Hey Brighton

Hei

//samarbeid

i dag måtte jeg stå ganske tidlig opp, selvom ikke flyet til England skulle ta av før klokken 13.00. Klokken 08.30 hentet vi Ella og hennes mamma og kjørte i sammen til Gardermoen hvor det skulle være oppmøte med EF klokken 10.00

Vi kom dit helt presist og det var allerede kommet en god del ungdommer som skulle til ulike steder i England. Det ble noen forsinkelser da vi måtte vente på noen som skulle komme med fly fra et annet sted i Norge først. Det er bare å forbrede seg på at det vil bli litt venting om du skal reise på språkreise. Det er mange som møtes og mange som må samles før man kan flytte seg vidre. 

Da alle var kommet gikk vi for å sjekke inn bagasje og få flybilletter. Ella og jeg fikk ikke seter ved siden av hverandre, men det stresset vi ikke med. Flyturen tar bare litt over 2 timer og vi tenkte at det sikkert også var andre på flyet som reiste i sammen som heller ikke hadde fått plasser ved siden av hverandre. Det var det og vi byttet plass med noen slik at vi kom vi ved siden av hverandre og noen andre venninner ved siden av hverandre også. 

Da vi kom frem til Gatwick tok vi buss til campus hvor vi skal bo. Den ligger ikke til slik jeg trodde og den er utrolig stor. Vi har faktisk fått hvert vårt rom og bad, det er utrolig deilig. Nå har vi fått pakket ut, spist og nå skal vi på et lite møte. Dette blir spennende. Jeg viser dere mer i fra hvordan det er her, rommet, området rundt her vi bor og mye mye mer i dagene fremover. 

Noe du ønsker at jeg skal blogge om i mens jeg er her?

Klem Jennie 

31 kommentarer
    1. Så koselig!
      Ønsker at du skal blogge om hva du har på deg, og hvordan rommet ditt ser ut (:
      Er det liksom en skole med klasserom og sånn? Må du snakke engelsk? Skal du til London?
      Klem Mathea

    2. Heisann! Selv skal jeg dit 1.juli 🙂 Hvor lenge blir dere? Og egne bad?? Så herlig! Men en liten ting som jeg selv har lurt veldig på…Har de hårføner der eller burde jeg ta med kanskje?
      Dere må hvertfall kose dere kjempemasse!
      Kanskje vi sees!
      -Maria

    3. Hei! Kan du legge ut mange bilder, blogge om hvordan det er på språkreise, med undervisningen og fritiden. Er veldig interessert… Har også lyst til at du skal dele litt innkjøp, aller helst innkjøpsvideo når du kommer hjem.. Men det må du velge selv om du har lyst til!

    4. Kan du filme en shoppingsvideo når du kommer hjem med tingene du har kjøpt?
      Kanskje en film av hvordan rommet er?
      At du filmer litt rundt overalt og setter det sammen? Sånn som med den på vinterlyd i Hafjell.
      Kos deg videre

    5. Kos dere kjempe masse! Jeg var på Gardermoen i den tiden eg også, dumt jeg ikke møtte dere.. Kos dere masse, og det hørtes helt herlig ut! 🙂 <3

    6. Vet ikke om du skjønner spørsmålet, men hvilken aldersgruppe valgte dere? 10-14 eller 14-17? Vet du hva forskjellen er? Jeg vil veldig gjerne dra på språkreise neste pr og er 14 neste sommer. Hva burde jeg velge?

    7. Innkjøpsvideo.
      Bilder av rommet og “skolen”.
      Selfies så klart.
      Hva det koster.
      Hvor lenge det varer.
      Hva dere gjør på fritiden
      Er dere mye rundt omkring
      Ps: Alt er frivilling. Du må selvfølgelig ikke hvis du ikke vil
      Klem meg

    8. Ahh, heldige deg! Har selv lyst til å dra på språkreise, men er vel for gammel til det nå… Du får kose deg masse i hvertfall og nyt tiden din der (minner for alltid) 🙂

    9. Hvordan får du bildene på Instagram så lyse og fine? (: Og hvordan fikk du det siste bildet på Instagram sånn uklart øverst ? Hvilken app bruker du?
      Håper på svar (:
      Og håper virkelig du og Ella storkoser dere i Brighton! (: Lykke til!
      Matta

    10. Hei! Jeg har lyst til å dra på språkreise selv og lurer på om det er aldersgrense på det? Også lurer jeg på hvor mye det koster? Håper på svar for jeg har hørt mye om språkreiser og at det er veldig gøy og spennende;-D

    11. Ja jeg vil du skal blogge om rommet, butikkene ,hva dere gjøre etter skolen. Jeg lurer bare på en ting har dere på en måtte fått rommene sammen eller ja om du forsto.

    12. Jeg lurer på om du kunne lage sånn shopping video der du filmer når du er på shopping slik du har laget en gang når du var i Østerriket? Hadde vært utrolig gøy og det tror jeg det er mange andre som synest er gøy også☺️ Og som du kanskje vet så syns vi det er gøy med masse bilder😉 håper du koser deg masse og får mange nye venner😊ha en super kjekk språkreise😋💕 god sommer klem amanda❤️

    13. Heii! Jeg reiser på språkreise til Brighton på Onsdag:) Håper på å møte deg! Kos deg masse<3
      Jeg skal bo på studenthjem er det, det samme som camphus??
      Har dere nett??
      Ny ferien:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg