Stolt av dere gutter

Hei

I dag må jeg få lov til å tipse dere om en utrolig bra ny sang som har kommet ut. Det er gutta i The Main Level som i dag slapp sin nye singel  “My Girl” Jeg er super stolt av Alex, Laurent og Sander og det de får til, og jeg tror helt bestemt at deres eventyr så vidt har begynt.

 

Mange spør om jeg er Mainer (fan betegnelse på de som liker The Main Level) Jeg får spørsmål om jeg reklamerer for dem eller om jeg tror at de legger merke til at jeg blogger om dem.

Sånn en gang for alle kan jeg jo si at jeg har blitt kjempeglad i disse gutta. Jeg er stolt av dem og syns de utrolig flinke. Jeg vil ikke kalle meg en Mainer, for jeg kan liksom ikke være fan av noen jeg kjenner så godt. Og det er ikke dem som skal takke meg for at jeg nevner dem, men jeg som skal takke dem. En av gutta har jeg vel et spesielt forhold til og nesten litt som å ha fått en storebror.

Ganske enkelt vil jeg bare gi dere leserene mine et musikktips, for hvem liker vel ikke å høre på en fin sang. Enten man er alene på rommet sitt og slapper av, trener, gjør lekser eller er med venner. Du finner låta på Spotify, Wimp, iTunes og andre steder du streamer musikk. 


OG HER SER DU GUTTA SIN MUSIKKVIDEO <3, trykk på bildet

Gratulerer Alex, Laurent og Sander, vi sees snart 😉 

Hva syns dere om låten?

 

Klem Jennie 

12 kommentarer
    1. Jeg synes det er kjedelig å lese om artister jeg ikke er så interessert i. Det er greit at du liker dem så godt, men det er faktisk ikke alle som gjør det.

    2. Bra innlegg Jennie Sofie. Elsker bloggen din. Du er en superflink blogger. Skulle ønske jeg var like flink som deg. Du er også ufattelig pen. Skulle ønske jeg kunne møte deg en gang.
      Tilslutt et spørsmål: Hvilket kamera har du??
      Hilsen Hedvig Instagram: hdvglu

    3. Helena: det er helt greit. Men bloggen er jo min og handler om mitt liv og hva som opptar meg. Ikke alle liker smoothie ikke alle liker FLASH Tattoos, ikke alle liker challenge-videoer. Slik vil det alltid være, alle kan ikke være fornøyde alltid og da er det beste å lære seg at slik er livet. Jeg er stolte av dem og tipser mine lesere om det jeg syns er en bra sang. Jennie ??

    4. Hei JennieSofie. Kan du lage en video der du viser mange 17.mai antrekk og sminke og hår og sånt? Vær så snill! Jeg trenger tips selv!

    5. Jaja, det er helt klart. Dette var ingen slem kommentar. Jeg bare sa meninga mi. Jeg bare liker bloggen din såpass godt at jeg venter på innlegg daglig og da blir jeg bare litt skuffet når det er noe jeg ikke liker. Håper du forstår at dette ikke var ment som noe slemt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg