New in og Giveaway?

Hei

//deler av innlegg er samarbeid

I dag var jeg en rask tur på senteret og så etter noen antrekk til språkreisen. Det ble ikke så mange innkjøp, men fant noen topper, et skjørt og litt undertøy hos WOW, Lindex og HM. På WOW fant jeg to topper og tenkte å kjøre en Giveaway på et par like som de jeg fikk. Den hvite er i størrelse M og den sorte i størrelse S.

 

 Syns dere jeg skal ha Giveaway på disse toppene?

Skal den være på IG, eller på Bloggen? På både IG og Bloggen? 

Skal man måtte svare på noen spørsmål, eller bare kommentere med navnet sitt eller noe annet?

 

Ønsker tips i fra dere og så kjører jeg Giveaway så fort jeg har klart hvordan jeg skal gjøre det. Jeg kan jo eventuelt lage et innlegg med de andre tingene jeg kjøpte også om dere ønsker det. Den ene tingen jeg kjøpte er vel faktisk en kjole, men jeg skal klippe og kanskje få en til å hjelpe til med å sy slik at det blir en topp ut av den. Ikke fin som kjole til meg, men da er det godt man kan bruke saks og sette sitt eget preg på klesplagget. 

 Har gledet meg i hele dag til å lage video i sammen med Ella i dag og nå er vi klare. Vi skal faktisk filme den nå 😀

God lørdagskveld til dere alle

Klem Jennie 

85 kommentarer
    1. Jeg håper at giveawayen kan være bare på bloggen og at man må svare på noen spørsmål💕 Det var utrolig fine topper😍

    2. Jeg liker best de du har på bloggen, og der man for eksempel ska legge igjen en kommentar på hva man skal i ferien eller noe sånnt<3

    3. Jennie?❤️ Går det i det hele tatt an å ha så fine øyenbryns-form eller?😂 elsker de!❤️❤️

    4. hei!
      synes det hadde vært gøy med en giveaway på disse fine toppene!☺️
      Synes at den kan være på bloggen, hvor vi trenger å kommentere!
      Kanskje det kan være at vi skal fortelle hva vår favoritt butikk er og hvorfor, eller noe annet som er litt gøy å svare langt på?
      håper iallfall på en giveaway☺️

    5. Sykt fine topper!😍😍Jeg synes su burde ha giweaway på bloggen, og at man må svare på noen spørsmål☺️Slik at det ikke blir like enkelt å vinne😉gleder meg💓

    6. Kan du ha giveaway på bloggen? Veråsnill å ikke ha dpørsmål…. er elendig. Kule topper forresten.💕

    7. Har bare at man skriver navnene hehe for svare sikker alltid feil når det er spørsmål og den svarte toppen var utrolig pen !!!😍😍😍 vil så at du skal ha konk her

    8. Det hadde vært veldig kjekt om du hadde hatt giveaway både på bloggen og på IG😄
      Og vis du har tid til å legge ut et innlegg av hva du kjøpte då hadde det vært kjempe kjekt😘 du har en utrolig kul stil å det tror jeg de fleste er enig med meg i, så jeg tror at mangen hadde satt pris på om du la ut et slikt innlegg❤️
      Klem amanda

    9. Synes du burde ha det på bloggen! Og det kan gjerne være spørsmål..! Håper du kan lage innlegg om alt du har kjøpt😄 elsker å se innkjøpsvideoer eller innlegg👌🏼☺️

    10. Ja, du må ha giveaway!!😍😍🎉
      Jeg syntes det er best når der er Bare på bloggen 😉😚
      Kule topper😍👍🏽👍🏽👌🏽😇

    11. Ja, jeg synes du skal ha giweaway på toppene!👕👚 Jeg synes at du skal ha konkurransen på bloggen din og på IG!😊❤️ Jeg synes også at vi ikke må svare på noen spørsmål, men må skrive navnet, og hvorfor du vil ha de toppene, eller hvorfor Jennie Sofie skal velge akkurat deg!😉💕
      Det er mitt forslag, håper du velger de forslagene!💕😊❤️😉👚👕
      PS: elsker de toppene!😍👚👕👍🏻

    12. Jeg syns du burde ha det på både bloggen og IG, for ikke alle som leser bloggen din har IG så jeg synes det burde være lurt💗😉
      Og dt kunne vært at man måtte svare på spørsmål 🎀
      Hilsen stor fan!💗

    13. Jeg syns giveawayen på bloggen for det er mange som ikke har ig (eventuelt meg) og da er det mest rettferdig❤️ Fordi de fleste som vinner har ig…. Og ingen spørsmål men du bestemmer jo❤️❤️

    14. På bloggen😊. Det er jo mange som vil være med, men ikke har IG😁 Jeg har IG altså😉 Men ikke alle

    15. Jeg synes de var kjempe fine topper , synes du burde ha på bloggen 😊
      gleder meg til videoen som kommer snart her 😮 håper på en giveaway ja!

    16. Hva med spørsmål/quiz fra tidligere blogginnlegg, sånn at man må lete i innleggene hvis man ikke husker?
      Bare et tips💕☺️

    17. Du er veldig pen!!!!!
      Men du , jeg lurer på en ting: du bor i Nessoden og du var med i Jenter, men i Jenter så må man bo i Oslo ikke sant?
      Håper veldig på svar fordi jeg har ikke fått svar av noen andre bloggere.
      Klem Anisa 11 år. 🙂

    18. Jeg syntes at den burde være bare på bloggen, fordi det er ikke alle som har ig. Syntes at vi burde svare på noen spørsmål. Jeg syntes også at det skal være giveaway på de toppene. 😊🎀

    19. Jeg syntes giveaway på blogg er best, og at man skal svare på spørsmål. Da blir det vanskeligere å vinne liksom…

    20. Hei Jennie😊
      Kjempe fine t-skjorter.
      Kan du ha giveaway på bloggen?
      Har ikke IG så da kan jeg ikke bli med, og det har jeg jo lyst til.
      Jeg liker når man skal skrive navnet eller noe.
      Blir spennende å se hva du gjør.
      Hilsen Lea😊

    21. Så nydelig du er😍
      Mitt tips er med spørsmål og at det forholdes til bloggen din😊 Bare min mening😊

    22. Hei!
      Jeg bare elsker bildene dine 🙂 Og jeg lurte på hvilket filter du bruker, og hvilke apper du bruker…. Så lurte jeg på om de bildene du legger ut på IG om de er tatt med kamera eller iPhone? Og det samme om bildene på bloggen… Om de er tatt med kamera… I såfall, hvilket kamera bruker du? 🙂 Du er utrolig pen! Og håper du får det kjekt på Språkreise! Håper på svar! 😀
      P.S syns du burde ha Giveaway på Bloggen 🙂
      Hilsen Matta

    23. Nydelige bilder av deg Jennie! <3
      Elsker de toppene! Har selv kjøpt den hvite 🙂
      Konkurransen kan foregå både på bloggen og på ig. også må vi svare på noen spørsmål 🙂

    24. Jeg håper på at du kan ha giveaway på instagram😊
      Der er det enklere for deg å fortelle til personen at h*n har vunnet! For da kan du sende dm! Det er mange som har e-post men som egentlig ikke bruker den! Så hadde vært utrolig mye lettere å ha den på instagram synes jeg!
      Jeg synes vi kan fortelle litt om oss selv eller svare på noen spørsmål😊
      Kanskje det kunne vært at vi skulle skrevet navne vårt og nr vårt! Så kunne du også send en meling til vinneren eller ringt h*n! For eksempel: Nina Olsen, 49826483 ☺️ Da hadde det blitt veldig personlig, å det tror jeg vinneren hadde satt veldig stor pris på!😄 Du er super nydelig, og jeg håper det blir giveaway!

    25. vil gjerne ha et innlegg med det andre du kjøpte også.
      Toppene var så fine. Vil helst ha giveaway på bloggen siden det ikke er alle som har offentlig bruker på instagram, hvis man må legge ut bilde eller lignende. Kan godt være med spørsmål.

    26. Hei
      Syns du burde ha Giveaway på bloggen 🙂 Og sånn at man svarer på spørsmål 😉
      Hilsen Matta
      P.S Bildene fra toppene, er de tatt på inni et kleskap, eller på et sånn stativ? Og er de tatt ute eller inne?
      Håper på svar! 😀

    27. Jeg synest den skal være både på IG og på bloggen, og at man bare skal skrive navnet sitt og hvilken av t-skjortene de vil ha.
      Hilsen Frida

    28. Hei, om du skal ha en giveaway, så syns jeg du skal ha den på bloggen & instagram.
      Fordi da har man bedre sjans til å vinne.
      Men det er selvsagt opp til deg å bestemme😊
      Ps: elsker bloggen din❤️
      Hilsen stor fan: Elise

    29. Hei!
      Jeg bare lurte på hvilken app du bruker for å få bildene så pene, de du legger ut på IG… Eller hva du gjør for å få de så pene… Bruker du å ta bilder med kamera eller iPhone? Håper på svar 🙂 Hadde vert til stor hjelp 😀
      Hilsen Mathea
      P.S Syns du burde ha Giveawayen på Bloggen i tilfelle andre ikke har IG….

    30. Mathea: hei. Har en video på min youtube-kanal. Den heter “what is on my iPhone” Da ser du hvilke apper jeg bruker. Selfies er alltid med mobil. Bruker mest mobil:)

    31. Jeg følger bloggen din.
      Kan du følge min fordi jeg har 0 følgere:|
      Hadde blitt utrolig glad hvis du følgte bloggen min.
      Den heter horseloveren.blogg.no
      Klem fra Anisa:-)

    32. Jeg syns du burde ha giveaway på toppene for de er så fine💗 Du burde ha giveawayen på bare bloggen for hvis du har det på IG/ IG og bloggen så kan ikke alle delta for det er ikke alle som har IG😊 Jeg syns du burde ha spørsmål med💗🌸 Håper dette hjalp😘😜

    33. Har veldig lyst på giveaway. 🎀 Kan du ha noe som vi ikke må legge ut på IG? Bare her på bloggen, liksom. PS: Eeeeeeeeelsker bloggen din!💛😎

    34. 😍🌸jeg syntes du er kjempe snill at du kjøper noe som koster litt og gir d i en giveaway og jeg skal selfølgelig delta☺️ ps du kledde den sorte veldig 😍👍☀️

    35. Kan giveawayen være både på bloggen og insta? Og kan det bare bære å like et innlegg på bloggen eller dele noe på insta? Liker bloggen foresten💙

    36. Kan giveawayen være både på bloggen og insta? Og kan det bare være å like et innlegg på bloggen eller dele noe på insta? Liker bloggen foresten💙

    37. Synest giveawayen burde være på både blogg og instagram. Også trenger man bare å kommentere navn osv, og ikke svare på noe spørsmål <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg