Brighton, bring it on

Hei

//Samarbeid

Det er hverdag igjen og jeg er faktisk litt stressa. For i helgen som var lå jeg bare i senga etter frisørtimen min tidlig på lørdag. Blitt skikkelig forkjølet og nå har jeg bare en helg på meg til å fikse det jeg skal pakke med meg til Brighton. Resten av tiden frem mot avreise er booket med avtaler og andre ting enn å eventuelt måtte dra til et shoppingsenter. 

Hjelpes, hva pakker man med seg liksom? Jeg slet med å pakke bare til Fredrikstad Cup. Det som gjør det vanskeligere er jo klimaet, det er jo litt som i Norge og vi vet jo alle at været kan være veldig vekslende. Selvom det er sommerferie holder det ikke med shortser og topper, for plutselig blir det kjølig og ikke minst at det kommer masse regn.

Åååå, kanskje noen som leser dette har vært på språkreise i England og kan gi meg noen tips 🙂 For kofferten skal fylles. Og jeg må jo ha med treningsklær, joggesko, discoklær, pensko, hverdagsklær, hverdagsko, badetøy, sandaler, klær til varme dager, klær til kjøligedager og hvor mange dager blir egentlig varme og hvor mange blir kjølige….litt stresset. 

 

Koffert trenger jeg også og trenger man egentlig skolesaker…..som penal og annet stæsj? Og så må jeg jo ha med meg kamera, litt dumt at digitalkameraet er så stort å dra med seg rundt…burde jeg hatt et mindre?

 

Himmel og hav som jeg gleder meg og nå har jeg tatt en litt nærmere titt på hva Brighton Pier er og der ser det ut til å være mye moro. Håper på blå himmel og masse sol, som på disse bildene

Når jeg drar så har ikke fellesferien i Brighton begynt ennå, tror faktisk at ikke sommerferien har startet der heller. Da er det jo også lov til å håpe at stranden ikke er overfylt og at vi får tid til å late oss litt på stranda også etter at vi har vært på skolen. Ja, for vi skal faktisk ikke på feeeeeerie, skal på språkreise og da skal vi også ha undervisning på dagen.

 Om du får lyst til å dra på språkreise kan det være det er ledige plasser allerede i sommer, eller kanskje du vil forbrede deg til neste sommer allerede nå. Det er veldig gøy å finne sin destinasjon, lese om de ulike reisemålene og planlegge i god tid.

For å bestille en gratis katalog eller bare lese mer om hva det vil si å være på språkreise og se på bilder og drømme deg bort kan du trykke //HER

Så har du noen pakketips å komme med?

Syns du ejeg skal lage en “Pakk med meg video”?

 

Klem Jennie 

58 kommentarer
    1. 1.kom!!! Jeg er stor fan av deg Jennie. Hadde satt stor pris på om du kommenterte på bloggen min. Jeg bare lurer på en ting. Når du skal ha giveaweyer hvordan klarer du og sende pakken til vinnerne?

    2. Hadde vært kult med en video😀 høres ut som om du sliter litt, et tips: ta et antrekk som passer for sol et for regn OSV så ender du opp med feks 4 bonker med klær, så kan du gå “nærmere” på hver bonke å velge de klærne du liker best!!! Litt vanskelig forklart men håper du kjønner😅😉😆😊 kos deg masse med pakkingen, og ikke minst kos deg masse😜😘😃❤️😊

    3. Det hadde vært veldig gøy med video:) Tenker det er lurt av deg å ikke ta med altfor mye bort, ettersom du kanskje vil ha litt plass til å kjøpe ting(?)
      Håper du får det kjempegøy!

    4. Jennie! Først og fremst vil jeg si at du er utrolig kul og pen💕 Og du er veldig heldig som skal reise på språkreise til England! Jeg har dessverre ikke vært på språkreise i England, så jeg vet ikke hva man skal ha med seg😔 Det er dumt at du er syk for tiden🌸😷 Håper du snart blir bedre😽

    5. ja, ja, ja!! lag “pakk med meg video” elsker sånne videoer, og vet om mange som elsker det 🙂

    6. Ja det burde du!💗 elsker videoene dine👏🏻 det er dumt å vere forkjølet var det sjøl i dag ja veldig dårleg var heima frå skulen😷

    7. Ja det burde du!😍 elsker videoene dine!💗 trist at du var forkjølet eg er sjuk så føler det samme det er sikkert meir stressendenår du har masse å tenke på men du får det til👍🏻☺️

    8. Jeg var i Brighton på språkreise i sommer, og vi hadde sol hver dag! Vet ikke helt hvordan det er meldt når du skal dit, men vil anbefale deg å pakke masse sommerklær, noen bukser og regnjakke(!!), men selv om det regner er det myye varmere der enn det er her i norge. Da jeg var der var det rundt 25 grader hver dag 🙂

    9. Kanskje ikk vits i å ta et digert kamera med, tror nok et mobilkamera holder. 😉
      Du burde ha med deg klær for både sol, varme og litt kaldere vær.
      Ha med finklær, koseklær og klær som passer til anledningene??
      Er ikke god på slikt, spør mammaen din om hjelp 🙂
      Lykke til på språkreise, Jennie!

    10. Åå, høres deilig ut med en tur til England nå, som det er så mye stress på skolen 😩😊 skal du bo hos vertsfamilie?☺️ Kos deg masse!💕⛲️🇬🇧

    11. Jeg er sååå misunnelig! Ser fantastisk ut. Kos deg masse♥️
      Keg skal ha med en venninne til Kreta da, så jeg klarer meg nok ugen språkreise :p
      Ja, lag en “pakk med meg” video. De er så kjekke å se på. (Hvis du har tid)
      Elsker bloggen din:)

    12. Heii 🙂 Tror ikke du trenger å stresse så mye. I Brighton er det en del varmere enn i Norge, det kan til tider blåse og regne litt, så lurt å tenke på det. Men om du finner ut at du trenger noe, er det jo masse butikker der 🙂
      Håper språkreisen blir super og at du koser deg masse der!

    13. jaa <3 pliis lag "pakk med meg video" 😀
      er moren din med når dere drar, eller drar dere helt alene med EF? 🙂

    14. Hei! Jeg skal også på Språkreise og har letet litt og søket litt og skal har planlagt litt allerede så her er noe du burde pakke: paraply, hettejakke/hettegenser, litt tynne gensere, koseklær, regnjakke, selvfølgelig undertøy og toalettsaker+ sokker, t-shorter og shorts! Anbefaler polaroid kamera til bilder! Ha en fin tur hilsen meg ❤️

    15. Jeg liker pakk med meg videoene dine, og jeg ser på dem hele tiden.😋💗
      Jeg vil veldig gjerne at du skal lage en sånn video.❤️ Forresten liker jeg bloggen din utrolig godt.💎
      Klem fra Meg😋💋💜

    16. Har dessverre aldri vært på språkreise før så har dessverre ikke noen tips. Men du må kose deg masse og håper det er fint vær når du er der nede 🙂 er du forresten frisk, og når kommer bildene av håret ditt? Er utrolig spent skjønner du. Hehe 🙂

    17. Du kommer til å skape mange minner på språkreisen så jeg mener du burde ha med det store kamera for da kan du også lage videoer med tuva med bra kvalitet o.s.v
      du burde sette sammen antrekk som f.eks et antrekk for hverdag for fest/disko, skole, bading
      Deretter så f.eks igjen så er antrekket du har valgt liksom en bukse t skjorte og converse.
      Du kan minst bruke en bukse to dager så da velger du en annen t skjorte eller bluse som du kan ha på den andre dagen, 🙂 trokke du forsto heeelt men håper du forsto litt i alle fall

    18. Jeg så du lurte på om du burde ha med deg skolesaker ish. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt det med meg. Det er jo uansett bedre å ha med litt for mye, enn litt for lite☺️

    19. Så artig at du skal på språkreise til Brighton!! Jeg var til Bournemouth i 2013, men vi var jo sykt heldige med været da, sol og veldig varmt hver dag. Uansett, jeg hadde med mest sommerklær og tror faktisk jeg bare hadde med 1 bukse. Ta med en regnjakke/allværsjakke for sikkerhetsskyld. Men om du har planlagt å shoppe mye, så trenger du egentlig ikke å ha med så mye hjemmefra. Tror jeg pakket tre sommerantrekk eller noe.
      Angående kamera: Jeg hadde med speilrefleks og det er jeg utrolig glad for, jeg fikk fine bilder av bra kvalitet. Du trenger ikke å ta med deg kameraet overalt, ofte holder bare mobilen også. Du kan jo f.eks ta med kameraet når dere skal på spesielle steder hvor det er mye å fotografere.

    20. Ja!, det hadde vert gøy med en pakkevideo, men ikkje føl deg presset til å gjøre det, gjør det bare hvis du har god til og føler for det:-) ilu

    21. Jeg var på språkreise i Torquay, og må bare si at du ikke burde kaste bort den fantastiske tiden du har på språkreise, på å trene. Tiden kommer til å gå såå fort, og det er mye morsomt å gjøre. Ikke ta med så mye toalettsaker, du får kjøpt alt der, og samme med klær. Vi hadde god tid til å gå rundt på egenhånd etter skolen f.eks, så dere får nok tid til å shoppe!

    22. Mina: takk for tips, da satser jeg på at vi går litt tid også 🙂 trene må jeg, men ikke hele tiden. Er så glad i det og fått et lite opplegg av håndballtrener som skal gjøres 2 ganger i uken 😀

    23. Hei!
      Jeg har ikke vært på språkreise i England, men var i Spania i 2013. Selvom vi hadde rundt 5 timer med skole hver dag, så hadde vi ganske mye fritid, mer enn det virker som. Kan derfor være lurt og ikke pakke med seg alt for mye, selv var jeg borte i 3 uker. Og 3 shortser + 1 bukse holdt lenge for meg. Men så hadde jeg en familie som vasket klær. 🙂 Håper du koser deg masse masse, det blir et minne for livet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg