Sommertilbehør

Hei

For en liten tid tilbake kjøpte jeg meg en vårhatt. Jeg har ikke brukt den på skolen og i byen, men mye hjemme og med venner. Veldig deilig å ha på seg hatt når man sitter ute i sola og jeg kommer garantert til å se etter flere hatter fremover til sommergarderoben. 

Sommergarderoben eksisterer ikke ennå, for forrige dagen da det var varmt og jeg skulle finne noe å ha på meg oppdaget jeg fort at mye ikke passet 🙁 Litt kjedelig, men litt gøy å se etter nye klær også.

Satt sammen en collage som inspirerer meg

 

Liker du hatter?

Bruker du hatter?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Hvor kjøpte du ringene du pleier å ha på deg Jennie? Og hvor kjøpte du den svarte genseren som du hadde på deg når du tok bilde med brillene på??

    2. God helg ❤️ Kan du plizz følge mæ på instagram det hadde betydd veldig mye for mæ æ heter synneprivat02 ❤️❤️

    3. Kan du legge ut en video når du tar Kylie Jenner challenge med en venn eller noe sånt? Det hadde vært så morsomt 🙂

    4. Jeg liker veldig godt hatter, men tørr desverre ikke å bruke det enda😩 synes du er modig som tørr å gå i hva du vil😊❤️ Fortsett med det💕☺️ Jeg tenker kanskje litt for mye hva andre kommer til å si😂😊

    5. Når du reiser på språkreise? Har du da valgt classic eller international? Og skal du bo hos familie?

    6. Synes hatter er utrolig kult, og fint på andre, men jeg synes ikke jeg kler det så veldig selv. I tillegg har jeg ganske lite hode, så det er nesten ingen hatter som passer:/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg