JUMMY JUMMY

Hei

I går kom Ella på besøk til meg for å filme en utrolig kul video. Nemlig ” NORWEGIAN GIRLS TESTING AMERICAN CANDY” eller også bare kalt “AMERICAN CANDY TESTING”.  Har sett maaaaaange slike videoer på youtube i det siste og liker det veldig godt selv. Flere som nå sa de ville ha en slik video. Vet egentlig ikke hvorfor man syns det er gøy å se folk spise goderi meg jeg takker jo ikke nei til det. Hahahahha! 

Videoen ble veeeeeeeldig lang så det blir nok en DEL 1 og en DEL 2. Var masse spennende godis jeg hadde fått tak i men kommer ikke til å si hva jeg kjøpte akkurat nå. Dere får vente på videoen!!

HER ER HVERTFALL NOEN SCREENSHOOTS. 



Du kan tenkte deg det var mye som overrasket oss! Hahahaha.

Skal allerede begynne å redigere den i morgen og håper på at første del kommer i løpet av uka<3

Klem Jennie

18 kommentarer

Siste innlegg