OI OI OI

Hei

I dag fikk jeg sove litt lenger ettersom at jeg først hadde muntlig tentamen litt senere på dagen. Jeg våknet faktisk av meg selv i dag og ikke noen vekkerklokke. Jeg fiksa meg og gikk igjennom presentasjonen min noen ganger før jeg gikk av sted til bussen. Jeg hadde foredraget for en lærer og fikk en del spørsmål i tillegg, og det var utrolig deilig å bli ferdig. Flere kilo løftet fra skuldrene. 

For litt siden filmet jeg en utrolig morsom video med Tuva. Du kan vel gjette hvordan video det er ved å se på bildene. Vi gjorde ikke akkurat det challengen går ut på men jeg tror dere liker den uansett. 



Elsker å være ute om sommeren og denne gangen filmet jeg også videoen ute. I morgen har jeg idrettsdag på skolen, gleder meg men det er meldt regn 🙁 Typisk….alltid dårlig vær når vi skal ha idrettsdag. 

Hva gjør du på skolen disse siste skoledagene før sommerferien?

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. Du er kjempe kul, jeg liker videoenen dine veldig godt. Håper det kommer mange flere😘.
      Hvor har du kjøpt den t-skjorta du har på det i den videoen som kommer?

    2. Jeg tror dere skal ha må gjøre video. Jennie Sofie, du er en fantastisk blogger. Jeg elsker virkelig bloggen din, og jeg er innom hver dag. Jeg skulle ønske vi kjente hverandre I virkeligheten, tenk hvor fint det hadde vært. Ut I fra det venninne dine sier om deg, virker du som en helt fantastisk person som lyser opp dagen til ALLE. Du er forbildet mitt, og jeg der opp til deg. Tenk hvor heldig vennene dine er dom har deg. Jeg vet du får stygge/slemme komentarer på instagram osv. Men de som skriver stygge eller slemme komentarene til deg, de er bare sjalu på det fine utsende ditt,og den personen du er inni.Jeg håper du kommer til Tønsberg en dag. Hvis du gjør det, kan du ha meetup? Da ville jeg blitt så glad. Hilsen Petimat (din aller størte fan)

    3. På onsdag skal vi til komgeparken med trinnet! Gleder meg kjempemasse! Og på torsdag skal vi kose oss og spise kake å sånn for d er siste dag me læreren vår før vi begynner på ungdomskulen.. På fredag så vet jeg ikke☺️💖

    4. Gleder meg til å se videoen:) jeg skal levere skolebøkene inn i morgen. På torsdag vet jeg ikke hva vi skal gjøre, og på fredag har vi “godteridag” for da er det siste skoledag i åttende. Gleder meg:)

    5. I dag hadde vi idrettsdag, i morgen har vi vanlig dag og på torsdag skal vi gjøre noen aktiviteter, grille og ha kosetime, så har jeg sommerferie!😊💗

    6. Vi hadde også idrettsdag idag, men det regnet så vi utsatte det til i morgen da. Hva skal du gjøre på idrettsdagen?

    7. Hei!
      Du bor i Nessoden og du var med i JENTER men må man ikke bo i Oslo får å være med i JENTER?
      Håper du svarer!
      Klem Anisa!
      P.S Hvis du vil vite om det vi driver med på skolen så kan du sjekke innom min blogg<3 <3 <3men du mååå ikke sjekke innom min blogg pene,søte og kule Jennie Sofie<3

    8. Jeg skal til tusenfryd med klassen min i morra❤️Siden dette var det siste året vårt på barneskolen og vi skal starte på ungdomsskolen etter sommerferien så drar vi på tusenfryd💖

    9. jeg hadde også idrettsdag i dag 🙂 Regnet hele dagen så kom klissblaut og skjelvende av kulde hjem, huff……Gleder meg til å se videoen den ser morsom ut 😀

    10. På mandag var vi og besøkte ungdomsskolen jeg starter på etter sommeren, tirsdag og onsdag ryddet vi klasserommet og idag grillet vi ute og hadde vannkrig! Nå har jeg sommerferie<3

    11. Du er stygg! Du er sykt overfladisk du er ikke så FIN som du sier! 😂 du er bare opptat av følgere… Du er ikke en gang på topp 10!😂 du fortjener ikke følgerne dine!! 😂 du er bare en jævla idiot! 😂🔫 når folk sier du er så jævla snill så er du ikke det! Du vil vise dem at du er verdens beste person men ingen synes det LEV MED DET! 😝

    12. Vi har sommerferie men vi pleier å se film og spise is💗🎉 hvor er antrekket frå? Likte de utrolig godt❤️❤️❤️

    13. …aaaa: Og du er passe dum som tror dette. OG merkelig at jeg får betalt av Blogg.no da.
      Det er blogglisten man forholder seg til, ikke topplisten. Topplisten vil også si de som har avtaler og blir trukket frem i nettavisen mm.
      Lykke til med livet ditt videre, du kommer sikkert langt med å tråkke på andre.

    14. Hei Jennie❤️ Eg lurer bare på hvordan du redigerer videoene, eller hva du bruker til å redigere med?😘 Hadde blitt kjempe glad for svar😊 PS: ikkje bry deg om de dumme haters, de er bare misunnelig❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg