TODAYS OUTFIT

Hei

I dag er det mandag og jeg måtte som alle andre på skolen. I dag hadde vi en naturfagsprøve som jeg har lest til i helgen, men jeg var fremdeles litt usikker. Det var utrolig deilig å levere prøven etter å ha besvart så godt jeg kunne på spørsmålene. Nå er prøven jeg gruet meg litt til over, og vi har ikke flere prøver denne uken. Jippi 🙂

I dag da jeg kom hjem fra skolen hjalp lillesøster meg med å ta bilder av dagens antrekk, før jeg fortet meg avgårde til trening. Nå har jeg håndballtreninger 4 dager i uken. På mandager har jeg skuddtrening med jenter 2000, som er veldig gøy. 

Om dere liker dette med dagens outfit kan jeg kanskje ha det en gang i blandt. 

Hva syns du?

Klem Jennie

Myk og god Cardigan – WOW, Bukse – Bik Bok, Topp – Vero Moda

31 kommentarer

Siste innlegg