Gratulerer med dagen!

Hei og gratulerer med dagen!

17. mai var endelig her og jeg har gledet meg skikkelig. Startet dagen med å dusje og sminke meg. Deretter tok jeg på med antrekket mitt. Det var ganske friskt ute så tok på meg en strikkajakke og et grått skjerf. Synd at ikke antrekket mitt syntes men viktig at jeg var varm og ikke frøs. Hadde det gøy allikevel. 

Da jeg kom til skolen så jeg lillesøster gå i tog med resten av skolen. Litt merkelig følelse å ikke gå i tog men var koselig å gå med lillebror. På skolen igjen møtte jeg venner. Vi gikk rundt, spilte spill, spiste is,kaker og koste oss. Kjøpte meg også lodd. Elsker å være med på loddtrekning selv om det er litt kjipt å ikke vinne. Var mulighet til å vinne tusenfrydbilletter, colorline tur, sykkel, fruktkurv og masse masse mer. 

 



Kom hjem og tok noen bilder med lillesøter og lillebror. Da jeg kom inn var bordet dekket med masse lekker mat. Har aldri hatt tapas hjemme før så var spennende. Vi hadde noen ting jeg aldri har smakt før. Koste oss virkelig<3


Hvordan har ditt 17.mai vær vært?

Klem Jennie

 

16 kommentarer
    1. 17 mai har vært veldig bra, Borsatt fra at det har vært veldig dårlig vær så jeg har ikke vært så mye ute 🇳🇴 Men var en liten tur ut får å se på toget også dro jeg en liten tur opp på skolen som jeg gikk på når jeg gikk på barneskolen ( går 1 vg )😊 nå er jeg hos noen venner av oss og det har vi spist god mat også skal vi snart spise kake og kose oss❤️ Ha en forsatt fin 17 mai til deg og dine 💗💗

    2. Sånn passe mamma ble syk å kunne ikke være med oss idag å det var ikke det samme uten mamma på 17. Mai. Håper hun blir frisk til morgendagen❤️
      Håper du har hatt det fint❤️
      Klem Tuva<3

    3. Kan du vise outfite du hadde på deg på 17.Mai? Og si hvor du kjøpte det.
      Ha en fin dag videre!❤️

    4. Du er nydelig😍 gratulerer med dagen!
      Det var meldt pøsregn hele dagen, men det kom bare to dråper.. Det regnet så vidt, noe jeg er utrolig glad for. Hadde en kjempefin dag, men jeg fikk syke gnagsår av de høylte skoene. Tror du og mange andre kan kjenne deg/seg igjen… 😑😆

    5. Det ser ut til at du har hatt en virkelig koselig 17. Mai 😉 jeg gikk heller ikke i tog, jeg er enig i at det var litt rart å ikke gå i tog, men det var jo ganske dårlig vær så set var ikke fult så kjekt men klarte å ha det litt kjekt likevell:)

    6. Været hos oss var stort sett fint😊 Men ble litt regn når vi gikk i folketoget, men jaja✌️ Ble virkelig sulten av å se på all den gode maten dere hadde! Klem Helen❤️❤️

    7. Hei! Håper du hadde en fin dag, det så veldig koselig ut 🙂 Kan du lage en video om hvordan du redigerer bildene dine? De er så utrolig fine! Veldig fint antrekk også, forresten <3

    8. Serena Mathilde: redigerer ikke bilder som er tatt med kamera. Når jeg bruker iPhone til å ta bilder bruker jeg appene som er i videoen på min youtubekanal “what is on my iPhone”??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg