NEI, NEI, NEI!

Hei

Nå som jeg var skikkelig klar for våren, så måtte det selvfølgelig begynne å snø. Ikke bare litt, men flere cm med snø. Hadde allerede satt ut vårskoene og begynt å gå i de. Så måtte den forbaska snøen komme igjen. Var faktisk så ille med snø i dag at skolebussen vår kom 20 min for sent til holdeplassen der jeg står. Det skal egentlig gå 3 skolebusser men i dag kom det bare en. De andre måtte tydeligvis ha satt seg fast. Den bussen som kom var jo selvfølgelig full så det gikk bare på noen få før de bare lukket dørene og kjørte videre. Måtte derfor ta vanlig rutebuss som først går ned til brygga og så kjører opp til skolen. Huff huff huff. 

Vi får håpe snøen snart forsvinner. Vår/sommer sesongen er det beste jeg vet. Gå i lette klær og bare henge rundt. Alt er mye mer avslappende. Har allerede noen “must haves” for denne vår/sommer sesongen. Søker meg bort på tumblr, insta og finner så mye kul inspo. Valgte å lage en collage av akuratt det jeg ønsker meg nå.( Skriver under )

Ønsker meg skikkelig “FLASH TATTOOS” som det blir kalt. Det er fake tattoos i gull/sølv i mange fine mønstre og former. Så fint når du begynner å gå i T-skjorte og shorts. 

Har også lett lenge etter en fin sommerhatt. Håper det kommer noen stilige ut i butikkene snart.

Ettersom at jeg har ødelagt enda et par med solbriller ønsker jeg meg et smashing par med pilotbriller:)

Synes det er superfint med ganske naturlig farget leppestift. Går mye med det for tiden.

Et fint par sko er alltid gøy å ha. 

Hvordan er været hos deg nå?-

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Masse snø… Liker vinter’n, men var godt med litt vår også (så lenge det varte)
      Fikk sykla til skola i dag, men det var litt vanskligere hjem att.
      Men uansett, ha en fin påske!

    2. Her jeg bor har det kommet en halv meter med snø bare i løpet av natta/formiddagen! Utrolig kjipt :/ Det var jo såå fint vær for bare noen dager siden!

    3. Hadde på meg converse i dag, jeg da. Snøen nådde over skoene mine når jeg gikk, håper jeg ikke blir forkjølet 🙁 Har tenkt meg i fjellet og sånt i påsken, siden stedet jeg bor er stappet av turister og slikt, men tviler på det nå …

    4. Vi har hatt bare sol i heile dag her i Tromsø❤️
      Og snøen begynner å bli borte💛
      Men får håpe at snøen hos dere også begynner
      å forsvinne☺️

    5. Sånne tattoveringer har jeg! gleder meg syyykt tilå brke dem i sommer når jeg får litt brunfarge:)
      det hadde snødd sånn 2 cm her i Haugesund i dag, men det forsvant fort.
      elsker boggen din<3

    6. Her er det sol og litt skyer👍 Og det er faktisk ganske varmt og 💦💕 Dette er et spørsmål til deg jennie, hvorfor svarer du ikke eller skjekker dm på ig??💕Håper du svarer

    7. Det finnes noen butikker i Oslo vet jeg. Der de selger de gull tattoveringene. Jeg har selv hatt dem et par ganger. mamma kjøpte de på nettet og så er det en butikk på frogner som selger de. Butikken er ganske nære starbucks på majorstua eller et sted der. 🙂 🙂 🙂 🙂

    8. Her er det snø. Men det er veldig fint vær☀️❄️ Elsker bloggen din. ❤️ Du er så flink til å blogge hver dag. Fine bilder 👒👡

    9. jeg har mange sånne tatoveringer♥ For jeg pleier å sitte hårmodell noen ganger å da får jeg en stor eske full♥ (jeg er 13 år)

    10. Jeg har også kjempe lyst på Flash tattoos, skal til Gran Canaria i morgen, og har tenkt å se etter dt der. Håper du får en fin påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg