NOE DU IKKE SER HVER DAG

Hei

//Samarbeid

I går hadde jeg en helt fantastisk dag i Brighton. Dagen startet med skole og på ettermiddagen dro vi inn til byen. Siden Ella og jeg har Funpack skulle vi og de andre på LASERZONE. Om du ikke har hørt om det før er det et slags spill det er om å gjøre å skyte hverandre. Dette er det en liten vri på siden du er i et ganske mørkt område med trapper, gjemmesteder og du skyter med en laserpistol. Du har på deg en vest i tillegg og om noen treffer den mister du poeng. Jeg hadde aldri prøvd det før så var utrolig spent men også litt nervøs. HAHAHAHAHA! Vi ble delt i 3 lag siden vi var så mange. ( Gul, blå og rød) Det var utrolig morsomt og laget jeg var på vant. Joooohuuuuuu<3

Etter dette hadde vi fritid til å litt rundt i byen før vi måtte møtes for å gå ned til Brighton Pier. Ella og jeg gikk med våre nye venner og brukte tiden til å se litt i butikker. De vi var med heter Caroline og hun er fra Danmark og med Pilar fra Spania. De er utrolig koselig og vi kommer godt overens. 

Etter litt titting bestemte vi oss får å kjøpe noe middag vi skulle spise på stranda ved Brighton Pier. Deretter møtte vi hele gruppa vår og gikk ned til stranda. Der nøt vi maten vår og det helt fantastisk været. Kan ha vært alt fra 25-30 grader. Kan nesten ikke beskrive hvor fint der er der. Det å se det på bilder er utrolig fint men i virkeligheten er det ” breath taking”. 

En annen ting vi med funpack skulle , var å få en kveld på ” Pieren”. Det er ikke en helt vanlig brygge. Den har nemlig maaaaange attraksjoner i enden. Der var jeg med enda flere venner , gutter og jenter. Jeg tok alle attraksjonene bortsett fra tømmerrenne. Rett og slett fordi jeg ikke ville bli våt. De turene var helt fantastiske og jeg nøt mest de som var høyt over bakken. Tok en utrolig kul karusell hvor du sitter flere meter over lufta og snurrer rundt og rundt. Der var utsikten utrolig. Fikk i tillegg sett solnegangen og det var noe av det fineste jeg har sett. 

Om du drar til Brighton og det er sol anbefaler jeg virkelig å gå ned til stranda og se hvor vakkert det er. 

 

 BRIGHTON PIER <3

 

 

 

 

 

 

Hva syns du om Brighton så langt?

Bestill en gratis brosjyre fra EF om du vil se flere av reisemålene de har og lese mer om språkreiser. Trykk //HER

Klem Jennie

 

21 kommentarer

Siste innlegg