TESTER AMERIKANSK GODTERI DEL 2

Hei

I dag på skolen fikk vi endelig vite hva vi kommer opp i, i mutlig tentamen. Jeg fikk samfunnsfag og det er helt klart ikke det verste. Ettersom at jeg ikke fikk naturfag er jeg fornøyd. Jeg skal ha en presetasjon om klima og vær siden jeg trakk det emnet. Dro derfor hjem i halv tolv tiden og fortsatte arbeidet hjemme. Har fått en tid jeg skal møte opp på skolen i morgen for å ha foredraget og så kan jeg dra hjem. Ganske chill egentlig! Gleder meg.

Tenkte at jeg i dag kunne legge ut del 2 av Testing American Candy videoen siden den endelig ble ferdig.

 

Sett på 1080p for bedre kvalitet ved å trykke på det lille tannhjulet <3

Håper dere liker den.

Jeg har ikke siste skoledag før tirsdag neste uke, når er din siste skoledag før sommerferien?

Klem Jennie

49 kommentarer

Siste innlegg