MÅNENEDS FAVORITTER APRIL (MARS)

Hei

Det tok ikke lang tid før denne videoen ble redigert og ferdig. Kan være helt ærlig og si at jeg får noen kommentarer der folk sier de liker videoene mine men at de gjerne vil at de skal bli mer profesjonelle. Som alle youtubere må man begynne et sted og jobbe seg oppover ut i fra det. Jeg er nå i den fasen men har ikke det sammen bra utstyret som mange andre har. Håper ikke alle forventer at jeg på 1-2-3 blir som “mylifeaseva” eller “bethanymota”. Det tar sin tid men det må bare gjøres. Skulle derfor bare spørre dere hva dere vil jeg skal endre/ forbedre med videoene mine eller om dere liker de som de er. 

Alle de koselige kommentarene jeg får inspirerer meg jo til å lage flere videoer, jeg bruker mye tid på det og koselig å se at det blir satt pris på. Jeg har flere videoideer som jeg kanskje har lyst til å filme,  så det er bare å følge med videre om du liker youtubekanalen min. 

Håper dere liker videoen

DERE MÅ EVENTUELT SE DEN PÅ YOUTUBE, KANALEN MIN HETER JENNIESOFIE, BARE TRYKK //HER

Husk å sette kvalitet på 1080p HD. Dette gjør du ved å trykke på det lille tannhjulet under videoen 🙂

Du ser det på bildet under, der det er liten rød firkant 😉

Klem Jennie

62 kommentarer
    1. Super video!!:) var gøy å se måneds favoritter:)du og liker
      Mylifeaseva og bethany mota;) haha, samme her!☺️Tipper du kommer
      Til å bli like gode som dem!❤️ det er gøy at du er deg selv!:) og du er et
      Bra forbilde!:) det bare sier jeg!❤️Gleder meg til neste video!😊men hvor kjøpte du egentlig
      De bean boozled hen?:) lykke til videre du er best!:)

    2. Du kunne kanskje hatt videoene dine litt kortere, for det blir av og til litt kjedelig når de varer så lenge.. Ellers synes jeg bloggen og videoene er bra! Digger deg❤️

    3. Videoene dine er sykt bra!!:) de gir meg mye inspirasjon og gleder meg alltid til å se videoene dine.!

    4. Du kunne kankje ha flere videoer!💕 f.eks. Challenger (pizza challenge, smoothie challenge, baby food challenge eller what’s in my mouth challenge). Men elsker bloggen din og videoene❤️ Fin topp foresten💕😅

    5. Vet du hva, jeg synes videoene dine er perfekte! Du trenger ikke å forandre noe😚 Du må ikke tenke sånn at vi krever så mye av deg💕 Du lager videoer ganske ofte, så ikke ta deg nær at du må forandre på redigeringene dine!✌️ Fordi hvis du gjør endringer, vil noen bare ha mer🙌
      Men det er én ting: jeg liker ikke når det kommer sånn ekorn-stemme-aktig😂 Fordi da hører jeg ikke hva du sier☺️
      Husk at videoene dine et morsomme å se på😚💋

    6. Du kunne kanskje kortet de ned en del og filmet andre steder med andre bakgrunner. Også kunne du hatt litt mindre lydeffekter på stemmen😊

    7. Syntet videoen var bra. Youtubere som mylifeaseva bruker jo store dele av dagen sin på å redigere og filme videoer. Mens du driver med dette på fritiden så syntes dette er veldig bra! Så lenge pipestemme ikke er med!
      Veldig bra!

    8. Videoen dine er ganske bra nå, men en ganske viktig “regel” når du redigerer ( som ALLE youtuber bruker ) er at for at det skal bli en så bra video som mulig så skal det ikke gå mer enn 3 sekunder mellom hver gang du snakker. Og så må man ha bra lys, som du har. Og det må være bra lyd, som du også har. Btw, elsker deg kjempemye, stå på! ( har sikkert sagt det 3 ganger til deg i dag, både på IG, YouTube og her💕

    9. Tjener du på bloggen, hvor mye?
      JENNIE SOFIE ER BEST INGEN PROTEST DEN SOM ER IMOT ER EN IDIOT!
      LOVE BLOGGEN DIN!
      HÅPER JEG MØTER DEG EN GNG, DET HADDE VÆRT FANTASTISK!!!!
      HILSEN Anisa (11 år)
      pliis svar

    10. Hva heter Shady Fruits solbrillene, hvilken type/navn liksom? Vurderer å kjøpe, men litt usikker på hvilken type. Dine var kjempe fine💕

    11. Hvor kjøpte du Too Faced soloudderet? Jeg har lett etter den så lenge men ikke funnet den. Vært veldig takknemlig om du svarte!❤️

    12. Amalie: he he, det var bloopers. Tror ikke det går, for jeg er meg selv når jeg blogger og filmer. Vil bli rart å lage videoer og måtte være en annen ??????

    13. Veldig bra video!!! Elsket den! Utrolig morsomt når du lager grimaser osv..
      Mange klager på at videoene dine er for lange, det skjønner jeg egt ikke hvorfor de gjør. Jeg synest at det er bra at de er lange, for då får vi sett mye, om du skjønner? ahahha
      Håper du får en fin helg! <3

    14. Andrine: Så koselig. Ja, alle vil aldri bli helt fornøyd. Noen liker korte, noen lange. Noen liker tull, andre ikke og noen vil ha pipestemme som ikke andre vil. God helg til deg også <3

    15. Det var veldig kul video🌟jeg elsker når det er bloopers det er bare
      Så morsomt💗også er du så morsom også da💗😂du må fortsette
      Å lage videoer du er så utrolig flink💗gleder meg til neste video💗

    16. Synte egt. At du har ganske profesjonelle videoer. Hbor er toppen/kjolen som du har på i vodeoen fra?

    17. Ikke film hele videoen i et klipp, foreksempel når du skulle ordne den buksa, det er sånn som er litt unødvendig å se. det kunne ogsåvært fint med bakgrunnsmusikk i hele videoen. eller syns jeg du er utrolig flink og inspirerende!

    18. hvor er genseren fra? kan du ha en konkurranse at man kan få videohilsen fra Marcus og Martinus? <3 kan du hilse til dem fra meg?<3
      bloggen din er best!

    19. Hei Jennie Sofie 😊 Jeg syntes videoene dine er fine som de er 😊❤️👍Du er bare 14 år og da er det ikke så rart at du ikke har alt mulig proft utstyr 😊❤️💖💕💓

    20. Jeg beundrer deg så mye for at du er deg selv i videoene og du har et fantastisk smil😍 Du virker som en utrolig jente🎀 Elsker bloggen din🍉 Jeg eier en blogg med 3 andre venner💗 (Den heter skienjentene.blogg.no) Jeg hadde en blogg alene før men jeg synes det var flaut🎀 Noen tips for at bloggen min/vår kan bli bedre?🌸

    21. du er utrolig sjarmerende og du er et veldig godt forbilde<3 elsker videoene dine! kan du ha en Challenge med Ella?

    22. Jeg synes det er litt teit gjort å forvente bedre videoer, for videoene dine er kjempe kjekke å se på så jeg synes ikke det er noe vits å prøve å gjøre mer profesjonelt for jeg synes det er nokså profesjonelt;)

    23. Bra video! Lurer på hvor kjolen du hadde på er fra og hvor du kjøpte den?❤️ Vurderer å bruke den som 17.mai kjole.

    24. hei! fikk ikke med meg hvor solbrillene var fra, de var så fine! så hvor var de fra??:) btw bra video.

    25. Lange videoer er bra om du fyller den med nyttig innhold, det klarer du ikke helt, blir mye tomrom som ikke er så veldig interessant å se på. Pipestemmen er utrolig irriterende fordi man ikke skjønner hva du sier, om det er noe du ikke vil vi skal høre så lkan du heller bare klippe det ut 🙂 Ellers så synes jeg du er flink til å være 14år.

    26. Det var veldig fin topp du hadde på deg 🙂 Lurte på hvor den er fra og om det er lenge siden du kjøpte den, siden da er det kanskje mulig å få tak i den?

    27. Hei Jennie, Elsker videoen😆.
      Du er så flink med redigering😊✌️.
      STOR fan av deg😍😍!
      Men jeg lurte på om du kan ha sånne forskjellige ” Challenges”?☺️
      De syntes jeg er VELDIG kule/ morsomme😂😎.
      Foresten digger stilen din💕✌️.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg