Ut på eventyr

Hei

Denne helgen er jeg ute på eventyr 🙂 

Kofferten ble pakket i går og det er noen sommerfulger i magen min. Elsker å reise, men vet ikke helt om mange timer på tog blir så utrolig morsomt. Kommer til å bruke tiden på blogg, IG, lese og musikk. Får nok tid til å planlegge de kommende ukene også for jeg har noen spennende avtaler som skal inn i avtaleboka mi.

Jeg ser ganske ofte den siste tiden at jeg får noen luksusproblemer. Jeg kaller det luksusproblemer fordi det ikke er problemer man kan klage over selv om det av og til er ganskje kjipt. Det er for eksempel at man er invitert på to kule eller morsomme ting samtidig. Eller at to avtaler plutselig kræsjer, æsj. Opplevde jo det med Vinterlyd i Kristiansand og siste avgjørende skirenn denne sesongen. Og så har det vært invitasjoner og idrettsarrangementer som kræsjer også. 

 

I sommerferien skal jeg jo på språkreise med EF og det gleder jeg meg masse til, men så fikk jeg også tilbud om noe supergøy de to ukene som jeg da måtte takke nei til 🙁  Gleder meg også utrolig mye til lang ferie hos familie i Østerrike, men da går jeg glipp av et idrettsarrangement jeg hadde lyst til å være med på. 

Vel….jeg må i hvertfall planlegge så godt jeg kan. Mamma og pappa sier foresten at jeg kanskje kan få besøk av en venn når vi er i Østerrike og det hadde vært utrolig koselig. 

Hva gjør du denne helgen?

Klem Jennie

17 kommentarer
    1. Jennie, jeg skjønner deg veldig godt jeg. Har også hatt noen sånne problemer at man vil gjøre begge delene. Håper du får det fint på Språkreise med vennen din, skal dit til neste år med noen av mine venner, vi har planlagt alt sammen i detalje 🙂 Kan desverre ikke reise dette året fordi jeg har alt for masse å gjøre. Du må bare legge ut masse bilder av den flotte turen!
      Å de tatoveringene du hadde på deg var så utrolig fine. Har spurt mamma om å kjøpe sånne men vi finner det ikke noe sted. Så hvis du har noen tips om hvor foreksempel du kjøpte dine hadde jeg blitt veldig takknemlig 😀 Håper på svar!

    2. Jennie kan du følge bloggen min Irisbloggen.blogg.no
      Du er bare så vakker, smart og søt håper på svar💖

    3. Hei Jennie👍 Lurer på om du skal lage en pakke video i år også? Og om du fortsatt har planer om å lage en rom video?💕😊

    4. Håper du har det gøy på “eventyr” 😀 Høres ut som om du kommer til å kose deg i ferien, noe jeg virkelig håper du gjør selv om du går glipp av noe:) Vet hvordan det er når man får sånne “luksusproblemer”, men jeg tenker hele tiden at jeg skal være glad for alt annet jeg har fått opplevd, og at det kommer flere sjanser!
      Kleem ♥

    5. hei. jeg elsker bloggen din men jeg er litt forvirret, hvor skal du reise? du har vel ikke skrevet noe om det på bloggen?
      er dessuten sykt sjalu på deg(på en god måte da:-) fordi du er så pen og opplever så mye. jeg håper du koser deg masse hvor enn du skal, og i sommer da:-)
      Mvh, stor fan

    6. hei lurer på hvilken app du brukte på videoen du lagde med Tuva.. den plystre/nynne videoen.. eller så synes jeg at du har en bra blogg, og håper at du koser deg masse på språkreise<3
      klem<3

    7. Hei Jennie😊🎀🎶 æ bare lura på om du skulle reis til Lyngdal?
      (Skjønner om du ikke vil svare på dette spørsmålet😊💟)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg