IN LOVE WITH

Hei

Nå merker jeg at det bare blir varmere og varmere ute. I går var det sol og utrolig deilig. I dag er det litt mer overskyet men fremdeles ikke så kaldt. Det er meldt finere vær fremover og jeg gleder meg til å gå i shorts og t- skjorte. Etter skolen i dag fikk jeg faktisk lillesøster til å ta noen bilder av meg. Det er et tøft og kult antrekk som sikkert blir med meg i kofferten til Brighton.

 

Antrekket er fra WOW sin sommerkolleksjon og strømpene husker jeg ikke hvor jeg kjøpte men man får vel kjøpt slike flere steder.

Jeg har masse som skjer fremover og masse å glede meg til. Kommer også snart ut med en overraskelse til dere og jeg gleder meg masse til å si den. 

Til dere som lurer så har jeg brukt Picmonkey til å lage collage og har på et svakt filter. På fredag neste uke er det masse som skjer og det er jo kvelden før VG-Lista. Igjen har jeg et luksusproblem men har klart å velge hva jeg skal den kvelden. På fredag får jeg også vite hvilket fag jeg skal opp i i muntlig, og på mandag får jeg vite emne. På tirsdag neste uke har jeg muntlig tentamen og da er det også bare en uke til sommerferien. 

Til alle dere som leser bloggen min nøye så forteller jeg nå når jeg reiser på ferie og det er allerede dagen etter siste skoledag i 8 klasse. Jippi, da drar vi Ella 😀 Kanskje vi sees, kanskje du skal på språkreise da du også. 

Har du noe som du gleder deg til?

Klem Jennie

 

33 kommentarer
    1. så fint antrekk! In love with it:p <3
      jeg reiser til Kreta samme dag som du reiser til Brigthon. kos deg masse! blir nok en utrolig opplevelse:)

    2. JEG ELSKER BOLGGEN DIN, DEN ER DEN BESTE I HELE VERDEN😍😍😍😍😍💗
      PS. Jeg så deg på Fredrikstad cup💪🏼💪🏼

    3. Ja, egentlig har jeg “sommerferie” nå! Vi leverte inn alle bøkene idag, imorgen har vi fri (pga 10 muntlig eksamen), fredag har vi idrettsdag og så er det leirskole! Og etter leirskolen har vi sommerferie!! Reiser til Oslo 18.juni og så skal jeg på 1D konsert 19! Gleder meg kjempemasse😍😍

    4. Når kommer videoen om godteri fra Amerika, vil ikke være irriterende eller noe sånt ps. Stor fan
      Uten instagram :(:(:(:(:(:(

    5. Du er sååå fin Jenni😍💗 har du trukket vinnerne til giwe away enda?? Å hvis du ikke har gjort det når ska du gjøre det?😊

    6. Hei Jennie, først og fremst, elsker bloggen din. Jeg har et par spørsmål, som lyder:
      Vet du hvilken artister som skal på VG-lista? I Oslo altså
      Og isåfall er det mange bra’e, er ikke fornøyd med artisten så langt

    7. Jeg gleder meg til jeg skal til Mallorca!!😀 Du er såå heldig som skal på språkreise til Brighton☺️🎀

    8. Jeg må få sagt at jeg ikke har hatt noe tid til å følge med på bloggen din nå for tida (mye som skjer) men jeg elsker bloggen din og du må kose deg masse på språkreisen:)

    9. Hei! Jeg skal til London og Frankrike 🙂 Gleder meg!
      Jeg lurte bare på om lillesøsteren din tok bilde med kameraet ditt eller mobilen din… Og blogger du fra mobil eller PC? Håper virkelig du svarer! 🙂 Du har så pene bilder!
      Og så må du bare STÅ PÅ, og ikke bry deg om hva andre sier om deg! Fordi du er perfekt!
      Hilsen Matta 😀

    10. Hei!
      Skal du ha en video hvor du viser hva du skal ha med deg til Brighton?
      Hvis ikke, skal du vise hva du har kjøpt?
      Håper det er forståelig😊 (eller hvordan det skrives)
      Btw, er det med familien din eller er det språkreisen? Fikk ikke det helt med
      meg…💖

    11. Hei! Lurte på om lillesøsteren din tok bilder med mobil eller kamera? 🙂 Og om du blogger fra PC eller mobil…
      Håper på svar! 🙂

    12. Er det ikke VG-lista dagen etter siste skoledag? Og skal ikke du på VG-lista den dagen da? Eller rekker du begge deler før du reiser til Brighton?❤️ Kos deg i England

    13. Hei, Jennie Sofie!
      Jeg pleier ikke å kommentere dine innlegg men skal kommentere her den aller første gang.
      Jeg er 22 år, snart 23 men synes du er veldig modig som du er for din alder. Du er faktisk veldig flink til å drive denne bloggen og jeg beundrer deg skikkelig. Jeg leser deg ofte på fritida. Du er til tross 14 år og jeg forventer som leser ikke seriøse innlegg som f.e fra andre bloggere, og du trenger ikke å være det, men må gjerne nytte ungdomstiden din på alle slags måter. Du er så flink som skaper din egen kleskolleksjon til wow, skulle jeg vært i din alder skulle jeg gjerne ha kjøpt meg flere plagg fra din kolleksjon og du samarbeider med noen seriøse organisasjoner og ikke minst deltatt på Vinterlyd. Jeg tipper du blir super blogger om noen år, bare det å vente litt til. Fortsett med sånn, du.
      Ha det strålende du Jennie Sofie!
      Stor klem fra meg 🙂 :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg