OMG, noen som er glade?

Hei

En ting jeg er flink til er å holde på hemmeligheter, og det har jeg bevist for veldig mange den siste tiden. Det har vært mye spennende som har skjedd denne våren og jeg har måttet holde mye for meg selv i lang tid før jeg har kunnet blogge om det. Nå som Vinterlyd er over, jeg har gått ut med informasjonen om at jeg designer en kleskolleksjon i samarbeid med WOW, at jeg skal til Brighton på språkreise og at det endelig ble klart at TML også skal opptre på VG-Lista så følte jeg at mange hemmeligheter enedlig hadde kommet ut. 

Så ble jeg kontaktet i forbindelse med noe superkult igjen. OMG !!! OMG, er faktisk ikke noe jeg hverken sier eller skriver noe særlig, men da var det de ordene som kom. Nok en hemmelighet som jeg måtte holde på en liten stund. Men heldigvis trengte jeg ikke vente lenge med å blogge om dette og i dag er det altså annonsert at den svenske guttegruppa “The Fooo Conspiracy” også skal opptre på VG-Lista. Dette er noe mange har ønsket seg og det er ikke tvil om at guttene har mange fans. De har varmet opp for Justin Bieber, vunnet pris under “Kids Choice Awards” tidligere i 2015 og når One Direction skal ha sin konsert i Sverige senere i sommer er guttene deres “Special Guests”

Dette er jo bare en liten del av hemmeligheten, for det kule er at jeg har fått et oppdrag og gleder meg til å bli litt kjent med gutta når de kommer til Oslo. Tenkte også å høre om jeg kunne være så snill å få ha en konkurranse for bloggleserene mine, tenk om jeg kunne fått til en “Meet and Greet” i premie. 

Hva syns dere konkurransen burde være om jeg fikk kjøre en slik konkurranse på bloggen?

Er du fan av disse gutta?

Hvem er du fan av?

Klem Jennie

LEGGER MED MIN FAVORITTSANG AV THE FOOO

 

34 kommentarer
    1. JAAA 😍 Du mååå få til en Meet and Greet med The Fooo Conspiracy! Har vært fan av de i mer enn 2 år nå og har ikke sett dem fordi jeg ikke har vært hjemme når de har vært i Norge og så har jeg ikke fått lov til og dra til andre land for og se de😔 Har sittet på rommet mitt sikkert 100 timer og grått for the Fooo Conspiracy har gjort så sykt mye for og møte dem eller bare se dem men har ikke sett dem eller møtt dem😭 Hvis du får til en konkurranse og jeg hadde vunnet hadde jeg blitt så sykt glad og overlykkelig😍😍😍😍😭

    2. Åååhh! Det hadde vært sykt kult om du kunne hatt en konkurranse om å vinne meet and greet med de! Er stor fan av de, og har veldig lyst til å møte de!:)

    3. Fortelle hvorfor man har lyst til å eventuelt vinne OSV
      Har ikke ord, du er så utrolig heldig, elsker dem, har drømt om å møte dem, det hadde vært helt fantastisk😘😍☺️

    4. JA, JEG ELSKER DEM!
      Du aner ikke hvor glad jeg hadde blitt om det blir en m&g konkurranse, de betyr utrolig mye for meg!

    5. Ja, jeg liker du gutta veldig veldig godt og det er veldig snille og jeg vil veldig gjerne møte dem❤️Klem
      Liker du The Fooo?

    6. OMG! Du er så heldig!! <3 Jeg er skikkelig fan av dem! <3 Har vært det i over 1 år snart <3 Da jeg fikk vite at de skulle komme på VG Lista da SKREK jeg!
      Det hadde vært kult om du kunne hatt "meet & greet" konkurranse.

    7. I dag når jeg så på insta satt jeg med venninna på mobilen. Jeg begynte plutselig å skrike og gråte 😩 hadde vært verdens største drøm om jeg vant en meet&greet 😍😍

    8. Det hadde betydd alt å møte favoritt guttene mine😍 Jeg har vært Foooer så lenge uten at jeg har fått møtt dem😍😍

    9. Jeg begynner å bli ganske lei av innlegg som bare handler om Isac Elliot, TML og Marcus og Martinus. Jeg er egt ikke fan av noen av dem og det har kommet mange innlegg på rad som handler om bare dette. Dette er ikke en hat kommentar. Bare min mening <3

    10. Kuuuuuult i fjor fikk jeg ikke dratt på vg lista 😪😥😭 håper jeg kan i år! Skal du dit jennie Sofie ?❤️

    11. Nei, guttepop band er noe jeg misliker. Foretrekker Nirvana, red hot chilli peppers, the NBHD, marina and the diamonds, florence and the machina og andre ikke guttepop band!

    12. Set er greit. Vil bare at du skal vite at vi har forskjellig musikksmak. Blir bare litt skuffa for jeg gleder meg til hvert av innleggene dine.

    13. Heiii! Jeg er en kjempe fan av dem!!❤️ Felix er desidert den beste💗🙈 men det hadde vært kjempe kult om du hadde hatt en sånn kokurranse!😊 har aldri vunnet noe sånt før så om du holder den konkurransen så håper jeg så inderlig at jeg vinner!❤️😄

    14. Anonym: jeg har veldig varierte innlegg og alle kan ikke alltid være fornøyde. Det er videoer, tips til antrekk, hva man kan lage, konkurranser, hva jeg har gjort, sport og musikk. Koselig at du gleder deg.

    15. Ja jeg elsker de gutta har vært fan av dem i 2 år. Har så lyst å møte dem jeg var på JB konserten når dem varmet opp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg