Smoothie på 1-2-3 !

Hei

Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg elsker smoothies! Lager det ofte før trening eller bare til hverdag. Har tidligere lagt ut bilder av smoothiene jeg lager og mange spør om ” oppskrifen” / Hva jeg tar oppi. Valgte derfor å lage et lite blogginnlegg om det pluss fremgangsmåte.

Jeg lager litt forskjellige smoothies hver gang men jeg har en favoritt. Den lager jeg av banan, blåbær, jordbær, yougurt og appelsinjuice. Har ogå fått en ny veldig praktisk blender. Har ønsket meg en slik lenge så ble velig glad den dagen mamma og lillebror kom hjem med den.

 

1. Det første jeg gjør er å finne frem ingrediensene mine og lar de tine på benken i minst 7 minutter. 


2. Deretter tar jeg å fyller opp flasken til litt under halvparten med juice. Om du ikke har en slik blender kan du bruke et glass. ( Det kommer helt ann på hvor mye du vil lage)


3. Så tar jeg oppi 4-5 ss med yougurt ( her velger du om du vil ha vanlije eller naturell. Denne gangen brukte jeg vanilje)


4. Till slutt tar jeg oppi bærene og frukten. ca en halv banan og fyller resten opp med jordbær og blåbær.

 

5. Sett på lokket og miks til alt er blanda sammen. 


6. Håper det smaker!!

Skal du prøve smoothien?

Klem Jennie

 

26 kommentarer
    1. Hei
      Har du kjæreste og har du blogg på blogg.no?
      Tjener du på bloggen?
      Håper du svarer, pene Jennie Sofie!💖

    2. Hei, hvor kjøpte du det glaset med hull i for sugerøret? Og hvor kjøpte du alle klærne du hadde på deg på ditt nyeste instagram bilde??

    3. Nam det ser innmari godt ut!❤️ Skal nok lage det ja en eller annen gang! Hvor kjøpte du de glassene med sugerør, de ser veldig stilige ut og ville gjerne ønsket meg noen sånne. Elsker bloggen din😘👍 Leser den hver dag.

    4. Hei!
      Det så veldig godt ut! Selv vil jeg anbefale denne oppskriften: eplejuice, frosne bringebær, frossen mango biter( og kanskje ananas eller posjonsfrukt biter), yogurth (melon,kirsebær prøv deg frem) og litt av en banan. Hvor mye av hver kommer jo helt Ann på hvor mye du skal ha og hvor god blenderen din er og smaken din.
      Denne smoothieoppskriften smaker veldig godt, men ikke minst skaper den en helt utrolig fin farge!
      Hilsen kari 🙂

    5. Hei. Ser godt ut, skal prøve det så fort som jeg kan. Jeg lurer på en ting, hvor rediger du bildene dine? Det er et utrolig fint filter.

    6. Nam det ser innmari godt ut!❤️ Skal nok lage det ja en eller annen gang! Hvor kjøpte du de glassene med sugerør, de ser veldig stilige ut og ville gjerne ønsket meg noen sånne. Elsker bloggen din😘👍 Leser den hver dag.

    7. Vi har sånn blender, bare litt annerledes. Jeg lager ofte smoothie på morningen, og tar med på skolen, eller så lager jeg det en eller annen gang etter skolen eller trening, eller til frokost i helgen. Favoritten min er nok: 1-2 bananer, 1/2-1 pose jordbær, 2-3 skjeer vaniljeyoghurt og appelsinjuice. Den anbefales:-) Men din er nok veldig god! Jeg pleier ikke å bruke blåbær eller bjørnebær, siden jeg ofte blir så blå rundt munnen😂, HeHe

    8. Hei jennie sofie!
      vi har nettop startet en blogg og lurte på om du hadde noen tips til og få en bedre blogg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg