SUMMER WANTS

Hei

//sponset

Denne uken startet faktisk sommerhalvåret, så nå er det sommer 🙂 De siste ukene har faktisk været vært kjemperart. Ene dagen sol, full vår og varmt, neste dag….sludd 🙁 Jeg vet jo at det ikke kommer til å bli full sommer selvom årets første sommerdag har vært, men denne helgen har vært utrolig varm og delig. Så er det bare å være ute og nyte været, for plutselig kan det bli perioder med kaldt vær igjen også. 

 

Tanken og følelsen av sommer fikk meg til å lage denne collagen, med produkter jeg ønsker meg i fra Makestyle

Shell Lip Balm, økologisk leppepomade. Du ser den ved å trykke //HER  Lalicious Butter, bodybutter som lukter super godt. Ønsker meg kanskje enda mer den som lukter kokos men denne som heter Kiss passet bedre inn i collagen, he he. Du ser Kiss ved å trykke //HER og coconut ved å trykke //HER Victorias secret duften Angel i super søt flaske, se den ved å trykke //HER

Jeg syns Makestyle har mye fint og tenkte å ha en giveaway til dere blogglesere allerede neste uke 🙂

Syns du det skal være konkurranse for å kunne vinne, eller bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet?

Klem Jennie

 

20 kommentarer

Siste innlegg