, for akkurat dere har jeg nå tenkt til å ha en kjempekul konkurranse. Akkurat nå er jeg selv på vei ut døra på et spennende oppdrag som jeg gleder meg til jeg kan fortelle dere om, men tenkte derfor å kjøre i gang denne konkurransen først.

I mai i år kom klokkemarket Mango ut med en ny kolleksjon som heter Colour, som er utrolig stilig. Klokkene er enkle og i ulike farger som gjør at det gir det perfekte fargekicket til å matche ditt fargerike antrekk eller å gi et lite fargekick til et nedtonet antrekk i eksempelvis hvitt eller sort. 

 

 Du kan se mere til klokkene inne på //www.feras.no , men jeg har også fått tatt noen kule bilder av klokkene selv. Nå har det seg slik at jeg har 7 av disse klokkene fordi 3 farger var utsolgt, men de kommer inn igjen i august. Om du vinner en av de fargene vil du få tilsendt klokken litt senere. Det er totalt 10 ulike farger og nå kan du få muligheten til å vinne din favoritt av disse klokkene som er designet i skandinavia. Feras har flere kokkemerker og om du er glad i klokker kan du se deres instagramprofil ved å trykke //HER 10 vinnere, vinner hver sin klokke 🙂
 


 

 Her er hva du må gjøre for å være med i trekningen:

For å delta på bloggen :Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet med en eller flere emoji i den fargen du liker best på klokken, samt skriv fargen.(Kan du ikke bruke emoji, bare skriv fargen) Husk kontaktinformasjon, enten mailadresse eller navn på Instagram. Kommentarer som inneholder adresse eller telefonnummer blir slettet. 

For å delta på Instagram med privatbruker: Kommenter med emoji i den fargen du liker best på din klokke/skriv fargen under bildet som jeg legger ut i forbindelse med denne konkurransen. Du finner bildet under #jenniecolour 
 

For å delta på IG med åpen bruker: Legg ut et bilde som viser den fargen du ønsker å vinne. Det kan være et jordbær om du ønsker rød, blått hav om du ønsker blå, rosa leppestift om du ønsker rosa osv…. Du kan lage en kollage og bilder av klokkene finner du //HER om du ønsker å ha det i collage. En ganske fri konkurranse hvor du også bare kan bruke bilde av klokken du ønsker. Under bildet må du skrive følgende: ” Jeg ønsker å vinne en Mango Time Colour klokke på bloggen Jenniesofie.blogg.no Fargen jeg ønsker vises her på bildet. #jenniecolour #ferasklokker @jenniefashion 

 


 

Da gjenstår det bare å ønske lykke til og jeg trekker vinner om 1 uke.

Klem Jennie

FARGENE SOM IKKE ER MED I INNLEGGET ER DISSE


 

Fargene i rekkefølge fra toppen: Sjøgrønn, hvit, mørk magenta, fuksia, pastellrosa, sort rød, petroleum, lys lilla, isblå.

539 kommentarer

Siste innlegg