Challenge video

Hei

Sent blogginnlegg i dag, men håper jeg gjør det godt med å legge ut en video 🙂

Tuva og jeg filmet to challenger forrige uke, men det ble bare en video. Vi forsøker kanskje på nytt en annen gang med den andre challengen som det ikke ble noe av. Vi fant ut at vi skulle ha en Humming challenge(nynne utfordring), men bestemte oss i stedet for å være litt ekstra kreative og lagde en plystre challenge (har aldri sett det før)

Forsøk selv å plystre om du ler, det er jo umulig, he he. Vi hadde hatt en lang latterkrampe før vi kom ordentlig i gang med filmingen, hadde det utrolig gøy.

 

Håper du liker videoen

 Husk at jeg startet en spørsmålsrunde i går, så under det innlegget kan du stille spørsmål til neste gang jeg skal svare på spørsmål. 

Klem Jennie

43 kommentarer
    1. Er det meningen at videoen skal slutte rett etter setningen “Er det varmt her, eller er det bare du som er så hot?” For den har en veldig brå avslutning😉

    2. Jeg er så fan av deg du er vakker og smart.
      Kan du se på bloggen min Irisbloggen.blogg.no og følge bloggen min:)

    3. elsker bare å se deg og tuva i sammen 😀 dere er herlige i sammen, og begge er like perfekte <3 elsker dere virkelig! <3

    4. Hei! Veldig morsom video Jennie! 😘
      Hvorfor tok du ikke med den delen når dere skal gjette hva den andre sier, i mens du har på høy musikk?🎧🎶 Den delen var jo super morsom! 💗
      Takk for at du skriver så fine blogginnlegg Jennie 💕

    5. jennie sofie håper du leser dette. jeg vil bare si unskjyld for alt det stygge og fæle jeg skrev om deg. det var kun pga av en eneste grunn: du er så perfekt,du er pen og morsom å tynn å.. alt jeg ønsker å være. jeg liker egentlig bloggen din men når du viser ting jeg så gjerne skulle ønske jeg var med på så blir jeg sjalu å skriver ting som jeg egentlig ikke mener! jeg sitter på rommet mitt å gråter nå unksjyld :-(!!!!!!
      unskjyld!!! kan du vær så snill å tilgi meg ikke ring til poletiet eller noe jeg vil ikke havne i trøbbel unskjyld jeg skal se på denne bloggen å synes du er heldig du har en veldig fin blogg, jeg har egentlig laget en blogg som heter karine1.blogg.no men ingen bryr seg om den å jeg klarer ikke å gjøre noe der for jeg suger i det. UNSKJYLD JEG ANGRER I DYPET AV MITT HJERTE!

    6. Morsom video! 😂😊👍 Ble i godt humør av å se på den 😃
      Spørsmål til spørsmålsrunden:
      Det er snart sommerferie, kunne du tenke deg å møte noen av følgere dine? Har følg med på bloggen din siden dag 1, og du virker som en herlig person! 😚😊☀️
      Kos dere med fin-været! Er utrolig deilig at det endelig er sol! 😃😍

    7. åhh videoen var elsk, og så søte dere er! Håper på å få se flere videoer av dere sammen!
      Btw; Ikke bry deg om hatekommentarer, for de er rett og slett bare sjalu på deg. Alle de stygge kommentarene jeg har sett at du har fått, er bare helt latterlige. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de gidder å kommentere engang.

    8. Utrolig bra video jennie! Veldig morsom! Holdt på å dø av latter, haha! Morsomt å se hvordan Tuva plystret, ahahah.

    9. SÅÅÅ unødvendig å kommentere at videoen var kjedelig! Om de har noe negativt å komme med kan de holde det for selg selv!
      Jeg elsket videoen, å synes den var super morsom! Har faktisk sett den tre ganger, haha!

    10. Elsker bare alle videoene dine! Er skikkelig avhengige av videoene dine, skikkelig fan av deg! Du er veldig pen og søt Jennie Sofie<3

    11. Hei, hvilket program bruker du til å redigere videone dine?
      Vet du har svart på det før, men husker ikke hva det var!

    12. Digget denne videoen!!! Dere er bare helt nydelige altså:)
      Når dere fikk latterkrampe så fikk jeg det også:D

    13. jennie jeg har sett de bildene du la ut i Google. den med at du kyssa isac ellit . du jeg har set det på en serie som heter jenter. hedvik

    14. Hei; kan du gi tips i forkant av skole, og hva slags karakter er det du pleier å få og hvor hardt jobber du for det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg