Fargerikt kick

Hei

Blogget for noen dager siden en oppskrift på en smoothie jeg er glad i å lage. Samtidig så søkte jeg litt på nettet etter ny inspirasjon, for nå har det jo kommet ekstra mye god frukt i butikkene. Elsker sommeren med vannmelon, honningmelon, jordbær, blåbær og andre fristelser. Du kan også prøve nye ting med smoothien som for eksempel å fryse den ned i isbitformer og ta de i fryseren. Om du får dårlig tid kan du slenge oppi noen av “smoothiebitene” i en blender + veske og mikse smoothien! he he he he 

 

COLLAGE AV BILDER JEG GOOGLET

 Fikk inspirasjon til å forsøke å lage smoothies i ulike farger og smoothies som et mellommåltid og ikke bare en drikke. Ser ikke dette supergodt ut?

OPPSKRIFTEN KOMMER HER 

 

2 Fulle hender med frosne bær (bringebær og blåbær må alltid være med)

1 banan

1 kiwi

Litt bringebærbiola

Vann til passende tykkelse på smoothie.

 

Forrige uke var jeg også skikkelig forkjølet. Den grønne smootien heter “Vekk med forkjølelsen” og skal prøves ut om jeg blir forkjølet igjen. Er du forkjølet kan du jo forsøke den nå, oppskriften er under bildet:)

OPPSKRIFT HER 

 

1 kiwi, skrelt og delt i biter

1/2 Papaya, skrelt og delt i biter

2 appelsiner, skrelt og delt i biter

3 isbiter

2 ts revel ingefær

3 dl appelsinjuice

 

Hva er din favorittfrukt?
Klem Jennie
19 kommentarer
    1. Jennie!! Du bare MÅ svare på dette spm, vær så snill. -Var du på Tinestafetten idag!???? Jeg syns jg så deg!Du hadde på rød jakke og åpent hår? Jg så Maren Sofie oxo. håper kjempe på svar. elsker bloggen din btw.

    2. Jeg elsker frukt, men hvis jeg måtte velge hadde det vært fersken og eple, jeg har ikke spist fersken på en stund selv om det er favoritten min;( men epler spiser jeg hele tiden, flere ganger har det skjedd at jeg har spist sånn 5/6 epler på rad hehe. Jeg liker ikke så godt smoothie for hver gang jeg har smakt det er det alltid blåbær oppi, og jeg tåler ikke blåbær, går det ann å lage smoothie uten blåbær?

    3. Min favorittfrukt er helt klart mango 😋 men liker også jordbær og andre bær veldig godt også 😍😍

    4. Hei jegvet ikke hvor jeg svarer på konkuransen din om marcus og matinus jeg vet svaret menvet ikke hvor jeg skal svare plissss svar fort!! 🙂

    5. Greit med smoothie tips i blandt! Jeg anbefaler å prøve jorbær smoothie med jordbær, litt vanilje yougurt og eple juice! Det er virkelig den beste jeg har smakt! 🙂
      Ha en fin dag videre!

    6. Nam! Det ser så godt ut😋 Elsker å lage smoothies. Min favorittfrukt er druer. En annen ting jeg liker å spise og vil anbefale er frosne jordbær! Man får dem i frysedisken i poserr. Det er egentlig ment for smoothies, men smaker faktisk utrolig godt!

    7. HEI!
      Inspirerendebilder og fine oppskrifter!
      Jeg elsker vannmelon:)
      Jeg lurte på en ting: Hva heter appen du brukte til og lage den collagen:)
      Ha en fin helg og 17.mai!
      Klem Emilie:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg