Sminkefri

Hei

I dag blir det et litt annerledes blogginnlegg. Men jeg vil begynne med å ønske dere alle en en god påske. Flere av vennene mine reiser til syden, USA og mange andre fantastiske steder. Egentlig frister det ikke så mye som tanken på Hafjell. Skal med hele familie opp på Hafjell og være med på de siste Vinterlydkonsertene. Gleder meg ufatterlig mye til å se alle vennene mine igjen og henge med den på kveldene. Nå blir det flere netter på hotell så vi får mye tid i sammen. De er alle så fantastiske og sprer så mye glede:-)

Nå til det andre. Valgte å ta opp et litt personlig tema ettersom jeg får mange meldinger av barn som spør meg om råd. Alt i fra hudproblemer til Kroppsproblemer. De sier jeg er så heldig som ikke har noe av dette. Men slik er det altså ikke. For ca 2 år siden fikk jeg store hudproblemer i ansiktet og hodebunnen. Gikk på medisiner og pøvde alt mulig. Selv om det tok et drøyt år før det gikk vekk fant jeg de rette kremene for meg og så ble jeg jo også eldre. Har også mine problemer nå som jeg er utrolig usikker på. Ville informere dere med at dere er ikke de eneste. Og at dere kommer dere igjennom det. 

Her er noen bilder av meg uten sminke i dag

Bruker du sminke?

Klem Jennie

45 kommentarer
    1. Synes du er like nydelig med eller uten sminke! Du er så naturlig vakker, både utvendig og innvendig!
      Jeg bruker ikke sminke, bare maskara av og til når jeg føler for det hehe, men orker ikke alt styret egentlig og er fornøyd med slik jeg ser ut 🙂

    2. Wow Jennie,du er så utrolig vakker!😍💗 Du er mitt største forbilde og eg elsker bloggen din! Du får virkelig en trist dag til å snu💕 Håper du fortsetter å blogge for alltid! Du gjør så mange sin hverdag betre💗

    3. Hei! Veldig bra at du informerer om dette:) Ville bare også spørre om du i morgen kunne skrevet kort om at det er earth hour? Det er et veldig bra miljøtiltak (det er bare å google dethvis du vil vite mer om hva det er)og hvis du skriver om det er det sikkert mange flere som husker det!:) på forhånd, selv om du skriver om det eller ikke, takk!

    4. Ååå, Jennie… Du er jo så fin uten sminke, du burde ikke beskymre deg for det(: du er utrolig fin både med sminke og uten sminke <3 jeg sliter litt med tørr hodebunn, men har nå funnet en sjampo som passer meg. Alle har nok litt problemer med uren hud noen ganger. Men jeg vet ikke om man kan kalle det at man har et par kviser/urenheter en gang i blandt, om det er noe jeg kan si jeg sliter med? Eller hva synes du? Jeg har hvertfall ikke noen problemer med det at jeg har 3-4 kviser i måneden liksom. Det var bare min mening;-) klem C

    5. Hei! Vil bare si at jeg elsker bloggen din og jeg lurte på om du kunne følge meg på instagram: Saraost2001
      Ps: Nei, jeg bruker ikke sminke💗

    6. Nei, jeg bruker ikke sminke så ofte☺️ Du er kjempepen uten sminke og du er modig når du tørr å ta opp dette! Er en stor fan!

    7. Nei, jeg bruker ikke sminke. Men jeg lurer bare på hvor gammel du var når du begynte med sminke?
      Vær så snill å svar meg, det hadde betydd veldig mye❤️
      Klem fra Jenny

    8. Hei:) Jennie
      Ja, jeg bruker sminke, men ikke altid. Jeg synes det er godt å slippe noen ganger, jeg gjør det jo fordi jeg føler meg litt presset til å gjøre det. Nesten alle i klassen min bruker sminke, men jeg må jo også si at det er fint med sminke også. Selv bruker jeg veldig lite sminke, litt foundation og litt mascara, det er alt.
      Mvh Emilie

    9. Du er kjempe fin uten sminke. Den fineste jeg har sett.
      ?kan du ha morgen rutine video?
      ?kan du ha månedens favoritter?
      ?kan du ha spørsmålsrunde?
      ?heter broren din Mathias eller Mathias Theodor? Han er utrolig skønn❤️

    10. Jennie Sofie! I mine øyne har du alltid vært like fin som nå! <3 Du har alltid vært den snilleste jenta! Uansett om du går på medisiner, så er du like perfekt som alltid.. Ikke misforstå (det er litt vanskelig og forklare), hehe 😉
      Men du er utrolig perfekt uten sminke og med sminke!

    11. Hei.bare lurte på om du kunne legge ut noen videoer(instagram)av Marcus og Matinus når dere er på Hafjell?! Elsker de😍 også lurte jeg på om du kunne få de til og si hei “Signe”?

    12. Hei! Jeg lurte på om du kunne ha en video om hvordan det er å starte på ungdomskolen og hvordan det er på ungdomskolen. Håper du er snill og lager en video, fordi jeg er litt redd for å starte på ungdomskolen til høsten😁.
      Håper du kan hjelpe.
      Klem Tuva😊

    13. jeg bruker litt sminke men bare concealer og øyenbrynsblyant, siden jeg bare går i sjuende da
      man så ikke så tydelig om du hadde sminke eller ikke kan du ta noen ‘cloes up’ istedet 🙂

    14. jeg så INGEN forskjell med deg med eller uten sminke litt rart (ikke vondt ment)
      bruker du noen form for dag krem eller primer?
      jeg bruker vaseline intensive care sin dagkrem med e vitamin veldig bra!!!!!!!!!!!!
      bruker du ansiktsvask?

    15. Ja, eller, jeg bruker maskara, men ellers ingen ting. Spørs om jeg trenger å dekke over noe : )
      PS: Du er nydelig uten sminke. Glad i deg Jennie <3

    16. Du er like fin uten sminke som du er med sminke <3 Nei, jeg bruker ikke sminke. Jeg brukte det litt før men fant ut at jeg brukte så mye tid på det på morningen så jeg slutta med det. Er så mye bedre å ikke bruke det siden da slipper man alt det stresset på morningen.

    17. Kan du værsåsnill lage et inlegg deg du viser alt du har gjort dvs produkter osv? tror det vil hjelpe mange som sliter med urenheter,
      hilsen jenta i nød,

    18. Hei, Jennie ville bare si at du er helt FANTASTISK selv uten sminke.
      Bloggen din er fantastisk å det er du å.❤️
      GOD PÅSKE🐣❤️

    19. Hei
      Jeg håper ikke du ser på denne kommentaren som en negativ eller “hatende” kommentar, for det er virkelig ikke meningen!
      I hvertfall, det jeg skulle si; jeg skjønner at meningen med dette innlegget er at andre med hudproblemer skal føle seg bedre(kanskje få litt bedre selvtillit eller noe sånt?)og tenke at også “kjendiser” kan slite med huden og kanskje liksom “ikke se like bra ut”(hvis du skjønner😳) Men jeg tror at noen av de som har hudproblemer (vet at jeg ikke kan snakke for andre, men det gjelder hvertfall meg selv) kanskje oppfatter det litt annerledes enn hva du prøver å få fram, og at det kanskje har motsatt virkning? Når jeg så bildet på slutten hvor du skrev at det var et bilde uten sminke for å liksom “vise” at du sliter med huden (vet ikke helt om det var det😳) fikk jeg egentlig enda litt dårligere selvtillit enn det jeg allerede har, nettopp fordi jeg ikke så noe forskjell på deg med og uten sminke, du så akkurat like fantastisk ut som du alltid gjør! Jeg kan ikke si at jeg vet at noen andre føler det sånn og, men dette var bare hva jeg tenkte;)
      Til slutt vil jeg si at jeg virkelig ikke håper du ser på dette som hat! Jeg digger deg og bloggen din og synes du virker som en super duper person!

    20. Anonym: dette var et bilde tatt nå. For to år siden hadde jeg store hudproblemer. Det var så ille at jeg ikke ville på skolen, men det måtte jeg jo. Mamma fikk meg til lege som til slutt ga meg medisiner på resept og det hjalp etter noen uker. Jeg bruker nå forebyggende produkter og har ikke disse hudproblemene. Akkurat sliter jeg med noe annet som jeg kanskje en dag også tørr å blogge om. Klem

    21. Hei Jennie Sofie!
      Jeg synes du er utrolig fin uten sminke! Jeg bare lurer på hvor gammel du var når du begynte med sminke. Jeg er 12 (snart 13) og har enda ikke begynt. Det er noen andre i klassen min som bruker det. Jeg hadde satt stor pris på hvis du kunne laget en sminkevideo så jeg får se hva du bruker!
      Det hadde betydd utrolig mye om du svarte på denne meldingen 🙂
      Klem Hedda <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg