MITT HÅR

Hei

//deler av inlegget er sponset

Endelig fikk jeg tatt bilder av håret mitt som jeg har lovet dere.  Da jeg var hos Centrum Frisør @centrumf på lørdag stripet vi håret mitt litt lysere i tilleg til at vi klippet 10 cm. Ville ikke at håret skulle bli for lyst eller for kort men slik at jeg kunne se en liten forskjell i hvertfall. Og det var akkurat det jeg fikk! Utrolig fornøyd og håret vil jo bli enda litt lysere til sommeren på grunn av sola. 

Fikk også med meg noen produkter hjem som jeg gleder meg masse til å prøve. Fikk shampoo, balsam, hårkur og antrifrizz fra //Frends.no i serien Sexy Hair. Fordi jeg ønsket et glatt og sunt resultat fikk jeg “smooth sexy hair”  Om du ønsker mer volum, eller det beste for krøller er det andre ting du skal bruke. Disse produktene fant min frisør til mitt hår og for behandlingen jeg fikk denne dagen. Det er lurt å snakke med sin frisør om hvilke produkter som passer sitt hår. Noen har tynt hår andre tykt, noen ønsker volum andre ønsker ikke volum. Noen har lyst hår, andre mørkt, noen har farget andre har bleket og mange har sin naturlige farge. 

 

I tillegg til dette skal jeg nå bruke hårkur fra Olaplex. Kuren er satt sammen for mitt hår og med tanke på stripene og behandlingen håret mitt nå har gått igjennom. Kuren styrker håret mitt etter stripingen. Disse produktene får man hos utvalgte frisører, så snakk med din frisør eller kontakt Frends, som jeg har linket til i innlegget. 

Etter klippen sprayet frisøren en olje som luktet utrolig godt i håret mitt, superglad for at jeg har denne oljen selv også nå. 

Har du spørsmål kan jeg jo forsøke å svare jeg også 🙂

Klem Jennie 

40 kommentarer

Siste innlegg