Video på vei

Hei

I dag valgte jeg å filme videoen der jeg svarer på spørsmål om vinterlydturneen. Har dessverre noen nakkeproblemer nå så sitter og ser litt merkelig ut i videoen så beklager for det. Men det er ikke noe å gjøre med, må bare vente til det går over. Huff huff. Får håpe det blir bedre til Hafjell.  Nå er det bare 2 dager igjen. Håper på å se som mange som mulig av dere der. Er også en utrolig fin tur med familie ettersom du kan stå på ski også. Jeg kommer helt sikkert til å stå litt på slalom 🙂

 

Gleder meg også til å få med meg første gang ……. skal stå på ski, det bli sikkert moro, he he. 

Jeg har jo delt masse fra Vinterlyd på bloggen, men kanskje det er noe du ønsker at jeg skal blogge om i fra dagene på Hafjell. Noen av artistene du har noen spørsmål til eller ønsker du et tullebilde av en av artistene? Eller har du noen andre forslag, jeg kan gjøre i mens jeg er på Hafjell?

Det blir sikkert litt FIFA, slalom og gitarspilling.

Håper på å få lagt ut videoen før jeg reiser på onsdag.

Klem Jennie

 

15 kommentarer
    1. Har ingen ideer akkuratt nå. Mitt høyeste ønske er å få møte deg, du er helt super og du har inspirert meg til å blogge. Jeg skal til Hafjell på lørdag. Sees vi?
      XoXo <3

    2. Hei. Lurte på om du kan spørre marcus og martinus om de han følge meg på instagram? Og/eller sende en videohilsen til meg aller bare si navnet mity😍Please

    3. Hei jeg heter Bianca, kan du lage en Morning Routine når du har tid?💟✌️💕💝😘😘 Hilsen Bianca

    4. Lurte på om du kunne få Marcus & Martinus til å lage En kort videohilsen til meg (Nacima, uttals Nasima) Jeg elsker marcus & martinus ubeskrivelig høyt! <3
      Kos deg masse med vinterlyd i Hafjell <3

    5. Hvor gamle er de som var med i Jenter? Og skal du fortsatt være med ettersom det er Ylva sin tur nå, og hun fortsatt går på barneskolen?

    6. Kan du legge ut MANGE bilder av Marcus & Martinus? Elsker de så høyt!😍🙊 og kan du filme mens de er på scenen? Har lyst å se❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg