HHHHHMMMMMM

Hei

Dagen i dag har vært litt stressende og jeg har hatt mye å gjøre. Har mattetentamen hele morgendagen så har øvd en del til det. Pappa tok meg også med til butikken slik at jeg kunne kjøpe meg noe til i morgen. Man kan lett bli frustrert og sliten under tentamen, så det å ha noe snacks med seg er lurt. Flere har med seg godteri men jeg velger å ha med noe som gir meg litt mer energi. Valgte derfor å kjøpe meg en boks med litt forskjellige nøtter, iste og en sjokolade bar.

Mattetentamen består av 2 deler og vi har begge i morgen. Deilig å bli ferdig til helgen da. Trenger liksom ikke stresse med tentamen og prøver etter i morgen. Wish me luck! He he he

 

Har du hatt mye prøver i det siste?

Klem Jennie

45 kommentarer
    1. Lykke til, Jennie ❤️ Går siste året på barneskolen nå, og nå er det ikke mye og gjøre. Hadde muntligprøve i naturfag på onsdag, som gikk helt greit😕

    2. Ja vi hadde engelsk tentamen på fredag, denne tirsdagen hadde vi mattetentamen og i morgen skal vi ha samfunnskunnskaps prøve😔💕 Lykke til Jennie du kommer til å klare deg bra!!

    3. Nei men jeg skal ha 1 neste uke, fordi jeg reiser 12 Juni så må ta den litt før😩 Så skal vi ha 2 i beste uke hele klassen😓❤️ Så jeg skal ha 3 stk på 1uke, 2 på en dag😔

    4. Ja vi hadde engelsk tentamen på fredag , denne uken hadde vi mattetentamen på tirsdag og i morgen skal vi ha en prøve i samfunnskunnskap. Lykke til Jennie dette klarer du vennen💕

    5. Nei, ikke så mye. Hadde samfunnsfagprøve igår, og alle tentamnene har jeg hatt for ca 1 måned siden 🙂 vi skal levere inn alle bøkene våre på onsdag neste uke! Og så er det leirskole før det er sommerferie! Gleder meg sykt😍

    6. Ja, og er utslitt! Skal ha en prøve til imorgen, en framføring neste uke, og så er jeg HELT ferdig for i år. Takk Gudene for det!!! Jeg slutter også på skolen fredag neste uke. Ser virkelig fram til det.
      Du er så nydelig♥️ Lykke til med prøven:)

    7. Lykke til Jennie!! Dette går super duper bra!! 💗☺️ Jeg går i 7.klasse så har ikke vært så mye prøver for meg nå, men det blir det nok neste år! :/ Jeg har hatt veldig mye trening i det siste så nå er jeg så utrolig støl, hehe! Du må ha en suuuper bra helg!!! 💗 Klem fra meg;)

    8. Hei Jennie.. Jeg lurte på om du kunne sende meg en direct melding på Instagram(@_majfashion) om når du skal til Brighton. Jeg skal dit snart, og har sååååååå lyst til å møte deg❤️❤️
      Håper på svar.. Klem fra Maja

    9. Har hatt lite prøver i det siste… lurte på om du kanskje kunne ha en roomtour etter hvert? 💕 hadde betydd mye og kanskje fått litt tips💜

    10. Lykke til Jennie!💗 Håper det går bra på tentamen! Å tuuuuusen takk for at du likte bildene mine på IG! Jeg ble super glad😂😂❤️😘 @maikenvlund
      Du har vært et forbildet for meg helt siden du startet i serien Jenter! Jeg syntes du også kommer med så gode råd💓👌 Å husk å hilse Sander,Alex og Laurent fra meg neste gang du er med dem. De har likt et bilde fra meg på IG men blir enda mer glad om de liker fler!💗💗💗 Heter @maikenvlund på Instagram😘 100%Mainer<3

    11. Lykke til! Du klarer det!
      Jeg hadde en norsk tentamen forrige uke, så hadde jeg en matte tentamen på onsdag, så skal jeg ha en engelsk tentamen i morgen (fredag). Så det er litt prøver på meg og… Jeg hadde druer med meg 🙂 Mye energi i de! 😀

    12. Jeg skal ha engelsktentamen i morgen, og jeg var nettopp på butikken og kjøpte akkurat det samme…

    13. Lykke til Jennie Sofie !
      Du klarer deg sikkert veldig bra !
      Har ikke hatt så mange prøver,
      siden skolen min ( korsmo skole )
      brente i januar så vi har ikke så mye
      ting enda .
      Lykke til i morgen Jennie
      Du klarer deg sikkert veldig bra !
      Hilsen Nora

    14. Ja, har også framføring i morgen, neste onsdag og en til neste fredag😅🙊hadde de siste prøvene og innleveringene forrige uke og før der igjen, blir deilig å levere bøkene tilbake når neste uke er ferdig😍👌

    15. Lykke til i mårgen Jenni😊håper det går bra👍💕
      Å kan du værsåsnill å følge meg på instagram? Hadde betydd veldig mye😊 Ig:sofieberdahl

    16. Ja, ble heldigvis ferdig med alle tentamener på tirsdag! Veldig deilig, men det er dessverre prøve muntlig I morgen, så er ikke helt ferdig med vurderinger…. Ønsker deg masse lykke til I morgen!

    17. Englebarn. Dette er ikke ment som kritikk, men kjenner jeg bare blir litt irritert over at du bare fremstiller livet ditt som perfekt. Du ser helt nydelig ut, er kjent i hele Norge, møter mange kjendiser som andre tenåringsjenter bare drømmer om, trener hele tiden, har de beste vennene, foreldre som bryr seg og du er flink på skolen!
      Skjønner du er 14, og det er vanskelig å skrive om ting som ikke er så lett, på bloggen, men alikevel. Har tenkt lenge på å kommentere dette og nå kunne jeg bare ikke la være.

    18. Silje: jeg har forklart hvorfor jeg ikke blogger om mine problemer på bloggen. Rett og slett fordi jeg vet at mange har det verre enn meg. Jeg kan ikke klage over at jeg føler meg dårlig, har fått utslett, ( barn har kreft og er alvorlig syke) har mistet bestemoren min, ( møtt mange som har mistet mor eller far og søsken) føler at for mye av familien bor for langt unna, ( noen har ikke sin familie)at jeg blir backstabbet av en jeg trodde var en supervenn, ( andre ikke har en supervenn) Så jeg har bestemt meg for en positiv blogg. Så om jeg opplever noe skikkelig kjipt for meg en dag, da velger jeg å blogge om noe annet. En smoothieoppskrift, musikktips, motetips eller annet. Så tenk deg om. Alt er ikke så perfekt for alle. Alle kjemper sine kamper, enten de er små eller store.

    19. Jennie: Beklager viss jeg gikk litt for langt eller virket litt for spydig, det var ikke meningen. Kjenner jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet nå haha. Det var som sagt ikke ment som kritikk. Jeg skjønner deg veldig godt på mange områder. Kjente jeg bare ble litt provosert om at du skriver som at alt er så perfekt. Siden jeg selv er 01 følte jeg meg sikkert bare litt dårligere (?) i alt enn deg. Beklager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg