STRÅLENDE DAG

Hei

Nå har jeg ganske mye stress fordi jeg må gå og møte gruppa mi. Etter middag var det vanskelig å få nett så skal blogge så fort jeg kan. I dag skulle vi til et sted kalt  DEVIL´S DYKE. Visste ikke hva det var så man kan si jeg gledet meg. Vi tok buss inn til byen og deretter en ny buss. Vi kjørte langt vekk fra byen og ut på “landet”. Det var faktisk utrolig fint og det minnet meg om Østerrike. 

Her gikk vi en liten tur før vi satte oss ned og spise lunsj. Deretter tok vi bussen ned til byen igjen. Var førstemann opp på dobbeldekkerne så tok en av de fremste plassene. Bussturen var fantastisk og det var så mye vakkert å se.

Da vi kom inn igjen i byen hadde vi ca 3 timer på å gå rundt selv. Jeg og Ella tok derfor muligheten til å shoppe litt. Vi gikk inn på butikker som Urban Outfitters, Topshop, Hollister osv…… Fikk kjøpt meg noen fine ting,  så om dere vil se det er det bare å kommentere. 




Flere av dere sa også at dere vil se rommet mitt. Vil du se det?

Nå må jeg nok gå folkens! 

Klem Jennie

68 kommentarer

Siste innlegg