Konkurranse

Hei

Tenkte å kjøre i gang en liten konkurranse for dere som er fan av “The Main Level”. Vet at mange av leserene og følgerene mine er det og flere av dere var også på Vinterlyd. Der gutta var, der var det stort sett jenter og det er jo lett å forstå da. 

Nå tror jeg at alle som har vært med på Vinterlyd som en del av crewet eller som artister har begynt å lande litt og ettersom vi har vært på reise sammen i flere uker så savner vi hverandre litt også. Heldigvis er mange av oss flinke til å holde kontakten med hverandre. 

Ok, så til konkurransen. Fikk gutta i The Main Level, altså Alex, Laurent og Sander til å signere Artistpassene i fra Hafjell (Artistene sine backstage-pass) Så om du ønsker å vinne et slikt pass så kan du:

  • Skrive en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen og fortelle meg hvilken av sangene til “The Main Level” som du liker best. 
  • Om du vil doble din sjanse til å vinne så lag en liten video hvor du enten synger litt av en  TML-låt, danser litt av koreografien deres viser noe The Main Level stæsj du har, tegner en tegning av dem eller noe lignende. Plusspoeng om du får meg til å le 😀 Tagg innlegget med #JennieTML # Jenniekonk og tagger @Jenniefashion  og @Themainlevel

Trekker 3 vinnere allerede på fredag<3

 

 

Kommenter kun under dette innlegge for å ha mulighet til å vinne.

Klem Jennie

219 kommentarer
    1. Elsker go go with you💞 den er bare helt nydelig😍😍😍elsker gutta sååå mye😘😘hade dødd hvis jeg hadde fått det ass😚❤️

    2. Hei, den sangen jeg liker best av gutta er “lost right here” 😍 den er så fiiin😍 åååå jeg Håper du velger meg og husker meg😁😎❤️

    3. Jeg elsker Blackout av The Main Level ! Det er totalt min favoritt sang av alle sangene deres, den får meg alltid i godt humør.
      Krysser fingrene nå! (:
      – Klem Therese

    4. Hei, den sangen jeg liker best av gutta er “lost right her” den er så fiiin😍 jeg håper du velger meg Og husker meg😁😎💗

    5. Eg har sykt lyst til å vinne. Eg elsker the main level❤️ Min favorittsang er go go Whit you👍 håper du velgger meg😊

    6. Jeg liker sangen “lost right here” best❤️ Jeg hører på den hele tiden, og får sangen alltid på hjernen❤️ The main level betyr masse for meg💗 egentlig liker jeg alle sangene, men best “lost right here”💜 håper jeg vinner🙏🙏

    7. Jeg liker best sangen Go Go with you
      Fordi den får meg i godt humør og er veldig kul.
      Jeg liker den også fordi musikk videoen er veldig morsom og fin.

    8. Jeg liker best ” go go with you”😚av The Main Level💗hører faktisk på den nå😍elsker den😍kan ikke legge ut video på IG, men jeg håper jeg vinner uansett❤️❤️

    9. Liker aller best Go go with you, jeg har hatt dilla på den helt siden første gang jeg så dem på Isac Elliot konserten i desember, det er garantert min favorittsang❤️

    10. Lost Right Here er min favoritt sang ! Den er så vakker og fin at jeg kunne hatt den på replay i 2000 dager😍😍😍

    11. Jeg liker Blackout acoustic best! Den er så utrolig fin og hjelper meg mye gjennom hverdagen! Liker selvfølgelig alle sangene,men det er noe med den låten som får meg til å bli så utrolig glad! Den kan også få meg til å gråte av savn noen ganger! Disse guttene betyr alt for meg og jeg savner de så utrolig mye! 💗

    12. Jeg liker best sangen go go with you, fordi jeg drømmer meg alltid bort i sangen og tenker heletiden hvor fantastisk det hade vert å reist med de en! <3
      Jeg har laget en fan video til gutta for å håpe på og vinne 1 av disse autograf passene!
      Skjekk den ut: https://www.youtube.com/watch?v=-auTPHy7rf0
      Krysser fingrene på at jeg vinner for det betyr utrolig mye og vinne autografene deres!

    13. Jeg digger alle sangene dems, og covrene de lager, men om jeg må velge meg en favoritt så tror jeg det må være Lost Right Here! Jeg lærte meg teksten etter andre gang jeg hørte den eller noe. Så kan være jeg legger ut sangvideo eller lignende litt senere. Håper at min uflaks vender om, slik at jeg kan ha en sjanse til å vinne denne gangen 😉

    14. Hei Jennie! Jeg så deg utrolig mye på Vinterlyd i Hafjell, siden jeg var veldig mye med Alex 🙈
      Eh, favoritt sangen min av gutta er Blackout og Lost Right Here!
      Ikke bare fordi jeg og venninna mi har en dritkul dans vi pleier å danse, når Lost Right Here spilles! Haha 😀 Jeg bare elsker Blackout mer enn alle andre sanger i verden, fordi den gir så sinnsykt mye mening!
      Jeg tror alle har ett, kanskje mer, om at den personen de er forelska i, skal ha de følelsene i gjengjeld!
      Dessuten har jeg og et par venninner stått å sunget den til langt på natt, skreket den høyt i byen & ikke gått rundt å nynnet på noe annet i flere uker! ❤️ Jeg husker en gang, på veien til Bergen, så gikk jeg rundt med The Main Level t-skjorten min. Jeg ante fred og ingen fare også møter jeg tilfeldigvis på andre mainers. De har på seg lik t-skjorte. Vi stopper opp og bare ser på hverandre i flere minutter før hun ene begynner å synge Blackout 😂 Deretter henger alle seg på. Så der stod vi, en gjeng med bekjente mainers og skrek Blackout midt på festplassen i Bergen mens folk stirret sinnsykt stygt 😂😂

    15. Min favorittsang av The Main level er uten tvil Go go with you, har hatt dilla på den helt siden jeg så dem på Isac Elliot konserten i desember, så den er garantert min favorittsang❤️

    16. Jeg elsker sangen “lost right here” av The Main Level, den er så bra å jeg skulle hjerne ønske de kunne ha synget den live for meg en gang til❤️❤️Klem

    17. Min favoritt sang av gutta er Go Go With You, spesielt den akustiske versionen. Får en utrolig god følelse av den, og den minner meg om alle reisene jeg har vært på, og alle stedene jeg har lyst til å dra. Selv om dette er den absolutte favoritten elsker jeg de andre sangene også, blir alltid glad av å høre sangene dems, og det får meg til å drømme meg bort til vinterlyd i Oslo, hvor jeg fikk møte de for første gang 🙂

    18. Eg liket lost right here aller best fordi den er så søt og fin også passer den som en kjærlighets sang 🎶

    19. Jeg er veldig stor fan av tml ,de har så nydelige sanger. Det hadde vært suuuuper duper gøyt å få et av artist kortene❤️ Yndlings sangen min er LOST RIGHT HERE💕

    20. Jeg elsker jo alle sangene hehe, men liker super godt ” go go with you ❤️ Håper jeg vinner🙏❤️ Så utrolig stor fan av dem😍❤️

    21. Elsker alle sangene like godt<3 De er veldig fine og noen er hvertfall avslappende og rolig:) Liker veldig veldig godt Blackout:D Den er så fin at jeg ikke har ord:) Synger til den hver dag og blir aldri lei<3 Elsker TML utrolig mye<3 😀

    22. Jeg liker sangene blackout og lost right here best❤️ Fordi de er veldig bra og har en veldig fengende melodi❤️❤️
      Har veldig lyst til å vinne, møtte de i Trondheim og savner de veldig❤️😭❤️❤️

    23. Jeg vil utrolig mye vinne denne konkurransen, elsker hver å en av de! hadde betydd alt for meg om jeg vant. Viss jeg måtte velge, måtte sangen “lost right here” være min favoritt. Jeg kunne desverre ikke komme til Hafjell, men koset meg veldig i vinterlyd i Trondheim 🙂 Ønsker alle lykketil!

    24. Lost Right Here av de sangene som har komt ut, eller så er der skip this town men den er ikke ute da

    25. Min favorittsang fra The Main Level er uten tvil go go wtih you, har hatt dilla på den helt siden jeg så dem på Isac Elliot konserten, så det er garantert min favorittsang❤️

    26. 😍😍😍😍 Jeg liker Blackout best! Eller, jeg ELSKER DEN! Den er så sykt bra på alle måter😍❤️❤️

    27. THE MAIN LEVEL!😍😍 Jeg esker de! I think it´s true love when you drive almost 5 hours only so i can see them! 😉 Men jaa, haha. Har vert med i veldig mange tml konkurranser nå og ikke vunnet en eneste en… Eller vant en fanbruker sin konkurranse, men det var bare fordi hun ikke orket å spørre om videohilsen eller noe sånt to ganger. OG er det noe jeg mangler på veggen min, SÅ ER DET AUTOGRAFEN TIL TML! <3 Har til og med din autograf der;) Haha. Men tilbake til konkurransen; Er egentlig ikke helt sikker på hvem av de sangene jeg liker best, alle er så elsk<3 Synger liksom på alle sangene heletiden, familien min blir gal og det er snart vennene mine også haha? Men ja favoritt sang, det går nesten ikke! ALLE ER ELSK! Det er enten ?if the sky?, ?lost right here?, ?blackout? eller ?go go with you? 😌 hhaah, ok skjønner? Jeg er ikke morsom så den videoen kan jo bli interessant.
      Men ja; kan du si til gutta at jeg elsker de mere en alt på denne jord? Har blitt så ufattelig glad I de på utrolig kort tid, og savner de super mye!! Savnet og elsket ble bare større etter vi møttes på Hafjell! Btw; Kan du også si til de at jeg hadde nynorsk tentamen i dag, temaet var om helter så jeg skrev om de. Eller hovedpersonen var Laurent som Batmat☺ Haha, går i 10ende og skriver om Batman, yolo u know?!:D
      Elsker bloggen din, forresten 🙂

    28. Jeg liker godt alle sangene, men Blackout har en ekstra plass i hjertet mitt eller skip this town selv om den ikke har kommet ut enda =)

    29. favorittsangen min er if the sky:) men liker også veldig godt skip this town som de har spilt på et par konserter;)<3 har sendt og lagt ut en video( på mainers4ever på instagram) får å prøve å få deg til å le;) håper du gjør det!<3

    30. Favoritt sangen min til The Main Level er Lost right here. Jeg liker selvfølgelig de andre sangene og, men er den jeg liker best.

    31. Jeg liker “right now” best selv om den ikke har kommet ut enda, men jeg hørte den på vinterlyd og synes den var kjempe bra!
      Det hadde betydd utrolig mye om jeg kunne vunnet en av disse fordi guttene betyr utrolig mye for meg, og jeg har prøvd å deltatt på alle disse konkurransene som de har hatt selv, men har ikke vunnet! Så jeg krysser fingrene og håper på det beste 🙂

    32. Min favoritt låt av the main level er ‘blackout’,fordi den er både litt rolig,og veldig fengende!

    33. Jeg liker best gogo with You for den gjør meg glad og så like jeg lost right here for den er så fin og stille

    34. Jeg elsker The Main Level, jeg liker Go go with you best ❤️ Fyller 13 år i morgen, så det hadde vært en utrolig bursdagsgave 😱

    35. Min favoritt sang av The Main Level er: Lost Right Here eller Go Go With You💕
      Eeeelsker Sander, Alex og Laurent💙 de betyr mye for meg💘

    36. Jeg liker best : Go go with you💗det er en bra sang men alle sangan er jo bra da😂❤️💜💛✌️

    37. Vanskelig å velge en favoritt, men jeg tror at om jeg måtte valgt en hadde jeg valgt “blackout” fordi denne sangen gjør meg bare utrolig glad ❤️

    38. Favoritt sangen min av TML er Blackout! Det har vært favoritten min helt fra første stund jeg hørte den <3 <3 Hadde betydd kjempe mye om jeg vant! <3 Elsker TML så utrolig mye og de betyr kjempe masse for meg.! Med en gang jeg leste om konkurransen så skrek jeg og gikk på bloggen din med en gang for å delta i konkurrasen. Jeg var på vinterlyd i Gjøvik, sto forran og jeg skrek veldig mye da de kom. TML var grunnen til at jeg dro, ellers hadde jeg ikke dratt.
      Men det er en ting jeg kan ikke legge ut videor på instagram fordi at når jeg legger ut videor så forandrer stemmen seg til en slags mørk stemme (monster stemme som jeg kaller det, haha). Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men det bare skjer. Skulle ønske jeg kunne doble sjansen med å vinne da, for TML betyr kjempe masse for meg!!. Håper du leser dette sånn at du får vite det.
      Heter Lenahagen99 på IG, her kan du sende DM hvis jeg vinner.

    39. Jeg liker blackout aller best, fordi jeg liker teksten utrolig godt og hver eneste gang jeg hører sangen begynner jeg automatisk å smile, haha. ❤️

    40. Go go with you <3 den er fantastisk!! Du aner ikke hvor høyt jeg elsker gutta..! Hadde betydd allverden ettersom at jeg ikke er så "happy" fortiden! <3

    41. Vansklig og velge!! Men trur d er Go go with you siden d er den førate eg høyrte og den betyr veldig mye💗

    42. Elsker selvfølgelig alle sangene til tml, men favoritten min er vell Lost Right Here😚

    43. Instagram: babentilalexanderi
      Mail: [email protected]
      Sunday morning coveret, unconditionally coveret eller blackout er min favoritt.
      Sunday morning: jeg elsker starten på videoen, og at Alex spiller gitar. Og Laurent sin stemme er bare magisk, omg jeg kommer ikke over hvor fin den er!!!
      Unconditionally: jeg vet ikke hvorfor men de er bare helt utrolig flinke der.
      Blackout: jeg er så stolt over at de har skrevet den selv!! Den er helt nydelig 😍😍

    44. Jeg elsker sangen blackout!! Jeg elsker gutta utrolig masse, og har veldig lyst på passet!
      INSTAGRAM: norahustad

    45. ELSKER go go with you💗💗 det er så utrolig gøy å høre på når de er så utrolig flinke til å synge💗 elsker guttene såååå mye😚😚😚 har super lyst på passet💗💗
      INSTAGRAM: mathildeolderheim // følgfølg

    46. Jeg elsker sangen lost right here, den er bare helt fantastisk <3 Gutta betyr mye mye mye mye for meg!

    47. Det er veldig vanskelig å velge en av de, men jeg tror kanskje jeg liker lost right here best. Jeg liker den best for den er utrolig fin, og jeg hører på den hele tiden❤️

    48. Min fav.sang er Lost Right Here så klart💗er stor fan av deg og Themainlevel💗Følg meg på Instagram:Juliewb_

    49. (Email: [email protected])
      Liker best sangen ”if the sky”, men det dumme er at så langt har jeg bare funnet den på spotify, men det funker helt fint. Elsker den sangen(og gutta generelt), og kan den utenatt! Ønsker alle lykke til💕

    50. Elsker alle sangene men liker best gogo with You for den gjør meg så gjaldt og jeg liker lost right here for den er veldig rolig og fin. Jeg liker også coverene spesilelt made in the USA

    51. Hei💗💗Elsker TML😍Jeg elsker alle sangene,men liker spesielt “Lost Right Here” i rolig versjon😍😍😍😍håper jeg vinner😚

    52. Kan jeg legge ut video her på instagram hvor jeg løper rundt å henger opp tml lapper, der det står: GÅ TIL YOUTUBE NO OG HØR PÅ: -BLACKOUT, -GO GO WITH YOU, -OG LOST RIGHT HERE.////
      Til konkurransen din////
      Eller må jeg legge ut video der jeg synger, danser eller har tegnet en tegning? For er ikke flink til det. HAHAHA

    53. Synes absolutt alle sangene til The Main Level er utrolig fine, men hvis jeg måtte velge en måtte det ha blitt Lost Right Here❤️ Den er rett og slett nydelig! Elsker de gutta

    54. Jeg synes absolutt alle sangene til The Main Level er utrolig fine, men måtte jeg velge må det nesten bli Lost Right Here❤️Den er utrolig nydelig!! Elsker de gutta❤️

    55. Jeg liker alle sangene til TML! Men jeg liker veldig godt blackout💕 Jeg så dæm i Tromsø, å æ savne dæm sykt!💕 Å æ savne dæ,m&m, ISAC, og de andre💖💖

    56. Elsker sangen lost rigth her og eg blir bare glad av å se dem på videoer og bilder❤️ Det hadde betydd så mykje😘 har faktisk akkurat begynt å like di👍 dei er 3 fantastiske gutter👍 er helt misunnelig på deg som var så utrolig heldig å fikk måte di❤️ The main level💖😘❤️

    57. Hei Jennie Sofie❤️ Jeg ser utrolig opp til deg, og er utrolig glad får at du har sånne som disse konkurransene☺️ Min favoritt sang av The main level er: Lost right here og blackout acoustic session.
      Jeg kan sende bilde av tegningen av guttene i The Main Level på dm på instagram, men da må du huske å se dær👍 Det hadde betydd utrolig mye om jeg fant❤️
      Instagram: lottebl_

    58. Jeg liker aller best lost right here💞den er så super duper fengende og jeg er dødsforelska i laurent bare så du vet det😂😂

    59. Vet ikke helt hvilken av sangene som er min favoritt siden de bare har utrolig fine sanger 🙂
      Men den jeg hører mest på er blackout💛
      Jeg har bare sett de en gang då meg og bestevenninna mi dro for å se dem på Vinterlyd (og for å støtte kreftsaken) og de er bare så flinke. Jeg er veldig misunnelig siden du har fått lov til å henge med de og blitt venn med de. Og vet du bare spurte om favorittsangen men det er så mye fint å si om gutta i TML ;)))
      Og hvis jeg faktisk vinner (selv om jeg ikke tror det siden jeg har vert med i flere TML-konkurranser og ikke vunnet😕) så heter jeg iisaelliot (jeg er stooor fan av Isac også)😇 Og hvis jeg skal lage sånn videogreie hvordan skal du få den?? Hvis du leser dette kan du sende svar på spørsmålet på IG (hvordan jeg sender videogreie)💛💛 Og du har forresten en veldig fin blogg med masse fine bilder👍 (Sjekker bloggen din hele tiden😅)

    60. Blackout er min favoritt sang av the Main level ! Hører på den hele tiden og den får meg alltid i godt humør! Hadde betydd så masse for meg og vinne! Er en utrolig stor mainer, dumt at jeg ikke møtte de på Vinterlyd men jeg møtte deg <3 Krysser fingrene for at jeg vinner..
      ( Instagram: Theresesorenes)
      ( Hotmail: [email protected] )

    61. Liker alle sangene til the main level like godt men, om jeg må velge en så er det lost right here den sangen gjør meg glad selvom alle sangene gjør det <3 elsker bloggen din<3 themainlevel.forever der har jeg legger ut noe

    62. Jeg liker sangen ”Lost right here” sangen er utrolig fin 😍
      Håper en heldig jente/gutt😂 vinner noe fint⭐️

    63. Hei jennie! Er så utrolig stor fan av THE MEIN LEVEL😍 Min favoritt låt av de må nok bli Lost Right Here😆Hører faktisk på den nå! Det er nok ikke sikkert jeg vinner men det er vert et forsøk😉 Har prøvd å vinne alle de andre billetene signert av de, men har ikke vunnet😭 Jeg hører på sangene deres hver eneste dag og jeg hører de om og om igjen! Går aldri lei av de!🎧 jeg vil nok begynne å gråte hvis jeg vinner, for det hadde betydd så utrolig mye!😍 jeg ville løpt rundt som en galning av glede😂, med telefonen i hånda… Vær så snill å sjekke videoen på instagrammen min! @kaja_0206❤️ Klem Kaja ❤️

    64. Hei Jennie:) min favorittsang er Blackout. Og instagrammen min er Selinadrew (men har flere brukere)

    65. Min yndlingssang er lost right here! Eller ig the sky!❤️ Klarer ikke å velge! Digger alle like mye!🙊 håper du har hatt en fin dag jennie❤️

    66. Elsker alle sangene, men liker “Lost Right Here” best😍😍 Den sangen er berre heilt magisk, har ikkje ord! Viss eg har ein dårlig dag eller ikkje føle meg bra, hjelper denne sangen meg med alt!
      Hahah, legger med denne søte lille fanvideoen eg lagde med ei venninne til gutta😄 Kos deg, trur du kommer til å le litt🙊💕 ��💕��

    67. Jeg liker sangen “lost right here” best, den er helt nydelig og magisk.😻 Den er utrolig fin og jeg hører på den hele tiden. Det ville betydd alt å vinne! Elsker The main level så mye! De er livet mitt😽

    68. Hei☺️ Min favoritt er “Go Go With You” Den er så sykt fengende og bety mye for meg❤️

    69. Hei Jennie den sangen jeg liker best av TML må nok være Lost Right Here den er så fin og noen ganger har jeg den på mens jeg gjør lekser med lav lyd. Jeg har privat bruker på insta men jeg kan jo bare sende deg DM eller pleier du ikke og skjekke den?

    70. Eg like best og gi with You 😍😍💗💗💗 + så dei når dei var i Bergen med isac konserten 😍😍

    71. Den sangen eg liker best er blackout og alle dei andre sangene er kjempe fine dei og men liker blackout best💗💗 ELSKER TML SÅ HØYT😍💗💎

    72. Eg ELSKER lost right here & blackout😍 Dei andre og eg også sjukt fine😍 Men det er desse to sangane som “traff”meg💗
      Heilt siden eg såg dei på oppvarminga før isac konserten tenkte eg berre “WOW😍 Kvifor har eg ikkje høyrt på dei før?!?!Dei var SJUKT FLINKE!!!!”😍💗 Savner dei så mykje😣💗
      Skjønner ikkje at eg ikkje høyrte på dei før konserten, altså høyrte sangane om og om igjen😕 Men eg hugsa litt av tekstane så eg MÅTTE synge med😏😘💗
      Men eg har så sinnsjukt lyst å få eit min e tilbake frå dei😍💗Og dette kortet med autografane hadde betydd alt😍
      Alle har fantastiske stemmer, og eg gleder meg til eg ser dei igjen😄💗 Dei betyr så mykje for meg, og eg håper at eg får sjansen til å se dei i Bergen neste gang eg er der😄Kvar einaste gang eg er der går eg alltid å ser etter dei😅😂💗 Så viser eg bilete av dei til dei eg er med, så seie eg” Vist du ser dei, så måååååå du sei i frå!!!”😅💗 Elsker å synge til sangane og se på bilete &videoer av dei😄 Trur eg har sett alle frå vinterlyd, og eg syntes at alle var sjukt fine og morosamme😂😂💗 Elsker TML og det er faktisk det EINASTE boybandet eg liker😏😘😍😄💗

    73. min favoritt må vell være Lost Right Here, elske den sangen😍💛 høre på den hele tia😌💛

    74. Hei eg heite maren å kommer fra Bergen og e stor fan av tml😍😍 i mars lagde eg en PowerPoint presentasjon om di i musikk d var kjempe gøy👍😚 eg sender video når eg synger i direkt på insta for eg like ikke å legge ut når eg synger .. Håper d går bra 😊 ps du e kjempe flink blogger😍😍 fav sang er go go with You

    75. når dere var i stavanger på vinterlyd fikk jeg spysjuka 1 dag før vinterlyd, Jeg hadde gleda meg så sykt mye til vinterlyd men plutselig så kunne jeg ikke 😢 jeg ble sikkelig lei meg og derfor hadde jeg blit sikkelig glad vis jeg kunne vunnet en autograf❤️ Jeg er sikkelig fan av The Main Level og jeg digger alle sangene deres, men den sangen jeg liker best er GO GO WITH YOU!!! Jeg elsker musikkvideoen og hvordan de koser seg og har det gøy på den😍
      Håper jeg kan vinne, hadde blitt utrolig glad siden jeg gikk glipp av vinterlyd og fikk ikke sjangsen til å se de❤️
      IG: amandaleirflat
      E-mail: [email protected]

    76. Jeg liker best “go go with you” eller “Blackout”, det var en av de første sangene jeg hørte av The main level, og etter at jeg hørte sangen ble det min ynglingsang❤️ Jeg elsker the main level, og Sander, Alex og Laurent så det hadde vært kult å vinne😍❤️❤️

    77. Min favoritt låt er “Lost Right Here” fordi den er så fengende og kul😍Jeg og bestevenninna mi synger på den veldig ofte😍🙌Hadde blitt veldig glad om jeg hadde vunnet, da hadde jeg gjitt det til bestevenninna mi Silje💜Hun er skikkelig stor fan av TML💙

    78. Jeg liker aller best Lost right here🙌💘Og uten at jeg vet det,
      så begynner jeg å smile av musikkvideon💓Har utrolig lyst
      å vinne🙌

    79. Jeg synes alle sangene til The mein level e like fine ❤️ Har sååååå lyst til å vinne hadde blitt sååå sykt Gla ❤️

    80. Favoritten min er “Go go with her” og “Lost right here”💗💗 Håper på det beste😅💗💗

    81. Hei! Jeg er stor fan av TML fordi de har fine kule og fengende låter som for eks. Blackout og Lost Right Here😊 de er flinke til å synge å danse også🎤💃 har lagt ut bilde av meg å Laurent på instagram🙌 sjekk det på brukeren min 1d.2003 😉😉 har prøvd å vinne før men har ikke fått til😶 Klem Emilie😇😇

    82. hei! Jeg liker TML fordi de har fine kule og fengende låter som for eks. Blackout og Lost Right Here😊 De er flinke til å synge å danse i tillegg 💃🎤 Har lagt ut bilde av meg å Laurent på instagram så sjekk det ut på brukeren min 1d.2003 😉😉 hadde betydd så mye å vinne noe fra de Klem Emilie😇😇

    83. JEG ELSKER BLACKOUT! Og the main level, jeg var i Tromsø. Jeg og noen venninner møtte deg på hotellet❤ ville betyd såå mye om jeg vant😭😭 Vær så snill😭😭

    84. Min fav. sang fra TML:
      Lost right here.
      utrolig lei meg for at jet har dårlig tid… :`((
      Kunne skrevet en bibel men må rekke skolen…
      <3lig hilsen
      Krissyyyyy<33

    85. Elsker alle sangene, men den eg liker best er “Lost Right Here”, den er berre magisk! <3 Hører på den heile tida! Viss eg føle meg dårlig eller noe så høre eg på den og det hjelper så sykt! Den sangen betyr alt for meg, samme med gutta! <3
      Lagde ein fanvideo med ei venninne, håper du liker den 😀 <3 Hahah, trur du kommer til å le av starten vertfall <3 :DDDD
      Link:
      https://www.youtube.com/watch?v=suyyGlOWUy8

    86. Jeg elsker The main level ❤️💕
      Jeg elsker alle sangene men hvis jeg skulle ha valg en så blir det nok 💕go go with you💕
      Eller coveret av 💕sunday morning💕 eller 💕lost right her💕
      Alle sangen til the main level gjør meg så glad uansett hva det er 💕💕
      Håper jeg vinner💕❤️
      Instagram: papaya9802 det er den brukeren min som er åpen💕

    87. lost right here er min favoritt. Fordi jeg og kjæresten min kysset første gang når den sangen var på radioen. hadde betydd utrolig mye om jeg vant. ps. en stor drøm.

    88. Jeg liker sangen “Go go with you” aller best!<3 Den gir meg mye energi og gjør meg glad. Den er veldig fin, hvis jeg har en dårlig dag 🙂

    89. Jeg liker sangen “Go Go With You” best. Den får meg i veldig godt humør, og jeg bare elsker den.
      Instagram – Camillahundal99

    90. Hei jennie Sofie❤️ I kveld ca klokken 22.00 eller kanskje i morgen tidlig vis det ikke blir forseint idag, må gjøre ferdig noen siste forberedelser på tegningen får jeg har brukt noen dager på den, så sender jeg deg en direkte melding på instagram av et bilde av tegningen jeg tegnet av The main level som er med i konkurransen av The main level kortene❤️Det er viktig at du skjekker og selvfølgelig får med deg denne beskjeden👍😍håper du kan lese den andre direkte meldingen jeg sendte til deg får noen dager siden, da hadde jeg blitt veldig glad❤️ Instagram: lottebl_ Elsker både bloggen din og deg❤️ Viktig at du leser denne beskjeden☺️ Hilsen Lotte😀

    91. Lost right here💖💖💖 alle tankene mine forsvinner berre det er den
      Vakreste låta av dei💖💖💋💋💋😍😍 krysser fingrene
      Skikkeleg 💖💖 love from marthe Helen

    92. Lost right here den får berre alle tankane mine til og forsvinne 💖💖
      Eg elsker den låta 💖 no er det berre til og håpe jiiiipppyyyy💖💖

    93. hei! Jeg liker TML fordi de har fine kule og fengende låter som for eks. Blackout og Lost Right Here😊 De er flinke til å synge å danse i tillegg 💃🎤 Har lagt ut bilde av meg å Laurent på instagram så sjekk det ut på brukeren min 1d.2003 😉😉 hadde betydd så mye å vinne noe fra de Klem Emilie😇😇

    94. Favoritt sangen min er “Go go with you” den får meg i godt humør!
      @andrine.turoy på instagram 🙂
      ELSKER THE MAIN LEVEL!

    95. Favoritten min er Blackout, fordi det var den første sangen jeg hørte. Den er sykt catchy, og jeg digger teksten😍

    96. Hei, Jennie jeg liker best sangen go go with you den er kjempe fengende og jeg håper jeg har en sjanse til å vinne 🙂

    97. Hei Jennie jeg liker sangen go go with you er så fengende og liker den veldig godt liker mange av de andre sangene også håper jeg har en sjanse til å vinne 🙂

    98. Jeg liker alle sangene til TML! Men jeg liker veldig godt blackout💕 Jeg så dæm i Tromsø, å æ savne dæm sykt!💕 Å æ savne dæ,m&m, ISAC, og de andre💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg