Dette har jeg ventet på, hemmeligheten er ute

Hei

//Samarbeid

I dag har jeg endelig fått lov til å fortelle dere en hemmelighet som jeg har gått og holdt på lenge. Det er et prosjekt jeg begynte med før jul og holder fortsatt på med. Jeg skal nemlig lage en kleskolleksjon med WOW. Siden det er jeg som designer klesplaggene blir det nok mer “ungdomlig” en det meste WOW har fra før. Er utrolig spent på å se sluttresultatet og jeg håper selvfølgelig også dere vil like det. Prosessen er ganske lang, og jeg har jobbet masse med dette. Begynte i høst og vi har enda ikke funnet ut akuratt hvordan plaggene skal se ut. I dag var jeg på et møte vedrørende kolleksjonen og vet ikke om jeg kan si mer,  men det vil helt sikkert bli blogget mer rundt dette senere. 

Mange har spurt meg hvor denne skjorta er i fra så tenkte å svare i dette blogginnlegget at den er fra WOW<3 Liker den utrolig godt. 

Ellers i dag har jeg vært på skolen. Tøft å stå opp tidlig igjen men fint å se venner. I dag var det også utrolig deilig temperatur ute, jippi.

Er du spent?

Klem Jennie

 

47 kommentarer

Siste innlegg