FREDRIKSTAD CUP 2015 – BILDERAS

Hei Hei

I går kveld kom jeg hjem etter en vellykket Fredrikstad Cup. Har hatt det utrolig gøy og det er trist at det allerede er over. Første dagen vi kom, altså fredag var det ingen kamper. Da møtte bare alle lagene opp og gikk i et slags tog til hovedarenaen til cupen. Der var det  åpningsshow og noen artister. Dessverre regnet det så alle ble ganske våte. 

Dagen etter våknet vi til solskinn! Vi fikk  Fredrikstad Cup t-skjorter i rosa som alle sammen tok på. Vi spiste frokost, pakket baggene våres og dro. Denne dagen hadde vi bare en kamp litt senere på ettermiddagen. Vi hadde derfor mye fritid til å bare henge litt her og der. Så det var det vi gjorde. Var flere boder der og morsomme ting å være med på. Vi tok bilder i en morsom fotoboks, kjøpte is, så andre lag spille, så litt i butikkene og snakket med mange hyggelige folk. Til slutt hadde vi kampen vår.

 

 

Etter kampen dusja vi og ordnet oss for kvelden. Denne dagen skulle det nemlig være konsert med artister som Adelén, Omer Batti og Juicecrew, Erik&Kriss og The Main Level!!! Ble utrolig glad da jeg faktisk fikk lov til å ta med noen fra laget bak og hilse på TML. Var utrolig koselig å se gutta igjen. Vi rakk å snakke litt og ta noen bilder før vi gikk ut for å se konserten. Selv om jeg har hørt dem opptre maaaaaaange ganger på Vinterlyd koste jeg meg masse. Fikk jo også høre den nye singelen deres ” My girl” live for første gang. 

Kvelden på skolen brukte vi til å slappe av og kose oss. Hadde på musikk og dansa, lo og tullet. Deretter fikset vi oss og hoppet inn i soveposene våres.


Søndag hadde vi ikke like fint vær. Dagen startet med opphold men så begynte det å regne. Denne dagen hadde vi selvfølgelig bare utekamper. Hahahahaha! Så vi spilte ute i regent. Litt vanskelig siden det var så vått og på gress. Du falt, mista ballen og det skjedde mye tull. Etter første kamp fikk vi beskjed om at hvis vi vant den neste skulle vi få spille i A-sluttspill inne og om vi tapte B-sluttspill ute. Alle sammen hadde så lyst til å vinne så vi slapp å spille ute. Kampen gikk utrolig bra og vi vant. Vi dro derfra videre til en hall der vi skulle spille inne. 

Denne kampen tapte vi dessverre så vi kom ikke videre. Så siden så mange av dere har spurte tenkte jeg å svare på et spørsmål nå. Vi kom til  A-sluttspill men tapte der. Er utrolig stolt av laget og kan ikke vente til neste cup. 

Håper du likte innlegget!

Har du vært på Fredrikstad Cup i år?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Bra innlegg og fine bilder ❤️ Ser ut som dere koste dere sellom det var litt dårlig vær😊 så koselig at du tok med noen fra laget og hilste på tml 😍 heldig dere 😊 ha en forsatt fin kveld

    2. Jeg var der! Vi kom på 5.plass i a sluttspill!! Kjempe fornøyd! 💗🎉 så deg spille en kamp😍 du var kjempe flink !!! 💗☺️ Klem💗

    3. Jeg ville ikke løyet, men skrev informasjonen jeg fikk i fra trener. Resultatene blir jo publisert, så ja… hvorfor lyve. Skal høre med treneren i morgen.!

    4. Ja, tok bilde med deg også (laget deres var skikkelig kult med striper på kinnene og hodefletter) det var gøy å se deg på ekte, haha😂 Noen av venninnene mine og jeg dro faktisk for å se seg spille kamp, det var veldig gøy å se deg spille, og ikke vondt ment, men du var overraskende flink (høres kanskje litt frekt ut, men det er ikke ment sånn) 💕💕
      Vi måtte også spille ute i regnet (spiller på Flint Tønsberg) så vi tapte, for vi klarte ikke å spille no bra👎🏼 Men ellers var det kjempegøy💕💕

    5. Var på Fredrikstad Cup i fjor og på hånballcup i Stord i år. Vi kom til kvartfinalen i A-sluttspillet, men tapte dessverre den 🙂

    6. Vi å var på cup men det var mot 1år eldre:) kom til A sluttspill:) men vi var ikke på Fredrikstad cup😊Kjempe flink👌🏼👍🏻

    7. Ja! Bare at jeg ikke så deg der da! skulle ønske jeg
      så deg der! Kommer fra Fredrikstad!💕 Ahhhggg!
      Irriterer meg at jeg ikke så deg…. Ja… ja, kommer
      du neste år?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg