SAVNER SOMMEREN

Hei

Nå for tiden er dagene mine ganske hektiske og det er mye å tenke på. Jeg tenker på alt skolearbeidet mitt, ting jeg må få gjort, ting jeg skal og det går noen ganger bare i surr for meg. I dag har vært en slik dag og jeg sovnet på sofaen litt etter at jeg kom hjem. Tanken på sommer nå gjør det litt letterer. Når alt arbeidet er ferdig er det sommerferien som står for tur og den er ganske fullstappet. Dere vet jo allerede hva jeg skal og jeg kan virkelig ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg.  

BILDER DU KANSKJE IKKE HAR SETT FRA SOMMEREN 2014;-)

 



Hva skal du til sommeren? Ut å reise eller kose deg hjemme?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. skal dra til italia 11. juli til 25 juli og det gleder jeg meg veldig til 🙂 🙂 tusenfryd skal jeg sikkert en tur også:)<3 også skal jeg sikkert noe annet 🙂 <3

    2. Hei jeg lurer på hvor du kjøpte putene som er i senga de. De er utrolig fine❤️❤️
      Du er utrolig vakker og pen. Pass på at du ikke overbelaster deg med for mye ting å gjøre. Elsker bloggen👍😄

    3. Til Danmark i en måtte med søstra mi og besøke farmoren vår elsker deg jennie 💘✨💘✨💘💘💘✨✨

    4. Hei Jennie Sofie. Kjempe fin blogg du har her. Jeg fikk opp bloggen din da jeg søkte etter ting for sommeren på nettet, noe jeg selv har blogget om. Ta gjerne en tur innom min blogg og ta en titt. Du er velkommen til å skrive inn en kommentar om du vil 🙂
      Hilsen Vidar http://frodevidars.se/sommer-sa-du/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg