He he, her er jeg

Hei

Denne uken kom Kirsti som er redaktør i Juliabladet ut med sin bok ” Isac Elliot-Gutten som turte å drømme stort”, den offisielle Norske fanboken. Dette er boken for Ellioteers med masse info om Isac. Sikkert noe du visste før og kanskje noen hemmeligheter du ikke visste om allerede.

Kirsti har møtt Isac Elliot nærmere 10 ganger og i boken har hun satt ord på hvordan flere møter har vært,  også den dagen Kirsti og jeg intervjuet han i sammen i februar 2014. Her kan du lese om familien, musikken, Isac om søkelyset og fremtiden, og fansen er også inkludert i boka med sine egne bilder og ord om popidolet.

I dag tenkte jeg å gi dere muligheten til å vinne en slik bok. Jeg skal trekke 3 vinnere og for å være meg kan du:

1. Svare på følgende spørsmål i kommentarfeltet

– Hva er hele navnet til Isac?

– Hva het første singelen til Isac Elliot?

Husk å legge ved kontaktinformasjon som e-mail eller brukernavnet ditt på Instagram. 

 

FOR Å DOBLE SJANSEN TIL Å VINNE

2.  Dele bilde på IG og skrive: Jeg ønsker å vinne giweaway på jenniesofie.blogg.no  @jenniefashion @juliabladet #isacboka

 

Nå har jeg i løpet av kort tid hatt konkurranser med premier for fan av Marcus og Martinus, The Main Level og Isac Elliot. Trekker vinnere av bøker allerede på fredag. Det er ikke lenge til jeg kommer med en kul nyhet til dere som er fan av kjekke gutter som synger, jeg gleder meg masse til å fortelle dere mer om dette om veldig kort tid.

Klem Jennie 

228 kommentarer

Siste innlegg