GRILLING`S

Hei hei

Blogget ikke i går ettersom at jeg rett etter trening måtte dusje og pakke for å dra ned til Tuva. Der skulle jeg nemlig overnatte senere på kvelden. Deretter dro vi til en utrolig koselig strand i nærheten og møtte mange flere venner. Jeg og Tuva hadde tatt oss tid til å invitere flere jenter på en liten grillkveld på stranda. Noen foreldre hjalp oss med å fyre opp en liten grill og deretter dro de.

Vi hadde alle med oss noen ting hver og det var utrolig lurt. Noen hadde med drikke og kopper, noen hadde med godis , tepper osv….. Vi grilla pølsene våre og tok maaaaange bilder med en selfie stick. Utrolig koselig kveld med venner og mye tid til å snakke med dine nærmeste. Det ble ikke bare mat og snakk men vi hadde også noen morsomme leker vi lærte hverandre.

Kvelden gikk utrolig for og før vi viste ord av det var kl rundt 23.00. Da begynte folk å bli henta. Etter at alle hadde dratt dro Tuva og jeg hjem til hun og sov over der til i dag.

 

Været var også med oss i går. Fikk se den vakre solnedgangen senere på kvelden og det var langt i fra kaldt. 

 


Har du noen gang hatt en kosekveld med vennene dine?

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Jeg var på overnatting til idag med to av vennene mine vi sovnet ikke før halv 4 i natt<3 hihi:)'
      klem Tuva<3

    2. Elsket dette innlegget her, for jeg liker at de er mer personlig om hva du tenker og hva du synes og sånn, syns det er mye morsommere å lese enn ” i går gjorde jeg det og så ditt og så datt” ❤️❤️

    3. Hei, Jennie!
      Så bra at du hadde det gøy på grillfesten! Jeg har aldri gjort noe sånn ned vennene mine… 🙁
      Men jeg bare lurte på en liten ting…. Det klesstativet som klærene dine henger på når du tar bilder av dem.. Hvor kjøpte du det? Har hatt utrolig lyst på et sånt lenge, men de jeg finner er ikke fine… Så såg jeg ditt… Og det var veldig fint! Så defor lurer jeg på hvor du kjøpte det?
      Hilsen Matta 🙂
      P.S hadde vert til stoooor hjelp!

    4. Jeg så på kommentarene at du kjøpte capsen fra New yorker, men hvor mye kosta den? 🙂 Håper du svare

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg