Utflukt

Hei

//Samarbeid

Som noen av dere sikkert fikk med dere på IG, så dro jeg i dag til Portsmouth som er en annen by her i England. Vi måtte møte opp så tidlig som klokken 08.00, som er en time tidligere enn vi vanligvis møter opp. Vi tok tog i en drøy time og den tiden benyttet jeg til å sove litt, ha ha. Er ikke vant med å stå opp så tidlig. 

Utrolig morsomt at vi blir tatt med til ulike steder når vi først er i et annet land. Har vært på flere utflukter under språkreisen. Alt ligger under kategorien “SPRÅKREISE” her på bloggen.

Vi ankom i 11-tiden og hadde 5 timer til å gjøre det vi ville. Det første på lista mi var Primark. Har ikke fått vært der ennå, selvom de har det i Brighton også. Vi gikk først til et lite søtt senter med noen kule butikker før vi gikk vidre til Primark. Ettersom vi hadde en spesiell tid vi måtte møte opp igjen hadde vi jo begrenset med tid og vi hadde planlagt å bruke 45 minutter der inne, det gikk ikke helt etter planen. Må i hvertfall beregne en time eller 1 time og 15 minutter i den butikken. Fikk tak i noen utrolig kule ting som jeg håper jeg får vist dere. 

Utrolig deilig at vi er så heldige med været og vi nøt turen  frem og tilbake.

Etter Primark tok vi lunsj på Starbucks, som nesten har blitt en tradisjon med de nye vennene mine. I dag ble det en supergod Cæsar Salat og en kaffe frappuccino, mine to nye favoritter. Vi satt på Starbucks en stund og hadde det alt for morsomt. Lo, tøysa, snakket om hva vi tenkte om hverandre før vi ble kjent og masse tull.  Vi fikk helt latterkrampe. Etter lunsj dro vi tilbake til møtepunktet og tok toget tilbake til campus.


Nå skal jeg ut på aktivitet igjen og gleder meg masse. Ikke mange dager igjen og må nyyyyte hver eneste av dem jeg har igjen. Aktivitetene er alt i fra gjemsel og disco til streetparty 🙂 Vi har det kjempegøy.

Har du vært i England før?  Hvor var du da?

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Det ser sykt kult ut!
      Kos deg videre pene, søte og kule Jennie Sofie:-)
      Hvordan fikk du være med i Jenter, når du bor i Nessoden fordi man må bo i Oslo får å være med i Jenter, ikke sant?
      Håper du svarer pena:-)
      Klem<3

    2. Jeg pleide å bo i England, ikke i Brighton men har vært der før. Jeg bodde i Milton Keynes og London.

    3. Hei!
      Jeg bare lurte på om du skulle ha innskjøpvideo fra språkreisen?
      Hadde blitt veldig glad hvis!
      Kos deg i Brighton!

    4. Kos deg masse jennie det høres så gøy å dra på språkreise. Håper du kan lage innkjøps video når du kommer hjem igjen:-)

    5. Hei, Jennie (:
      Jeg håper du svarer på dette spørsmålet. Jeg har spurt på alle de siste innleggene dine…. Uten svar.. 🙁 men uansett, her er spørsmålet :
      Hva har du tatt bildene med ? Mobil/kamera?
      Håper på svar….
      Klem

    6. Hvor mye kosta hele turen? Har veldig lyst til å dra på språkreise med EF om 1 eller 2 år😍🌴

    7. Håper du koser deg i Brighton. Jeg har vært der før❤️ det er superfint der. Var i England forrige uke, et sted som heter Bath.

    8. Veldig glad i bloggen din!<3 Har vært inne å sett på EF sin språkreise til Brighten og ser det står at En EF-leder er med deg gjennom hele kurset. Når dere har gått i byen her dere ALLTID hatt med dere en EF-leder? Håper jeg får svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg