YEY, MOTE FOR MIN LILLE

Hei

//Sponset

I de siste dagene har jeg hatt masse å gjøre og jeg kjenner stresset med å få pakket før avreise allerede på onsdag. Jeg har det virkelig med å utsette alt til siste liten og angrer bittert hver eneste gang. Nå ligger det alt for mange klær på senga på rommet mitt og jeg vet at jeg ikke kan ta med alt. Nå skal vi snart en tur til foreldrene til Ella og snakke litt om språkreisen vår. Da får vi kanskje kommet frem til hva vi skal ha med oss. Hvor mange bukser tenker hun å ha med seg og hvor mange tenker jeg osv….. Kanskje en av oss har kommet på noe lurt å ha med seg som den andre ikke har kommet på. Da har vi morgendagen til å fikse dette på. 

Noe jeg så at jeg manglet for sommeren er mobildeksler faktisk. Jeg har jo iPhone 6 og det er faktisk ikke så lett å få tak i morsomme og fine deksler til den, ganske kjedelig. De dekslene jeg har sett at man kan bestille på nettet har heller ikke hatt woweffekt på meg. Derfor ble jeg superglad da jeg ble tilbudt å designe mine egne iphonedeksler hos www.caseapp.com . 

Det er jo ikke sånn at jeg ikke kan reise på ferie uten deksler, det er bare litt ekstra koselig å ha noe litt fint som beskytter telefonen når den skal være med på langtur. Jeg er veldig fornøyd med de dekslene jeg designet meg og kommer til å kjøre en konkurranse på å vinne deksler om det er interesse for det her på bloggen.

Jeg bestilte dekslene mine i går  og håper og regner med at de ligger og venter på meg når jeg kommer hjem i fra Brighton om drøye 2 uker. Da kan jeg pakke de med meg til Østerrike. Jeg blogger selvfølgelig og tar bilder av dekslene når jeg får dem, men her er en liten sniktitt på bestillingen min av 5 ulike deksler (her ser du tre av dem)  Favoritt iphonedeksel av disse er det med ananas <3

 

Ønsker du konkurranse om å vinne gavekort på dette? Caseapp

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Ja, jeg har iPhone6 å det er som du sa, vanskelig å finne deksel som har en “WOW” effekt 🙁 så ja veldig gjerne

    2. De var super fine😉
      Har selv iPhone 6 og bestilte noen deksler for noen uker siden. De bestilte jeg fra Miniinthebox, som også er en nettside som selger mange utrolig kule deksler til alle iPhoner!☺️
      Kos dere masse på språkreise👍🏼😉

    3. JA DET VIL JEG GJERNE JEG BESTILTE ET SÅNN DEKSEL TIL MAMMA I GAVE AV MEG OG LILLEBROR Å DET BLE VELDIG FINT<3<3 HÅPER DU KAN HA EN KONKURRANSE HADDE VÆRT VELDIG GØY<3<3<3
      Klem<3 Tuva

    4. Får du alt du har lyst på av foreldrene dine, unntatt det du får sponset? Jeg synes du får alt du vil ha. Kos deg på språkreise:) kan du ha en pakk med meg video? Elsker videoene dine <3
      (Dette var bare et spørsmål, ikke kritikk)

    5. Anonym: svaret er nei. Og jeg kjøper mye selv for penger jeg tjener. Jeg ønsker meg mye jeg ikke får og det er vel alltid bra å kunne ønske seg ting som ikke kommer til en like lett. Ville vært kjedelig om man fikk alt, mener jeg

    6. Helt enig Jennie <3 , Jeg skal få iphone 6 snart OG JEG GLEDER MEG SYKT :'D meen... jeg har alltid hatt samsung galaxy så det er vanskelig får meg og lære hvordan bruke iphone... selvom mamma har det så er det fortsatt vanskelig får hun er ikke en sånn expert på det heller c: Såå... kan du pliss lage en sånn video hvor du viser hvordan bruke det (Spesielt iphone 6) Pleassss♡ og vis du ikke har tid så kan du gjøre det etter sommerferien ( bare at du gjør det hvertfall ;') ) TAKKKK :')

    7. Hei Jennie Sofie, jeg har veldig lyst på et vannmelon deksel fordi jeg har iPhone 6! Jeg håper jeg vinner! Ps. Du er veldig kul,

    8. hei 🙂 jeg lagde ett deksel, men fikk det ikke fordi det kostet 238 norske kroner, litt for dyrt syntes mamma 🙁 men da er det bare å spare, enkelt og greit 🙂 men betalte du virkelig 714 kroner for alle de tre dekslene? synes de var utrolig pene, det blir nok det neste jeg skal kjøpe 😀 om du skal ha giveaway, kan du ha på iPhone 6, ønsker med virkelig ett slikt deksel 😀

    9. Ja, jeg har også iPhone 6 og det er vanskelig å finne deksler som faktisk er kule så ja ha konkurransen.

    10. Hei! Jennie:)
      Hvor fikk du tak i det kule mønsteret? (tekst, ananas og vannmelon)
      GOD SOMMER og ha det fint på språkreise:)))
      Mvh Mika

    11. Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!
      Pleas jeg har veldig lyst til å vinne et gavekort!
      Det hadde vært super kult!
      Pleasssssssss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg