Min adresse

Hei

Mange lurer på hva min adresse er og jeg har aldri svart noen av de som har spurt meg om den på bloggen. Dette også fordi jeg ikke får lov av foreldrene mine. Vel….jeg har gitt den bort et par ganger fordi at noen skulle få sende tegninger som de hadde tegnet av meg som jeg så på IG. Da jeg var med på vinterlyd fikk jeg også noen koselige hilsner.

 

Her er litt av posten jeg tidligere har fått. Mange som sier de har sendt men det har aldri kommet fram. Vurderte derfor postboks lenge og endelig har jeg det:-)

Siden så veldig mange har spurt om adressen min, kan jeg nå dele min helt egne adresse med dere. 

 

Jennie Sofie 

Postboks 3

1451 NESODDTANGEN

 

Klem Jennie

17 kommentarer
    1. Hei hei! lurte på om jeg kunne få spørre om en ting? XD
      Skal kjøpe mac, er ikke helt sikker på hvilken jeg vil ha. så da du var på supernytt, og macen din var veldig fin:) lurte på hvilken model det er? Air eller pro? klem<3

    2. Kan du lage videoer der du åpner post som du sparer til videoene og du viser hva du har fått og svarer på spm ogsånn? ❤️

    3. Heihei!😊
      Jeg lurte bare på om hvordan man sender brev & f.eks giveaways osv…
      Hva er det man på en måte gjør? Hvis jeg vil sende deg noe elns?💗✌

    4. Å kult! Skal sikkert sende et brev, altså en hilsen, jeg og søstra mi sender ver fredag/lørdag et brev til M&M så skal vi sikkert sende et til deg også <3

    5. Du har verdens beste blogg. Så fint du har fått postboks😃. Du er helt herlig og en helt herlig blogger. Klem Anna Linnea.

    6. Du er helt herlig og verdens beste blogger🌸. Supert at du har skaffet deg postboks☺️ Klem Anna Linnea.

    7. Hei! Jeg lurte bare på noe om språkreisen du skal på. Betalte foreldrene dine den? Eller betalte du selv? Hvis du betalte selv, hvor fikk du alle pengene fra?
      Håper på svar 🙂 <3

    8. Takk for svar! Har du noen tips til hvordan andre kan få penger til å reise på språkreise? Har veldig lyst selv, men det er jo vanskelig når man er så ung og få seg jobb e.l.
      Håper du enten svar på komentar eller lager et inlegg.
      🙂 <3

    9. L111: Sitte barnevakt, hjelpe noen som trenger det med å luke i hagen, handle på butikken, gå tur med hunder? Kanskje du har noe du ikke bruker lenger eller har vokst i fra som du kan selge på finn.no Jeg vet ikke hvor gammel du er men man trenger ikke være mer enn 13 år for å gå med avisen. Foreldrene dine har sikkert noen forslag. Det er jo lurt å ønske seg penger til en slik opplevelse til bursdag og jul også og ikke begynne å spare kort tid i forveien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg